    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wieje mi z sufitu na poddaszu.... - co robic?
    Date: Sun, 4 Oct 2009 00:46:14 +0200

    Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    news:ha86j4$ho7$1@inews.gazeta.pl...

    > jakis konkretniejszy namiar? trosze zagooglalem, ale nic to nie dalo...

    Kiki to byly uzytkownik tej grupy. Od lata sie tu nie produkuje, pewnie sie
    na nas pogniewal bo czasami krytyki mu nie szczedzilismy. :-)
    Ale..., temat ocieplenia poddasza poznal dokladnie na przykladzie swojego
    domu w ktorym to wykonawcy spierniczyli mu wszystko co spierniczyc mozna
    bylo, a nawet wiecej. Jego doswiadczenia to dosc cenne zrodlo informacji, bo
    chlopina sporo przeszedl. Pewnie przez to mial malo popularne poglady. :-)
    Szukaj postow z przed roku dotyczacych ocieplenia poddasza.

    Pozdro.. TK