  • 11. Data: 2009-07-19 13:28:49
    Temat: Re: Więźba dachowa pod blachę - pełne deskowanie czy tylko łaty kontrłaty?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Mustafa" <M...@B...xx> wrote in message

    > Kosztów niewiele, a na ogrzewaniu zaoszczędzi połowe w pierwszym
    > sezonie i nie będzie sie denerwował że mu wieje z murów i z halogenów
    > i zewsząd pod warunkiem, że szczelnie przykleją membranę pod
    > krokwiami.
    >
    > I przeczytane gazety zamiast papieru toaletowego :-)
    >
    > Na czym można oszczędzać to trzeba ale akurat na wiatroizolacji dachu
    > i usztywnieniu go deskowaniem i zabezpieczeniu papą bym nie
    > oszczędzał.
    >
    > Ja wiem. "Wszyscy tak mają" :-)

> [...]

    deski jakeiś 3000 + dodatkowa robocizna za nietypową konstrukcje dachu

    pewnei z 5000 ekstra poleci jak sie doda jeszcze troche takich wynalazków to
    sie uzbiera z 50 000 wydanych bez sesnu, i nei pisze jako wykonawca tylko
    jako inwestor bo jako wykonawca to chwale takie pomysły.

    W branży instalcyjnej też można takich śwaidomych jakty kleintów dobrze
    wydoić wmawaiajac im jakeiś voodo instalcyjne za grube tysiace.

    mam juz nawet kilka pomysłów.

    dawać 2 x grubsze rury, do każdego punktu ciagnąc grube rury prosto od
    wodomeirza, izolacja tak z 20mm najlepiej kauczokowa (jak do solarów),
    kocioł solidnie przeywmiarowany na zapas itd...