  • 1. Data: 2009-07-18 17:30:17
    Temat: Domofon
    Od: <w...@n...pl>

    Witam,
    Kupiłem kasete 1-numerową. Obecnie posiadam zestaw domofonowy z kasetą
    2-numerową oraz 2 unifonami innego producenta. Czy jest możliwość
    zastąpienia starej kasety na 1-numerową i podłączenie jej do 2 słuchawek?
    Czy jest dostępny schemat takiej instalacji? Czy trzeba zmienić lub dokupić
    dodatkowe elementy?

    Z góry dziękuję za odpowiedź

    Pozdrawiam Wojtek

  • 2. Data: 2009-07-18 20:31:40
    Temat: Re: Domofon
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > zastąpienia starej kasety na 1-numerową i podłączenie jej do 2
    > słuchawek? Czy jest dostępny schemat takiej instalacji? Czy trzeba

    moja szklana kula jest zepsuta nic nei pokazuje

  • 3. Data: 2009-07-18 21:15:08
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    > moja szklana kula jest zepsuta nic nei pokazuje

    Sa 2 typy domofonów tak ogólnie. Odczytaj napisy przy stykach kablowych to
    ci powiem jaki to domofon. Dalej sobie znajdziesz. Unifony do siebie nie
    pasują.