  • 41. Data: 2013-11-03 01:31:27
    Temat: Re: Umiecie palic papier?
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 3 listopada 2013 00:38:27 UTC+1 użytkownik Green napisał:
> [...]
    akulatura-folia-karto-radzymin-ul-kolejowa-mazowieck
    ie.html

    > Nieco odgrzeję wątek.
    >
    > 100% racja .
    >

    > Bez sensu, i na dodatek ZABRONIONE jest :
    >
    > zaśmiecanie atmosfery!
    >
    > Kupa dymu, popiołu, niespalonych resztek, co zapycha kocioł i komin.
    >
    > Konieczne czyszczenie, bo ciągu zabraknie, itp.itd
    >

    > Papier jest pokrywany farbami, o składzie raczej trującym, i
    >
    > foliami plastikowymi (palenie kolorowych powierzchniowe)..
    >

    > Skąd uludzi sie biorą takie poronione pomysłY?
    >

    > Stare kalosze, materace gumowe i dzieciece popsute zabawki TEZ spalacie????

> [...]
    ____________________

    I pewno Ci się wydaje ze jak w Polsce spali się sto ton opon dziennie to będzie to
    miał jakiś wpływ na atmosferę na Ziemi. Mylisz się. Więcej pyłu gumowego, również
    spalonego, dziennie emitują samochody na gumowych oponach.

  • 42. Data: 2013-11-03 01:48:47
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 2 Nov 2013 17:31:27 -0700 (PDT), k...@g...com napisał(a):

    > I pewno Ci się wydaje ze jak w Polsce spali się sto ton opon dziennie to będzie to
    miał jakiś wpływ na atmosferę na Ziemi.

    Nie - ale ma bezpośredni wpływ (wziewnie) bezpośrednio na organizmy
    sąsiadów owych "spalaczy", hint: DIOKSYNY! Nawet "homeopatyczna" ilość
    dioksyn wdychanych przez krótki nawet czas jest tragicznie kancerogenna.
    :-/

    > Mylisz się. Więcej pyłu gumowego, również spalonego, dziennie emitują samochody na
    gumowych oponach.

    A jeszcze więcej (dwutlenku węgla, siarki i innych trucizn) wulkany.
    Ale NIE O TO CHODZI - chodzi o vide akapit wyżej...
    --
    XL
    W polskiej historii istnieją dwie tradycje, które mają taki sam wpływ na

  • 43. Data: 2013-11-03 18:30:28
    Od: zkd <f...@f...com>

    On Sat, 2 Nov 2013 17:31:27 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:
> [...]
    > o będzie to miał jakiś wpływ na atmosferę na Ziemi. Mylisz się.=
    > Więcej pyłu gumowego, również spalonego, dziennie emitują samoch=

    Co ma piernik do wiatraka?
    Nie mówimy na razie nic o samochodach.
    Mówimy o spalaniu różnych dziwnych rzeczy które nie mają prawa być
    spalane. (!)
    Twoja odzywka jest typowo kobieca. Kota odwrócenie.

    W Polsce corocznie topi się kilkaset osób.
    Dla populacji naszego kraju nie ma to katastrofalnego znaczenia.
    Pójdziesz się utopić?

    To tak a'popos istotności rangi.

  • 44. Data: 2013-11-03 19:34:02
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 3 listopada 2013 18:30:28 UTC+1 użytkownik zkd napisał:

> [...]
    >

    > W Polsce corocznie topi się kilkaset osób.
    >
    > Dla populacji naszego kraju nie ma to katastrofalnego znaczenia.

    Zielonego spytaj co miał na myśli pisząc o paleniu kaloszy.

  • 45. Data: 2013-11-03 20:54:48
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > Zielonego spytaj co miał na myśli pisząc o paleniu kaloszy.

    Chinole walą w atmosferę wszystko, ruscy topią chemikalia w Bałtyku i
    odpady radioaktywne gdzie bądź,sąsiad ostatnio wylał farbę w kanał
    deszczowy a wy w imię kretynizmów unijnych piętnujecie palaczy kilograma
    papieru...

  • 46. Data: 2013-11-03 23:30:56
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 3 listopada 2013 20:54:48 UTC+1 użytkownik Rentier napisał:

> [...]
    >
    > odpady radioaktywne gdzie bądź,sąsiad ostatnio wylał farbę w kanał
    >
    > deszczowy a wy w imię kretynizmów unijnych piętnujecie palaczy kilograma

    Ja nie ganię. Uważam że kupowanie praski do robienia w domu brykietów z mokrego
    papieru to głupota jakich mało.

  • 47. Data: 2013-11-04 15:20:46
    Od: Green <*cotrzebausun*lin_aquarius@wp.pl>

    W artykule <l569m5$sch$1@news.dialog.net.pl> Rentier napisal(a):

> [...]
    > odpady radioaktywne gdzie bądź,sąsiad ostatnio wylał farbę w kanał
    > deszczowy a wy w imię kretynizmów unijnych piętnujecie palaczy kilograma

    Mowa była o spalaniu papieru.
    Kredowego, kolorowego, powlekanego foliami.
    To jest zachowanie równie bezprawne i dla środowiska szkodliwe jak
    spalanie popsutych zabawek i kaloszy lub baseników dmuchanych ogrodowych.

    Sasiad bije żonę. Ty też bijesz swoją, Rentier,dlatego że sąsiad bija??

    I nie była mowa o 1 kilogramie papieru.

    Nie pomniejszaj problemu.
    Mowa była o tonach, niby standardowe paliwo do kotła.

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga
    Linux Reg.User #166848

  • 48. Data: 2013-11-04 18:31:30
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 4 listopada 2013 15:20:46 UTC+1 użytkownik Green napisał:

> [...]
    >

    > I nie była mowa o 1 kilogramie papieru.
    >

    > Nie pomniejszaj problemu.
    >
    > Mowa była o tonach, niby standardowe paliwo do kotła.

    ____________________

    Gdzie te tony widziałeś?

  • 49. Data: 2013-11-04 20:15:11
    Od: zd <k...@w...pl>

    _____________
    _______

    > Gdzie te tony widziałeś?

    Ty pisales o " tona papieru...."
    Zas inicjatorka wątku zamirzala ogrzewać dom przez niemalże caly
    sezon,jak zrozumialem:
    " Chodzi o to, że ogrzewam się sama, piec miał/węgiel.
    A mam mnóstwo papieru. Ale nie zwykłego, gazet
    czarno-białych, miękkich, tylko kolorowe, kredowane czasopisma.

    Ich forma jest bardzo zwięzła, "zbita", i nie chcą same z siebie
    zająć się ogniem.

    Czy jest sposób na skuteczne spalenie takich czasopism?

    Mam dużo tego typu periodyków, pewnie na dużą część sezonu
    mogłabym tym nagrzać, ale dziadostwo nie chce się
    palić...

    Majka "

    Ninawidze kundelkow pizdzielkow ktorzy marza jedynie o tym by sie
    czyjejs kostki uczepic.

    --
    zd

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 50. Data: 2013-11-04 21:08:59
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 4 listopada 2013 20:15:11 UTC+1 użytkownik zd napisał:

> [...]
    >
    > palić...
    >

    > Majka "
    >

    > Ninawidze kundelkow pizdzielkow ktorzy marza jedynie o tym by sie

    Jak nie ma skupu makulatury to ma najwyżej taczkę gazet i kolorowych czasopism. O
    tonach pisałem w kontekście ze nikt tyle papieru w domu nie ma.