  • 151. Data: 2014-09-12 12:46:41
    Temat: Re: Wentylacja
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-09-12 07:56, Myjk pisze:
    > Thu, 11 Sep 2014 22:51:25 +0200, Maniek4

    > Nie obalił, bo Adam ma okap szczelinowy, skośny, a na filmie jest okap
    > poziomy, z siateksem a nie ze szczeliną.

    Nie wiem co rozumiesz pod pojeciem "szczelinowy". Tez mam okap skosny ze
    szczelinami, ale za tymi szczelinami jest nic innego jak filtr siatkowy.
    Dokladnie to samo co w poziomym.

    > Na kuchni Adama stoi jeden mały
    > garnuszek, a w filmie cztery gary. Taki okap z siateksem, choćby chodził na
    > 120% nie wyciągnie, bo para się zwyczajnie odbija od powierzchni.

    Nie mow, ze wierzysz w to co zobaczyles na filmie.

    Pozdro.. TK

  • 152. Data: 2014-09-12 12:59:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 12 września 2014 11:55:47 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Ja gotuję tylko w dwóch i mój okap z siateksem sobie nie radzi.
    Może warto zmienić na taki co sobie poradzi.
    > Teraz się skup i pomyśl dlaczego szczelina działa lepiej
    > i dlaczego zaczęto jednak robić okapy szczelinowe.
    Bo klienci chcą mieść wybór. Nie każdy chce mieć kuchenkę z niepraktyczną szczelina
    obok garnka. Dużo lepszym rozwiązaniem wg mnie byłaby szczelina w ścianie za kuchenką
    na wysokości garnka czy nawet trochę wyżej i wentylator kanałowy na końcu kanału
    wentylacyjnego.

  • 153. Data: 2014-09-12 13:30:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 12 Sep 2014 12:46:41 +0200, Maniek4

    > Nie wiem co rozumiesz pod pojeciem "szczelinowy".

    Taki, w którym jest szczelina, a siatka gdzieś głębiej. :P

    > Tez mam okap skosny ze szczelinami,
    > ale za tymi szczelinami jest nic innego jak filtr siatkowy.
    > Dokladnie to samo co w poziomym.

    Nie, rzecz w tym, że nie DOKŁADNIE to samo.

    > Nie mow, ze wierzysz w to co zobaczyles na filmie.

    Nie muszę wierzyć w film, bo miałem
    do czynienia z paroma okapami osobiście.

    --
    Pozdor Myjk

  • 154. Data: 2014-09-12 13:48:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 12 Sep 2014 03:59:00 -0700 (PDT), Kris

    > Może warto zmienić na taki co sobie poradzi.

    Podaj model.

    To jeszcze pozostało ci odpowiedzieć na to pytanie. Dlaczego stożek
    zwężający się ku górze, zapięty siateksem w podstawie, jest gorszy niż
    szczelina o dużo mniejszej powierzchni, za to z siateksem za szczeliną.

    > Bo klienci chcą mieść wybór.

    Prawidłowa odpowiedź brzmi: ponieważ działa
    to lepiej niż tradycyjny okap z siateksem.

    > Dużo lepszym rozwiązaniem wg mnie byłaby szczelina w ścianie
    > za kuchenką na wysokości garnka czy nawet trochę wyżej
    > i wentylator kanałowy na końcu kanału wentylacyjnego.

    Wiem, dlatego tak właśnie sobie zrobię. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 155. Data: 2014-09-12 13:58:12
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-09-12 13:30, Myjk pisze:
    > Fri, 12 Sep 2014 12:46:41 +0200, Maniek4

    > Taki, w którym jest szczelina, a siatka gdzieś głębiej. :P

    I tam para sie nie odbija?

    > Nie, rzecz w tym, że nie DOKŁADNIE to samo.

    Siatka jest taka sama.

    > Nie muszę wierzyć w film, bo miałem
    > do czynienia z paroma okapami osobiście.

    I dzialaly tak jak ten na filmie?

    Pozdro.. TK

  • 156. Data: 2014-09-12 13:58:36
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-09-12 13:48, Myjk wrote:
> [...]
    >
    > Prawidłowa odpowiedź brzmi: ponieważ działa
    > to lepiej niż tradycyjny okap z siateksem.

    > Wiem, dlatego tak właśnie sobie zrobię. :P

    Trochę chyba demonizujecie te okapy.
    1,5 roku mieszkałem z WM bez okapu i nie czułem potrzeby posiadania
    takowego.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 157. Data: 2014-09-12 15:46:34
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 12 września 2014 11:55:47 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > Teraz się skup i pomyśl dlaczego szczelina działa lepiej
    > i dlaczego zaczęto jednak robić okapy szczelinowe.

    Po to zebys nie walil lbem przy gotowaniu (w Twoim przypadku juz i tak nic by
    to nie zmienilo) - przeciez te "szczelinowe" maja taka sama siatke jak zwykle
    tylko ukryta za szczelina.

    --
    Adam Sz.

  • 158. Data: 2014-09-12 18:20:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 12 Sep 2014 06:46:34 -0700 (PDT), Adam

    > (w Twoim przypadku juz i tak nic by to nie zmienilo)

    Takiej nędznej kultury uczyłeś się sam, od psa, czy rodzice coś spieprzyli?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 159. Data: 2014-09-12 18:29:57
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-09-12 18:20, Myjk wrote:
    > Fri, 12 Sep 2014 06:46:34 -0700 (PDT), Adam

    > Takiej nędznej kultury uczyłeś się sam, od psa, czy rodzice coś spieprzyli?

    Nie no... daliście sobie po razie i wystarczy... pliz

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 160. Data: 2014-09-12 18:36:55
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 12 Sep 2014 13:58:12 +0200, Maniek4

    > I dzialaly tak jak ten na filmie?

    Jeśli to nazywasz działaniem... To właśnie tak. Ja akurat mam co roku
    możliwość empirycznego sprawdzenia (nie) działania, bo niejednokrotnie
    stoją 3-4 wielkie gary na kuchni w których odbywa się pasteryzacja grzybów
    czy innych warzyw z ogródka.

    --
    Pozdor
    Myjk