  • 221. Data: 2014-12-19 10:31:39
    Temat: Re: Wyłączać cyrkulację, czy nie?
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:m70nf8$10p$...@s...aioe.org...

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
    news:5493dbf6$0$2646$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    ac-w-totka-kilka-razy-z-rzedu.html.

    >tak, tak kris - pamietaj , wszelkie sugerowanie ze nie jestesmy fajnym,
    >zamożnym europejskim krajem

    z jakiej dupy ten kawałek wyjąłeś?

    >w którym dzieją sie cuda na styku władza-biznes-media sugeruje chorobę
    >psychiczną :-)

    Ależ dzieją się różne rzeczy, kasy szefczyka to przekrętactwo na potęgę, od
    początku miały swojego politycznego protektora. Tutaj kris wystąpił w
    obronie krętaczy.

  • 222. Data: 2014-12-19 10:38:15
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 19 grudnia 2014 09:04:35 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    >A uzasadnij jakoś powyższe.

    Naprawdę uważasz, że niezależność audytora kończy się w momencie gdy zbiór
    badanych przezeń kontraktów przetnie się ze zbiorem KNF? Naprawdę łyknąłeś
    tak prymitywną, kretyńską manipulację?

  • 223. Data: 2014-12-19 10:40:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 grudnia 2014 10:31:48 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Ależ dzieją się różne rzeczy, kasy szefczyka to przekrętactwo na potęgę, od
    > początku miały swojego politycznego protektora. Tutaj kris wystąpił w
    > obronie krętaczy.

    Ale ten watek pomińmy. Naprawdę nie jest dla Ciebie dziwne że "niezależny" audytor
    pobrał takie "próbki" jakie pobrał? Przypadek?

  • 224. Data: 2014-12-19 10:42:08
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Ale ten watek pomińmy.

    Nie nie pomińmy, twoja podgałąź jest obok, kontynuuj tam proszę.

  • 225. Data: 2014-12-19 10:42:58
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    z gałęzi obok
    >Naprawdę nie jest dla Ciebie dziwne że "niezależny" audytor pobrał takie
    >"próbki" jakie pobrał? Przypadek?

    Ani przypadek, ani dziwne

  • 226. Data: 2014-12-19 10:44:18
    Od: Kris <k...@g...com>

  • 227. Data: 2014-12-19 10:46:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 grudnia 2014 10:43:06 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Ani przypadek,
    Ano własnie

    >ani dziwne
    Skoro nie przypadek to i nie dziwne tu się z Toba zgodze.

  • 228. Data: 2014-12-19 10:58:42
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Ano własnie

    Co no właśnie?

    >Skoro nie przypadek to i nie dziwne tu się z Toba zgodze.

    Czemu miałby być przypadek?

  • 229. Data: 2014-12-19 11:01:44
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Naprawdę nie jest dla Ciebie dziwne że "niezależny" audytor pobrał takie
    >"próbki" jakie pobrał? Przypadek?

    Naprawdę łyknąłeś ten shit - że audytor losuje 25 "próbek" z kapelusza z
    pierdyliardem danych? Naprawdę sądzisz, że audyt polega na losowym
    sprawdzeniu promila z promila kont i tak przeprowadzone badanie czemukolwiek
    sensownemu może służyć? Naprawdę???

  • 230. Data: 2014-12-19 11:01:45
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > Twojej nie było, jakoś nie chce mi się wierzyć byś nie pamiętał. Bo
    > przecież chyba wszyscy pamiętają jego chamskie naciski i straszenie.

    przypomniałes mi "małpe w czerwonym" jakos tak było , straszenia nie
    kojarze. Linke daj.

    b.