  • Data: 2010-10-18 12:51:23
    Temat: Re: Za ciężki kontener - czy to możliwe?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.10.2010 13:43, K.Z. pisze:

    > Myślę, że o wiele cięższe auta jeżdżą niż ten z kontenerem.

    "A mógł zabić".

    > Drogi akurat nie rozlatują się od tego :)

    Rozlatują się, bo takie różne ćwoki szukają oszczędności tam, gdzie nie
    należy ich szukać - ty jeden ćwok, żeś przeładował z chytrości kontener,
    a ten co to odbierał drugi ćwok, że z tego samego powodu nie wysłał
    ciebie na drzewo.

    Masa całkowita pojazdu to jedno, ale zostaje jeszcze nacisk na oś i na cm2

    W piecu palisz z oszczędności starymi butami?