  • 41. Data: 2012-03-06 20:42:15
    Temat: Re: Zdalne sterowanie chałupą z komórki
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    Użytkownik "kiki" <...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:jj5r4f$cvf$1@inews.gazeta.pl...

    > Dokładnie tak było hehe :-) A wystarczyło zrobić to umiejętnie :-)
    > Jeżeli tylko można to nie należy używać połączeń poprzez publiczną sieć
    > czy to w formie sms, połączenia telefonicznego czy internetowego.
    > Jak szukałem urządzeń czy alarmów to takich żeby nie rozsiewały danych o
    > statusie i żeby dane były szyfrowane.
    > Przez takie byle co sms-owe tylko czekać aż ktoś wejdzie i wyjdzie jak od
    > siebie.

    Myślisz, że jesteś specem od ukrywania się?
    Po prostu śmiech mnie ogarnia jak czytam Twoje fachowe porady.
    Kolego używając routera WiFi nie stanowi problemu zdobycje logów z Twojego
    routera czy komputera stacjonarnego.
    Jest to naprawdę łatwe. Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak łatwe.
    Szyfrowanie? Tak, ale szyfrowanie także nie jest czymś nadzwyczajnym czego
    nie da się złamać lub obejść.
    Żyjesz złudzeniami.

  • 42. Data: 2012-03-06 21:06:09
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Plumpi" <a...@a...pl> wrote in message

    > Po prostu śmiech mnie ogarnia jak czytam Twoje fachowe porady.
    > Kolego używając routera WiFi nie stanowi problemu zdobycje logów z Twojego
    > routera czy komputera stacjonarnego.

    Przecież logi z routera trzeba wyłączyć :-) Żeby nie logował :-)
    Zainstalować ddWRT openWRT albo Tomato zamiast oryginalnego firmware na
    routerze. I masz gwarancję, że niczego nie będzie logował.
    Jeszcze ustaw mu żeby robił reboot co dobę to ram nadpisze.

    > Jest to naprawdę łatwe. Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak łatwe.
    > Szyfrowanie? Tak, ale szyfrowanie także nie jest czymś nadzwyczajnym czego
    > nie da się złamać lub obejść.

    Złam albo obejdź ?

    Poddawanie się nie jest powodem żeby nie stosować polityki minimalnego
    wycieku informacji. I to jakichkolwiek.
    Nawet głupi zapis z kamery może być dla ciebie zbawieniem albo utrapieniem.
    Z tego powodu zapis z kamer lepiej trzymasz na dyskach szyfrowanych
    truecryptem niż na nieszyfrowanych rejestratorach. Nie zawsze zapis z
    własnej kamery będzie na Twoją korzyść :-) To znaczy albo będzie ci na rękę
    go pokazać albo nie :-) A z rejestratora ciężko będzie coś tak nagle wymazać
    poprzez nadpisanie, przemagnesowanie nośnika. Jak masz zaszyfrowane to po
    prostu nie udostepniasz lub twierdzisz, że zapisu nie było. Ale co ja będe z
    Tobą polemizował :-)

  • 43. Data: 2012-03-06 21:12:10
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > zaszyfrowane to po prostu nie udostepniasz lub twierdzisz, że zapisu nie
    > było. Ale co ja będe z Tobą polemizował :-)

    Zyjac z zona we wspolnym domu potrzebujesz takich rzeczy?
    Po co Ci Ona skoro musisz kryc sie z wlasnym zyciem? :-)

    Pozdro.. TK

  • 44. Data: 2012-03-07 01:17:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 6 Mar 2012 16:18:21 +0100, Plumpi napisał(a):

    > Żart roku :)
    >
    > Myślisz, że jak sterujesz poprzez internet to nie pozostawiasz śladów?
    > Serwery providerów zbierają informacje dotyczące połaczeń internetowych.

