  • 31. Data: 2014-03-19 20:24:56
    Temat: Re: Z cyklu OT tym razem dla Adama :-)
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    > A bez cookies nie ma sesji. [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > [...] bez cookies nie ma *wygodnego* i przezroczystego
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Acha, czyli już mechanizm się znalazł. Teraz nie ma tylko wygodnego
    mechanizmu :-)

    Manipulować to my a nie nami Szanowny Kolego ;-)

    Hint2: umówmy się, że na szeroko rozumianej technologi webowej znam dość
    dobrze. Tak więc spokojnie możesz sobie odpuścić publikowanie własnych
    fantasmagorii na ten temat :-P

    Z mojej strony EOT.

    Piotrek

  • 32. Data: 2014-03-19 22:43:07
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 19 marca 2014 20:24:56 UTC+1 użytkownik Piotrek napisał:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Acha, czyli już mechanizm się znalazł. Teraz nie ma tylko wygodnego
    > mechanizmu :-)

    URL rewriting to zaden mechanizm sesji. OK na sile by sie dalo - ale jest
    niebezpieczny i niewygodny, w praktyce nie do uzycia. Dla mnie go po
    prostu nie ma.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 33. Data: 2014-03-20 06:03:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:

    > Tu chodzi o trend nie tylko o zdjecia.
    > Patrzenie na to wylacznie jak na problem samych zdjec jest
    > krotkowzrocznoscia. Coraz czesciej placimy za cos na czym ktos inny
    > dobrze zarabia. Przyklad seans filmowy w kinie i reklamy przed nim.

    hm...

    w przypadku G+ FB YT czy innych podobnych serwisu NIE PŁACIMY... dlatego
    są reklamy

    pół biedy gdy są wprowadzane rozsądnie bez nachalności.

    Moim zdaniem ww serwisy mają dość rozsądną politykę reklamową, starają sie
    nie odstraszać.

    Czego nie można powiedzieć o serwisach WWW które zwykle są zasrane
    reklamami, poakzujacymi sie wysuwającymi, zasłaniającymi w tle i co
    najgorsze drącymi ryja przez głośniki co jest skurwysyńskie.

    A co do kina które nie dosyć że biorą horrendalną kasę za bilety to jeszcze
    wciskają nam półgodzinne lub dłuższe bloki reklamowe, to jest parszywa
    polityka.

  • 34. Data: 2014-03-20 06:06:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:

    > Ale przez takie podejscie poniekad jest jak jest.
    > Chcesz isc do kina to nie masz wyboru. Adam pisze, ze jak sie placi to
    > nie ma reklam. Otoz jak zycie pokazuje tak nie jest. Kino to jedno, a
    > telewizja komercyjna typu nc+ to drugie bo bezplatna zdaje sie nie
    > jest. I tak po malu uspia nasza czujnosc, przyzwyczaja, a nam bedzie
    > zylo sie lepiej. :-)

    > Pryska przy okazji poczucie uczciwosci w czasie ogladania pirata.

    chciałeś napisać poczucie nie uczciwości...

    podobnie gdy biorę płytę DVD i jestem zmuszony do 1. oglądania spotu
    prawnego 2. oglądania bloku reklamowego którego nie mogę przewinąć ani
    zablokować.

    nie mam żadnych skrupułów.

  • 35. Data: 2014-03-20 06:09:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:

    > Alez ja dokladnie tego sie spodziewam. Kolejnego kitu, ze taniej sie
    > nie da. :-)

    nie nie da sie bo w typowym multikinie jest pierdylion sal zylion
    pracowników a na każdym seansie średnio po 10 osób :)

    jak sie buduje molocha kinowego to wiadomo że koszty utrzymania są tak duże
    że cena musi być wysoka.

    Dlaczego w wielu centrach handlowych ostatnio nawet 1/3 powierzchni jest nie
    obsadzona sklepami? bo na wynajem lokalu stać tylko firmy majace olbrzymie
    marże na produktach (sieciówki odzieżowe majace przebicie na produktach jak
    dilerach na drugach) albo olbrzymie obroty.

  • 36. Data: 2014-03-20 10:19:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 20 Mar 2014 06:09:59 +0100 osobnik zwany Marek Dyjor
    napisał:

> [...]
    > pracowników a na każdym seansie średnio po 10 osób :)
    >
    > jak sie buduje molocha kinowego to wiadomo że koszty utrzymania są tak

    ciekawe. Bo celem powstania tych wielkich kin była optymalizacja kosztów
    dzięki "efektowi skali" :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 37. Data: 2014-03-20 10:20:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 19 Mar 2014 12:57:34 +0100 osobnik zwany Maniek4
    napisał:

    > Pryska przy okazji poczucie uczciwosci w czasie ogladania pirata.

    ale po co oglądasz gościa z drewnianą nogą?

  • 38. Data: 2014-03-20 11:03:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    masti wrote:

    > ciekawe. Bo celem powstania tych wielkich kin była optymalizacja
    > kosztów dzięki "efektowi skali" :)

    celem było wciskanie tego całego dodatkowego gówna czyli popkornu, napojów,
    batoników itp...

    sądzać po tym ile filmy potrafią przynosić dochodu, ile zarabiaja aktorzy
    itp... to przemysł filmowy przynosi spore zyski.

  • 39. Data: 2014-03-20 11:10:36
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 marca 2014 11:03:08 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > sądzać po tym ile filmy potrafią przynosić dochodu, ile zarabiaja aktorzy
    > itp... to przemysł filmowy przynosi spore zyski.

    Wiesz, ze takie CinemaCity nie placi za powierzchnie ktora zajmuje w centrum
    handlowym ani zlotowki? :-) W ekstremalnych przypadkach kaze sobie jeszcze
    placic za to, ze otworzy kino w danej galerii :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 40. Data: 2014-03-20 11:19:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 20 Mar 2014 03:10:36 -0700 osobnik zwany Adam napisał:

    > Wiesz, ze takie CinemaCity nie placi za powierzchnie ktora zajmuje w
    > centrum handlowym ani zlotowki? :-) W ekstremalnych przypadkach kaze
    > sobie jeszcze placic za to, ze otworzy kino w danej galerii :-) pozdr.

    widocznie się to właścicielom centrów opłaca. W końcu nikt ich nie zmusza
    do tego