  • 81. Data: 2015-02-17 20:15:10
    Temat: Re: Wiatr hula w dachu
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 14 lutego 2015 18:24:11 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:

    > Ty za to brałeś ekipy, które zapewne budowały wierzę Khalifa w Dubaju
    > albo coś podobnego :-) I za kawkę ci zrobili lepiej :-)

    To dziecko szczęścia jest. Jemu ,jak by był taki temat, to by się byk ocielił.

  • 82. Data: 2015-02-17 21:56:22
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 lutego 2015 20:01:10 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > wykonujemy niz robia to budowlancy. Nie chodzi o to, ze sa lepsi i
    > gorsi, ale o to, ze budowlancy to przewaznie zwykli zlodzieje.

    Nie zawsze, oni czasem naprawde by chcieli ale sa za glupi :-)
    Widziales "usterke" jak mieli do zrobienia prosta laweczke drewniana gdzies
    na tarasie? Wbijali WKRETY mlotkiem ;) Jakby naprawde byli zlodziejami to
    by kupili gwozdzie, bo przeciez wkrety (a mialy z 20cm!!) nie jest tak latwo
    wbic w deske i kantowke :-)

    > Bo czym
    > jest zrobienie komus chocby ocieplenia poddasza w taki sposob jak w tym
    > watku?

    Ocieplenie ulozyc dobrze wbrew pozorom tez mozna skopac - wystarczy nie
    potrafic umiec obslugiwac miarki albo noza :-)

    > Dla mnie to kwestia przyzwoitosci. Takich rzeczy ludziom po
    > prostu sie nie robi. Mozna zrobic cos ladniej czy brzydziej, ale zawsze
    > zgodnie ze sztuka.

    Chyba, ze sie tej sztuki nie zna. I robi sie mozaike z kafelek tlukac je
    mlotkiem na drobne i wklejajac byle jak palcem do mokrego kleju :-) Tez bylo
    w usterce. Tam takie rzeczy widzialem ze w zyciu nie wezme zadnej ekipy
    bez sprawdzenia na innej budowie ;)

    > Inaczej nie sortowalbys ekip pod katem prawidlowego wykonywania
    > oczywistych dla nich prac. Praktyka jest taka, ze trzeba sortowac, a
    > powinna byc taka, ze sortujesz tylko pod katem estetyki czy innych
    > wymagan, a nie pod katem zwyklej uczciwosci.

    Niestety nie bierzesz pod uwage ze ktos moze miec IQ = 50 w tej branzy.

    http://www.cda.pl/video/1492840c/Specjalista-od-kana
    lizacji-

    Myslisz, ze to zlodziej? Nie, on po prostu jest debilem :))) I nawet jak
    bardzo by chcial Ci zrobic dobrze to nie zrobi!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 83. Data: 2015-02-17 23:59:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-02-17 o 21:56, Adam pisze:

    > Nie zawsze, oni czasem naprawde by chcieli ale sa za glupi :-)

    hehe to tez.

> [...]
    > by kupili gwozdzie, bo przeciez wkrety (a mialy z 20cm!!) nie jest tak latwo

    Troche zlodzieje, bo robia cos czego kompletnie nie potrafia, a
    twierdza, ze potrafia. :-)

    > Ocieplenie ulozyc dobrze wbrew pozorom tez mozna skopac - wystarczy nie
    > potrafic umiec obslugiwac miarki albo noza :-)

    cos w stylu przychodzi administrator sieci do pracy i nie wie co to
    serwer, chcac przy tym pare tysi pensji? :-)

> [...]
    > w usterce. Tam takie rzeczy widzialem ze w zyciu nie wezme zadnej ekipy

    Bo to sa zlodzieje. Przychodza podajac sie za kogos innego.

> [...]
    >
    > Myslisz, ze to zlodziej? Nie, on po prostu jest debilem :))) I nawet jak
    > bardzo by chcial Ci zrobic dobrze to nie zrobi!

    Wiec po chu oszukuje, ze potrafi?
    Oszust, zlodziej co za roznica? Takie cos ma prawo uzywac nazwy ekipa
    budowlana? Szkole jakas skonczyl? :-)
    Na szyldzie powinien miec napisane cos w stylu wyrob budowlano podobny.
    Cos jak ser nie bedacy serem i po stopieniu na pizzy przypomina foliowa
    jednorazowke. Jak ktos sie podejmuje to wiesz... A ze jest jak jest to
    Kiki ma racje.

    Pozdro.. TK

  • 84. Data: 2015-02-18 00:16:53
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 lutego 2015 23:59:35 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Wiec po chu oszukuje, ze potrafi?

    Bo on mysli, ze potrafi. Serio. Jak znajde to wkleje linka do tej usterki
    z kafelkami. Ci goscie naprawde mysleli, ze robia to dobrze - miedzy soba
    nawet wymieniali uwagi jak to niby zajebiscie wyglada :-))

    Dlatego filtrowac trzeba. I lepiej poswiecic 2h i poszukac z polecenia,
    pojechac zobaczyc w trakcie pracy niz wziac partacza i miec straty
    czasu i materialu :-)

    Kiki mam wrazenie na tym wlasnie poplynal.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 85. Data: 2015-02-18 00:41:12
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-02-18 o 00:16, Adam pisze:

> [...]
    > pojechac zobaczyc w trakcie pracy niz wziac partacza i miec straty
    > czasu i materialu :-)
    >
    > Kiki mam wrazenie na tym wlasnie poplynal.

    Tego nie wiem, ale ma prawo wymagac. A ze jest jak piszesz.. No coz.
    Takie zycie. :-)

    Pozdro.. TK

  • 86. Data: 2015-02-18 04:50:35
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 2015-02-18 00:41, Maniek4 wrote:

    > Tego nie wiem, ale ma prawo wymagac. A ze jest jak piszesz.. No coz.
    > Takie zycie. :-)

    Bo tak było.