    From: "Maniek4" <s...@c...chrl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Wentylacja grawitacyjna mit nie dzialania latem.
    Date: Thu, 1 Jul 2010 01:37:42 +0200

    Uszanowanie.

    Montowalem ostatnio kratke wentylacyjna i rure spiro do okapu w kuchni.
    Przed wlozeniem rury do kanalu sprawdzalem zapalniczka ciag w kanale.
    Plomien stal jakby nie bylo ciagu w ogole. Pomyslalem, przeciez chlopaki od
    wentylacji mechanicznej pisali na grupie, ze grawitacyjna latem nie dziala
    to nie ma co sie dziwic, ale temat mnie zainteresowal i wlozylem lusterko do
    kanalu. Swiatlosci z nieba brak. Wlozylem zarowke i niestety cegla. Po
    calowieczornej udrece kanal udroznilem a ciag grawitacyjny raczyl sie
    pojawic i trwa do dzis. Podobnie jest z kratka wentylacyjna, ciagnie na oko
    podobnie jak zima. W lazience przez noc gres po kapielach wieczornych
    wysycha do rana przy zamknietym oknie.
    Mitem panie i panowie jest to, ze wentylacja grawitacyjna nie dziala latem.
    Dziala i nie widze zeby gorzej jak zima, a patrzac na swoje pociechy nie
    widze sensu montowania tego bo komary i co tam jeszcze, gdyz i tak prawie
    wszystkie mozliwe drzwi w domu sa ciagle pootwierane a ja hitlerjugent nie
    jestem i nie mam zamiaru ganiac pociech z pala przystosowujac je i siebie do
    ograniczen wentylacji domowej.
    Przy okazji, za same pompy CO w ilosci dwoch sztuk po szesciu miesiacach
    dostalem wyrownanie z ZE na kwote przekraczajaca 170zl a to dwie male pompy.
    Niech mi ktos teraz powie, ze wentylacja mechaniczna nie kosztuje.

    Pozdro.. TK