    From: "Irokez" <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Wyrównanie podłogi betonowej - zaprawa czy klej?
    Date: Tue, 24 May 2011 18:17:24 +0200

    Witam

    Potrzebuję wyrównać pod panele podłogę, bo pianka nie daje rady.
    Budynek lata 70, podłoga betonowa, nierówna, górki i doliny, miejscami z
    centymetr spokojnie będzie.
    A że mam tego 25 + 15 metrów to chcę tanio. .
    Wpadłem do Casto i pospisywałem ceny. Są wyleki pseudosamo poziomującve ale
    nawet po 60 zeta za 25kg
    Wylewki Atlasa SAM200 to 16zł, ale może jakąś zaprawę jednak taniej?
    Cekol ZW-04 to 14zł, jakieś ABE zaprawa wyrównująca 10zł.
    Są też podkłady posadzkowe, ABE za 6,90 czy Kreisel n441 po 8zł, tylko coś
    tam duże są minimalne grubości jak czytałem.
    Klej do płytek za to ABE też po 10zł.
    Co szybciej wychnie i się lepiej rozprowadzi? klej czy zaprawa?
    Pseudosamopoziomującej koniecznie nie chcę. Ma być niedrogo i szybko
    wyschnąć. A packę ze 2 metry kupię i sobie rozprowadzę.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez