  • 171. Data: 2013-10-02 19:45:56
    Temat: Re: Zastanów się zanim zainwestujesz w kocioł węglowy
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-02 16:24, Ghost pisze:

    > Dobrze ze tak nie kombinujecie robiac zakupy: "a nigdzie nie kupie, bo
    > musialbym wybrac jakiegos handlarza zlodzieja, bo kazdy handlarz to
    > zlodziej!" (parafrazujac klasyka) - w ostatecznym rozrachunku przyszoby
    > wam umrzec z glodu. Chociaz jak wybory "dobrze" pojda, to moze byc
    > rownie zabawnie.

    Nie musisz sie ze mna zgadzac. Mozesz zalozyc, ze swiata idealnego na
    ziemi nie bedzie i wybierac z tych ktorzy chca. Ja moze idealista jestem
    i chcial bym zeby chociaz nie opowiadali co zrobia jednego dnia, a
    drugiego robia zupelnie inaczej. To, ze czegos nie udaje sie zrobic z
    przyczyn obiektywnych jest oczywiste, ale obiecywac wiedzac od
    pierwszego momentu, ze to sciema jest przesada. No niech sie chociaz
    probuja starac.
    Jakis czas temu czytalem na temat spotkania obecnego premiera z
    przedsiebiorcami. No i mowi im, ze rzad bedzie sie staral upraszczac
    prawo, likwidowac bariery i ograniczac zatrudnienie w administracji
    czyniac panstwo tanszym.
    Co powiedzial na spotkaniu z przedstawicielami administracji? Ano, ze
    nie bedzie likwidacji etatow w administracji, bo panstwo musi byc
    sprawne, co nie znaczy tanie. Taki byl mniej wiecej sens tych spotkan.
    Jaki rysuje sie obraz? Kazdy uslyszal co chcial, a premier jest git. Mam
    wrazenie, ze na tym polega ostatnimi czasy rzadzenie. Mniej wiecej te
    same brednie opowiadal Kaczynski Jaroslaw na temat sprawnego panstwa,
    ktore nie koniecznie musi byc tanie, choc przy okazj wyborow slyszelismy
    slogany o tanim panstwie. Gdyby nie chodzilo o polityke to podejrzewal
    bym co niektorych o jakies schorzenia psychiczne.
    O innych nie chce mi sie pisac bo to nie grupa na takie rzeczy.
    Wiec jezeli ktos traktuje mnie jak debila, myslac, ze kupie kazda scieme
    to sorry nie kupie. Brak mojego glosu, ktorym zreszta nikt sie nie
    przejmie jest wlasnie glosem przeciw tej paranoi. Na dzis niestety nie
    widze swojego konia.

    Pozdro.. TK

  • 172. Data: 2013-10-02 19:54:37
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-02 16:27, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Wiadomo?

    Posluchaj obu expose obecnego premiera.
    Przypomnij sobie co Kaczynski mowil o skazanych na stanowiskach w
    administracji panstwowej.

    > Skad masz wiedze, ze te cyrki sa rownowazne, w ogole skad wiesz, ze to
    > cyrki?

    Pytani o obietnice wyborcze czesto odpowiadaja, ze to kampania i ze
    rzadzi sie wlasnymi prawami. Znaczy, ze z zalozenia wiadomo, ze to tylko
    takie show, a pozniej to bedzie jak bedzie. Jesli chodzi o mnie to
    prosil bym jednak o odrobine godnosci, a nie pograzanie sie.

    > Hint: czy jest jakies glosowanie, albo jakis mechanizm nienegatywnego
    > doboru naturalnego na poszczegolne stanowiska dziennikarskie w mediach?

    No nad tym to ja sie musze zastanawiac.

    Pozdro.. TK

  • 173. Data: 2013-10-02 19:55:07
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 2 października 2013 19:44:32 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:

    > To siďż˝ nazywa polska tolerancyjna demokracja :)
    > Zasada prosta: "kto g�osuje inaczej ni� ja, ten jest debil".

    Tu nie chodzi o to ze glosuje inaczej niz ja. Nawet nie chodzi o to ze
    glosuje za inna opcja. Tylko o to ze glosuje na KLAMCE.

