  • 11. Data: 2009-06-20 19:41:37
    Temat: Re: Zbrojenie stropu do zalania betonem
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Dziękuję wszystkim za rady!!!
    Okazało się, że problem mnie przerasta, dlatego zatrudniłem wykwalikowanego
    zbrojarza żeby mi rozwiązał problem.
    Pozdrawiam
    Marek

  • 12. Data: 2009-06-21 10:33:22
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 20 Cze, 21:41, "Marek" <m...@w...pl> wrote:
    > Dziękuję wszystkim za rady!!!
    > Okazało się, że problem  mnie przerasta, dlatego zatrudniłem wykwalikowanego
    > zbrojarza żeby mi rozwiązał problem.

    Bardzo dobrze - sam robilbys to 10 x dluzej - moj zbrojarz 4t stali
    pogial w 2 dni, o tak:

    moje ulubione zdjecie stropiku 7x4,5m obliczonego na 600kg/m2:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=775

    Reszta:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=748

    :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2009-06-21 11:06:45
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> wrote in message
    f.googlegroups.com...
> [...]

    pogial w 2 dni, o tak:

    moje ulubione zdjecie stropiku 7x4,5m obliczonego na 600kg/m2:

    Ale nie wszystkie skrzyżowania prętów są związane drutem. Podczas
    egzotermicznej reaksji wiązania część prętów może pracować. Usiądź i
    uzupełnij drut wiązałkowy na każdym przecięciu. Nie zapomnij o wibratorze,
    bo w wiele miejsc beton samoistnie nie wpłynie.

  • 14. Data: 2009-06-21 11:13:27
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> wrote in message
    f.googlegroups.com...

    Kup lepsze podkładki / podstawki pod zbrojenie, takie wiązane drutem, bo ci
    stal spadnie jak będą lać z pompy. To jest niewyobrażalna siła.
    http://www.pl.maxfrank.com/Produkte/Faserbeton/?chan
    gelang=4&reloadurl=gemacht&pos=

    I uzupełnij wiązania prętów.

  • 15. Data: 2009-06-21 11:22:05
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> wrote in message
    f.googlegroups.com...

    Tutaj L-ki czy zagięcia prętów wieńca są niekonsekwentnie zrobione.
    Nazwijmy to pionowy wieniec zakręca w prawo ale prawy poziomy pręt się
    kończy jako ucięty.
    Popracuj nad tym i dodaj wiązań na skrzyżowaniach, na wszystkoch.
    Na tym zdjęciu podkładki pod zbrojeniem też nie do przyjęcia. Podkładki
    musza być wuyższe niż średnica kamyów w betonie i to dużo żeby się nie
    kleszczyły. 3cm sie daje.
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=937

  • 16. Data: 2009-06-21 11:24:14
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> wrote in message
    f.googlegroups.com...
    o widzisz

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=933

    musisz to powiązać wszystko żeby ci się te rysy nie zrobiły jak wielu
    ludziom .Pamiętaj, że będziecie po tym łazić w trakcie i nie może to
    sprężynować. Każde dowiązanie to ileś kilo wytrzymałości więcej. Nie będzie
    się odkształcać.

  • 17. Data: 2009-06-21 11:26:10
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> wrote in message
    f.googlegroups.com...
    On 20 Cze, 21:41, "Marek" <m...@w...pl> wrote:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=931

    Na mój gust za nisko jest to zbrojenie. Zła otulina ! Kup podstawki i unieś
    ale żeby ci nie wylazło górą cholera. Najwyżej dobijesz listewki dookoła
    żeby pogrubić strop, bo zbrojenia nie poprawisz już.

  • 18. Data: 2009-06-21 11:30:44
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> wrote in message
    f.googlegroups.com...
    On 20 Cze, 21:41, "Marek" <m...@w...pl> wrote:

    Ha mam ciekawe pytanie, sory, że tyle piszę ale oglądam sobie

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=927

    To jest taki nawis budowli czy jakiś balkonik tak? Zobacz te pręty idące od
    czoła. One idą od prawej do lewej i są zagięte w dół. To śą haczyki żeby ci
    strop nie zaczął zwisać tam gdzie nie jest podparty. Weź sprawdź w projekcie
    czy te haczyki nie powinny być przypadkiem oczkami ! czyli nie tylko zagiete
    w dół po lewej ale i spowrotem....
    Rozumiesz co piszę?

  • 19. Data: 2009-06-21 11:35:10
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 21 Cze, 13:06, "kiki" <c...@v...ts> wrote:

> [...]
    > uzupełnij drut wiązałkowy na każdym przecięciu. Nie zapomnij o wibratorze,
    > bo w wiele miejsc beton samoistnie nie wpłynie.

    Ha ha - a Ty myslisz, ze drut wiazalkowy jest elementem nosnym, ktory
    utrzyma ew. chcace sie przemiescic druty ? :D Niezle - to po co ja tam
    dawalem druty fi14, skoro moznabylo uzyc drutu wiazalkowego fi jakies
    0,2 ? :-)) Nie rob jaj! Ja ten strop mam juz od roku zalany -
    przezylby bez szwanku postoj dwoch czolgow :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 20. Data: 2009-06-21 11:36:26
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 21 Cze, 13:13, "kiki" <c...@v...ts> wrote:
> [...]
    >
    > Kup lepsze podkładki / podstawki pod zbrojenie, takie wiązane drutem, bo ci
    > stal spadnie jak będą lać z pompy. To jest niewyobrażalna

    Bez przesady - to nie jest zadna potezna sila - sam trzymalem rure
    przez pare minut ;-) Kamyczki (sortowane;) pod zbrojeniem w zyciu nie
    wypadna, tylko trzeba je dobrze podlozyc i dobrze lac :) Otulina jest
    idealna - na dwoch stropach 170m2 prety nie wyszly dolem w ani jednym
    miejscu :)
    pozdr.