  • Data: 2010-10-18 08:28:14
    Temat: Za ciężki kontener - czy to możliwe?
    Od: Tomek Korzycki <T...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Trochę brak mi doświadczenia w tym temacie i nie chce przedobrzyć :)

    Otóż zamówiłem kontener na gruz - zwykły stalowy 7m3. Chce nim wywieźć
    stare płyty chodnikowe i inne elementy betonowe po remoncie. Część z
    nich jest zbrojona i naprawdę ciężka. Wymyśliłem sobie, aby do kontenera
    nie wrzucać tego byle jak, tylko ładnie wszystko ułożyć w stosy.
    Objętościowo super - wszystko mi weszło, ale boję się o wagę tego...

    Zakładając, że nie przekraczam burt kontenera, czy jest możliwe, że
    auto, które to odbiera nie będzie potrafiło takiego kontenera podnieść?
    Czy ktoś miał taką sytuację?

    Przyznam, że w jakiej sytuacji opróżnianie kontenera byłoby koszmarne...

    Tomek