    Zgodzisz sie, ze klamal? Obiecywal zupelnie co innego, a robi co innego.
    I robi rzeczy odwrocone dokladnie o 180st. Podatki poszly w gore,
    urzednikow przybylo jak nigdy dotad, fotoradary na kazdym skrzyzowaniu.

    I kazdy, kto popiera klamce jest dla mnie idiota, niezaleznie od opcji
    politycznej za ktora stoi.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 174. Data: 2013-10-02 19:59:11
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-02 19:54, Maniek4 pisze:
    > W dniu 2013-10-02 16:27, Ghost pisze:
    Jesli chodzi o mnie to
    > prosil bym jednak o odrobine godnosci, a nie pograzanie sie.

    prosil bym politykow oczywiscie o odrobine godnosci.

    > No nad tym to ja sie musze zastanawiac.

    mialo byc nie musze sie zastanawiac.

    TK

  • 175. Data: 2013-10-02 20:15:20
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > prosil bym politykow oczywiscie o odrobine godnosci.

    Żartujesz? :)

  • 176. Data: 2013-10-02 20:18:55
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    Od razu kłamaca :)
    On opowiadał co by chciał, a "chcieć" to nie oznacza "móc" :D

  • 177. Data: 2013-10-02 20:50:44
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-02 20:18, uzytkownik pisze:
    > Użytkownik "Adam" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Od razu kłamaca :)
    > On opowiadał co by chciał, a "chcieć" to nie oznacza "móc" :D

    Kiedy sluchalem pierwszego expose to myslalem sobie wreszcie moj
    premier. Cztery lata pozniej juz nie sluchalem.
    Koncepcja komisji przyjazne panstwo bardzo mi sie podobala, do momentu
    kiedy okazalo sie, ze to kolejne show. Teraz mamy jakas agencje od
    gospodarki, ale mimo uplywu kolejnych miesiecy nie wiemy nic o jej
    dzialalnosci, czy adresie poza przebijajacymi sie informacjami o
    zarobkach prezesa. Ech szkoda czasu zeby sie tym zajmowac. Skoro pewna
    grupa nie stara sie zeby ja szanowac to my robmy swoje.

    Pozdro.. TK

  • 178. Data: 2013-10-02 20:56:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    napisał:

> [...]

    >urzednikow przybylo jak nigdy dotad, fotoradary na kazdym skrzyzowaniu.

    >I kazdy, kto popiera klamce jest dla mnie idiota, niezaleznie od opcji

    Ty stoisz za opcja przedszkole, najwyrazniej. Nie zrozumieles jednak
    powitania.

  • 179. Data: 2013-10-02 20:59:21
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > prezesa. Ech szkoda czasu zeby sie tym zajmowac. Skoro pewna grupa nie
    > stara sie zeby ja szanowac to my robmy swoje.

    Maniek wez przestan. Doznales emocjonalnego porywu, a pozniej emocjonalnego
    zawodu. Zle podchodzisz do tego. Tak, wiem, 95% populacji tak do tego
    podchodzi.

    Jeszcze raz: nie da sie wygrac wyborow skladajac jedynie w 100%
    realistyczne, na chlodno wykalkulowane obietnice.

    Wlasnie z powodu dominujacej przewagi jaka daja te emocjonalne porywy.

  • 180. Data: 2013-10-02 21:06:18
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    >W dniu 2013-10-02 16:24, Ghost pisze:
    >
    > Nie musisz sie ze mna zgadzac. Mozesz zalozyc, ze swiata idealnego na
    > ziemi nie bedzie

    No ale masz chyba juz wystarczajaco lat by sie w tym ze mna zgodzic?

> [...]
    > obraz? Kazdy uslyszal co chcial, a premier jest git. Mam wrazenie, ze na

    Maniek, tak przebiega ZARZADZANIE i od zawsze.

    Zastanow sie teraz w duchu, jak gadasz z klienatmi, rodzina, dostawacami -
    czy nie dbasz o to by byli zadowoleni? W zyciu sprzedajemy przede wszystkim
    zadowolenie WSZYSCY, i tak naprawde tylko to sie liczy. No chyba, ze ktos
    jest psychopata.

    > Wiec jezeli ktos traktuje mnie jak debila, myslac, ze kupie kazda scieme
    > to sorry nie kupie.

    Kupisz, nie kazda, ale kupisz - wiem, bo pracuje dla branzy reklamowej :-)