  • 261. Data: 2010-03-02 09:18:43
    Temat: Re: Warto wchodzia w pompe ciep3a?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości
    news:hmhjcl$acs$1@news.interia.pl...

    > To nie ma zadnego znaczenia. Nawet jak nie bedziesz chodzil do pracy to
    > caly dzien moglbys jesc czekolade czy smazyc jajecznice, co kolwiek co nie
    > jest praca.

    Dokladnie - cokolwiek co czlowiek sobie wymysli w ramach wolnosci, byle nie
    cos co "musisz".

  • 262. Data: 2010-03-02 09:20:26
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    rrr napisal:

    > Kurcze ja też chcę być posłem :)

    Senatorem! Kasa ta sama, a ludzie przynajmniej nie pluja odruchowo
    na sama nazwe ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 263. Data: 2010-03-02 09:20:48
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "rrr" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Kurcze ja też chcę być posłem :)

    Rodziny 99% informatykow nie maja pojecia co oni tak naprawde robia, pracy
    "a la wizard" jest dzisiaj mnostwo.

  • 264. Data: 2010-03-02 09:22:44
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    > Taaa, a jak od razu za oknem ustawisz lustra tez bedzie dobrze?

    No ale czytaj o czym tu napisałem. O wielkosci - czyli wpływie kąta
    nachylenia słonca. Takie zagadnienie tez sie gdzies pojawiło.
    No dobrze - powinienem napisać - okno zimą jest lepiej ustawione :-)

    b.

  • 265. Data: 2010-03-02 09:24:29
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > No ale czytaj o czym tu napisałem. O wielkosci - czyli wpływie kąta
    > nachylenia słonca. Takie zagadnienie tez sie gdzies pojawiło.
    > No dobrze - powinienem napisać - okno zimą jest lepiej ustawione :-)

    No ale czytaj o czym tu napisałem. Wielkosc i ustawienie to malo.

  • 266. Data: 2010-03-02 09:54:56
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > No nie :-)))))
    > no i widzicie, od początku mówiłem ze to kwestia fizyki. Maniek na lekcje
    > nie chodził, a teraz brnie coraz głębiej.

    Widzisz, najpierw zaczales od prawdziwkow, potem przeszedles przez kolesia,
    teraz nie wiesz, nie sprawdziles a piszesz, ze ja na lekcje fizyki nie
    chodzilem.
    http://www.babylon.com/definition/Energia_termiczna/
    Polish
    Na temperature patrz jak na prace przez jednostke energii w czasie, czyli
    Jul i Wat. Nie ma mocy, nie ma pracy. Caly czas deprocjonujecie podawane
    przeze mnie temp. myslac, ze pozyskanie energii jest bezwzgledne i
    niemierzalne, nie jest. By energia mogla byc pozyskana to musza zaistniec
    odpowiednie warunki, wynikiem czego jest temp. Jak parapet jest zimny to
    energia nie zostala przekazana a nie od razu odebrana, bo powietrze az tak
    szybko energii nie odbiera. Dowodem na to sa cieple grzejniki zasilane niska
    temp.

    A parapet dalej zimny.

    Pozdro.. TK

  • 267. Data: 2010-03-02 09:58:38
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > No ale czytaj o czym tu napisałem. O wielkosci - czyli wpływie kąta
    > nachylenia słonca. Takie zagadnienie tez sie gdzies pojawiło.
    > No dobrze - powinienem napisać - okno zimą jest lepiej ustawione :-)

    Okno nie odbiera energii w sposob istotnie wykorzystywalny dla domu. Wazne
    sa graty wewnatrz. Poziomy parapet, podloga i co tam jeszcze.

    Pozdro.. TK

  • 268. Data: 2010-03-02 10:01:24
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

> [...]
    > rodziny jej nie jest w stanie pojac. Absolutnie nikt, poza moja zona
    > (ktora sie juz wyszkolila) nie wie do konca co ja tak naprawde

    Jest taki film, ktory zaczyna sie mnie wiecej tak: "od kiedy pamietam,
    zawsze chcialem byc gangsterem". :-))

    Pozdro.. TK

  • 269. Data: 2010-03-02 10:02:22
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > Ja sadze, ze z czasem pompy i solary beda coraz powszechniejsze - cena
    > gazu raczej w gore, a wiecej konkurencji w dziedzinie PC i solarow wplynie
    > z drugiej strony na ceny.

    Zapewne, ale ciagle to dziwnie lepki proces.

    Pozdro.. TK

  • 270. Data: 2010-03-02 10:07:18
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Zapewne, ale ciagle to dziwnie lepki proces.

    No bo jeszcze nie czas.