  • 11. Data: 2011-11-30 20:23:15
    Temat: Re: Warunki zabudowy - pat na lata?
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>

    wpadaj na ta sasiednia dzialke z kosiarka i ogrodz:) za 25 lat bodajze
    mozesz sie ubiegac o zasiedzenie:) rob zdjecia:)

  • 12. Data: 2011-12-01 06:57:58
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik mk napisał:
    > W dniu 2011-11-30 10:55, Kraszan pisze:
    > Miasto musi skutecznie powiadomic
    > Czy musi?
    > Takie nieodbieranie korespondencji z wydz. architektury blokowałoby
    > wydawanie wuzetek. Pismo wraca, potem bodajże 14 dni i urząd może
    > podejmować decyzje.
    > Pdr. M

    A nie jest tak, że pismo 2 krotnie awizowane uważa się za skutecznie
    doręczone ? Ale to może tylko w sądzie ?

    pzdr.
    rafał

  • 13. Data: 2011-12-01 07:10:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.11.2011 16:26, Marex pisze:

    > Teraz zachęcaj pracowników nadzoru i wydz.architektury by wystosowali
    > takie pisma do własciciela sąsiedniej posiadłosci. Po procedurze jest

    Dlaczego piszesz to do mnie?

  • 14. Data: 2011-12-01 07:32:22
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-11-30 12:52, 4CX250 pisze:
    > Użytkownik "Kraszan" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ktoś chyba musi.

    Jeśli działka jeszcze nie została zlicytowana przez komornika, to z
    dużym prawdopodobieństwem znaczy, że ktoś opłaca podatki.
    Jest tak, że jak nie są płacone podatki i nie można ustalić miejsca
    pobytu właściciela, to sprawa trafia do komornika, który kosztem
    postępowania obciąża gminę.

    Może być też tak, że działka została wyceniona na kupę kasy
    (przewartościowana) i nikt nie chce jej kupić od lat, a gmina się pałuje
    z problemem, bo musi płacić koszty postępowania komorniczego :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 15. Data: 2011-12-01 14:15:12
    Od: "Marek Szewczyk" <m...@W...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Dlaczego piszesz to do mnie?

    oczywiście, że kieruję to do wątkotwórcy , przepraszam jesli tak
    wpadło... zamysł mój był oczywisty i kierowany tylko dla pytajacego..