  • 1. Data: 2013-06-18 11:24:49
    Temat: Wiaderkiem do betoniarki - podziekowanie
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Witam!

    Ktoś tu kiedyś polecał taką metodę robienia betonu żeby sobie przygotować
    komplet kilku wiaderek odpowiedniej wielkości i z nich sypać do betoniarki
    zamiast ładować łopatą i liczyć proporcje. Do tej pory zawsze robiłem
    tradycyjnie czyli worek cementu na ziemi, wiadro z wodą i góra pospółki z
    drugiej strony i ładowałem łopatą odpowiednie proporcje.

    W weekend nadarzyła się konieczność zrobienia u kogoś wylewki. 25m2 razy 8cm
    czyli dwa kubiki betonu do ukręcenia. W małej betoniarce (a tylko taką
    dysponowaliśmy) to około 40 betoniarek. Zaczęliśmy tradycyjnie łopatą i
    okazało się że zrobioną mieszankę mamy już dawno rozgarnięta gdy w
    betoniarce dopiero się miesza kolejna porcja i takim tempem nie zdążymy do
    wieczora. Wtedy sobie przypomniałem o wiaderkach Szybko znaleźliśmy
    odpowiednie proporcje i od tej pory poszło znacznie sprawniej Jak tylko
    wylaliśmy zawartość betoniarki do taczki to już do niej wędrowały odmierzone
    składniki, a gdy się mieszały to w tym momencie jeden jechał taczką a drugi
    ładował wiaderka. Było nas trzech, ale trzeci rozgarniał beton.

    Dlatego chciałem napisać:

    DROGI KOLEGO który kiedyś napisałeś o wiaderkach na na tej grupie DZIĘKUJĘ
    :-)

    Niestety nie mogę znaleźć tamtego posta więc nie wiem komu osobiście mam
    podziękować. Pewnie ten sposób zna wielu i dla wielu nie będzie nowością,
    ale ja o nim dowiedziałem się z tej grupy i nie spotkałem wcześniej na
    żadnej budowie.

    Pozdrawiam
    Ergie