  • 31. Data: 2009-04-10 13:03:04
    Temat: Re: Zimno w garazu
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    news:af4451d2-bcd1-406b-8e7d-56757c534515@y13g2000yq
    n.googlegroups.com...

    >Po tych wszystkich dyskusjach bylem przekonany, ze kazdy ma zimno w
    >garazu a tu okazuje sie wszyscy grzeja. Jak nie elektrycznie to woda,

    IMHO po to jest garaż zimą, żeby wjechać do niego zaśnieżonym samochodem a
    wyjechać suchym. Jak bym miał mieć w garażu zimą ujemną temperaturę, to by
    mi się do niego nie chciało wjeżdżać.

  • 32. Data: 2009-04-14 10:08:08
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > IMHO po to jest garaż zimą, żeby wjechać do niego zaśnieżonym samochodem a
    > wyjechać suchym. Jak bym miał mieć w garażu zimą ujemną temperaturę, to by
    > mi się do niego nie chciało wjeżdżać.

    Nie koniecznie ujemna, wystarczy lekko dodatnia a robi się tak samo
    nieprzyjemnie. Watek dotyczyl raczej duzo wczesniejszej dyskusji, w
    ktorej kilka osob zdecydowanie odradzalo jakiekolwiek ogrzewanie
    garazu. Argumenty byly rozne najwazniejsze ze byly i czasami sensowne.
    Mimo wszystko okazuje sie ze grzanie w garazu jest jak najbardziej
    sensowne.

    Pozdrawiam
    Dy