  • 11. Data: 2011-01-30 13:54:51
    Temat: Re: Z czego drzwi przesuwne?
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    On 1/30/11 2:26 PM, Maxi wrote:

    > Co sądzisz o wytrzymałości? Jaki
    > uderzenie to wytrzyma,

    hmm, nie testowalem odpornosci na uderzenia :). Montazysci twierdzili,
    ze najgorzej z montazem bo wtedy latwo mozna rozbic szybe uderzajac
    narzedziem, rogiem o podloge itp.
    Moje drzwi wisza w lazience, sa czesto otwierane/zamykane ze wzgledu na
    koniecznosc dostepu do pralki, pieca, szafek itp. Jednak na jakies
    specjalne uderzenia raczej nie sa narazone. One raczej dzialaja jak
    drzwi do szafy a nie jak drzwi przez ktore sie przechodzi.
    Plexi na pewno da wieksza gwarancje niezniszczalnosci ale nie bedzie ono
    tak eleganckie jak szklo.

    bo to będzie przecież dużo powierzchnia? Ciągle poszukuję
    > kombinacji szkła i czegoś więcej, a le bez rezultatu.

    To moze podsune pomysl.
    Moje szafy wnekowe maja drzwi wykonane ze szkla polaczonego z drewnem w
    ukladzie pionowym:
    10cm drewno + 60cm szklo + 10 cm drewno. (zreszta takie same mam drzwi w
    mieszkaniu: tafla szkla + drewno po bokach wiec dobrze to do siebie pasuje)

    Szukaj inspiracji w sieci, moze Komandor, Indeco itp.

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 12. Data: 2011-01-31 15:26:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maxi wrote:

    > Dzięki! U mnie inaczej to wygląda, gdyż drzwi będą wsuwane w ścianę
    > (ścianki już są), szyna przymocowana, wózki jezdne czekają... Miały
    > być proste drzwi z płyty 18 mm, ale postanowiliśmy, że będzie to coś
    > również dekoracyjnego i stąd poszukiwania na szybko. Mylę o szkle
    > hartowanym, o plexie

    o plexi raczej nei myśl, chyab że chcesz wymieniać co pół roku. :)