    Jakie, Jacusiu jajakoko?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 45. Data: 2012-03-07 08:03:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 marca 2012, 22:12:10 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Zyjac z zona we wspolnym domu potrzebujesz takich rzeczy?
    > Po co Ci Ona skoro musisz kryc sie z wlasnym zyciem? :-)

    Wiesz co, ja nie wierze że on tak na powaznie to pisze. Chyba raczej prowokuje.
    Nikt normalny by czegoś takiego nie robił we własnym domu.

  • 46. Data: 2012-03-07 10:26:22
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu środa, 7 marca 2012, 09:03:12 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Wiesz co, ja nie wierze że on tak na powaznie to pisze. Chyba raczej prowokuje.
    > Nikt normalny by czegoś takiego nie robił we własnym domu.

    A skąd taka śmiała teoria?
    Kiki ma cała masę cech odbiegających od normy i ponadprzeciętnie zdrowy żołądek i
    serce (bo ja gdybym tak się przejmował nieistotnymi drobiazgami to albo wrzody albo
    zawał).

    --
    ZZ@private

  • 47. Data: 2012-03-07 12:52:32
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    prowokuje.
    Nikt normalny by czegoś takiego nie robił we własnym domu.

    Nie wiesz kiedy o 6 rano wpadną Ci do domu :) hehe
    lepiej dmuchać na zimne ;)

    Myslisz, ze zyjesz w kraju prawa? to się mylisz
    niejednego zamykali za niewinnosc, nasze Państwo to kraj biurokratów, gdzie
    mogą Ciebie wykończyć albo i zrobić
    z Ciebie bogacza.
    Za brak dowodow mogą cię zamknac i zając Twoj majątek, poczytaj o Klusce,
    czy chocby ostatnio o głośnym przypadku ksiązkowym 'Proces' autorstwa Kafki,
    dokladnie jak w książce potraktowali młodego chłopaka, zamykając go bez
    dowodów.

    To nie są odosobnione przypadku, to sie dzieje na codzien, niedawno wyszedl
    na wolnosc w mojej okolicy człowiek, który spedzil ok 2 lata w kiciu, za
    niewinność, bo swiadek koronny kłamał, teraz sądzi się o odszkodowanie i
    moze dostanie 10k za 2 lata odsiadki.

    pozdrawiam

  • 48. Data: 2012-03-07 13:03:20
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu środa, 7 marca 2012, 13:52:32 UTC+1 użytkownik Amir napisał:

> [...]
    > na wolnosc w mojej okolicy człowiek, który spedzil ok 2 lata w kiciu, za
    > niewinność, bo swiadek koronny kłamał, teraz sądzi się o odszkodowanie i

    To jeśli wychodzisz z takiego założenia to nie powinieneś nigdzie ruszać się bez GPS
    loggera, nagrywać wszystko co słyszysz i poręczać raz na tydzień zebrane dane u
    notariusza - chyba że jednak nie o niewinność Ci chodzi.

    --
    ZZ@private

  • 49. Data: 2012-03-07 13:03:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 7 marca 2012, 13:52:32 UTC+1 użytkownik Amir napisał:
    > Nie wiesz kiedy o 6 rano wpadną Ci do domu :) hehe
    > lepiej dmuchać na zimne ;)

    Nie warto popadac w paranoje. Ukrywać ilośc zadziałań domofonu, szyfrowac wszystko
    co nie zaszyfrowane? Bać się spać na parterze we włąsnym domu, kontrolowac żonie
    ipfona itp.
    To nie dla mnie.
    Wiem że sa ludzie co na domofonie swojego nazwiska nie umiesazczaja, nie odbieraja
    telefonów z numerów zastrzezonych, maja mnóstwo kamer wewnątrz i na zewnątrz domu
    itp.
    Można i tak ale po co.

  • 50. Data: 2012-03-07 13:05:13
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Amir" <d...@g...pl> wrote in message

    > Wiesz co, ja nie wierze że on tak na powaznie to pisze. Chyba raczej
    > prowokuje.

    Maniek nie łapie sarkazmu :-) On musi najpierw uwierzyć :-)