  • 11. Data: 2009-04-01 16:44:37
    Temat: Re: Zimno w garazu
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:gr00ic$c9d$1@opal.futuro.pl...

    > "Dy" <d...@m...com.pl> wrote in message
    a.googlegroups.com...

    > Tak ale lubię jak jest ciepło kiedy z nienacka muszę wsiadać do auta.
    > Grzeję słabiej dla komfortu psychicznego i z powodu tego że nad i obok są
    > pomieszczenia. Sufit ocieplony ściany też od środka garażu.
    > Garaż jest częśćią mieszkania jakby więc trzymam w nim te 15st.

    > Mały ci nic nie da. Musisz miec przewymiarowany żeby ci nagrzał powietrze
    > na 30minut przed wyjazdem. Pociągnij rurki, co to kosztuje. najwyżej go
    > nie zamontujesz. później nie będzie już jak.

    > Jasne a jak mi się włączy na max to 21 nawet

    to jest dobre rozwiązanie rurki dużo nie kosztują
    ja bym wsadził duuzyyyy kaloryfer i grzał tylko jak bym coś w nim robił

  • 12. Data: 2009-04-01 17:24:07
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    U mnie w garażu jest zimą średnio 10 stopni i nie oszczędzam na ogrzewaniu,
    bo rano przyjemnie jest wsiąść do suchego i ciepłego samochodu.

    T.

  • 13. Data: 2009-04-01 18:23:46
    Od: Igus' <t...@p...onet.pl>

    Dy pisze:

    > Czy ktos ma patent na zimno w zimie w garazu?

    Ja mam grzejnik, a w zasadzie GRZEJNIK.
    Grzejnik jest wyłączony (zaworem) jak nie potrzeba. Jak potrzeba to
    wcześniej dajemy grzejnik na 5 i po dwu godzinach już jest ok 10C.

    Minus, to włącza się opcja przeciwzamarzaniowa i trochę więcej gazu idzie.

    BR
    Igus'

  • 14. Data: 2009-04-01 18:26:31
    Od: j...@p...fm

    On 1 Kwi, 17:05, Dy <d...@m...com.pl> wrote:

> [...]
    > rozwiazania.
    > Moze jednak ogrzewanie garazu ma sens.
    > Czyli u ciebie w zimie w takim garazu jest ok 15 st.?

    Koza plus długa rura dymowa
    U mnie rura biegnie przez całą długość garażu przy ścianie i wychodzi
    okienkiem

    Podobno stałe ogrzewanie garażu przyśpiesza korozje przez sól

    [pozdr]

  • 15. Data: 2009-04-01 19:11:17
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    Czy ktos ma patent na zimno w zimie w garazu?
    -------------------------

    No. Farelka się nazywa :-)
    Ew. parę halogenów 150 ~ 500 W dodatkowo :-)

    Pzdr

    JKK

  • 16. Data: 2009-04-01 19:32:45
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > W ziemiance to ja chodze w koszulce, inaczej bym sie
    > usmazyl, chociaz jestem baaardzo cieplolubny.
    >
    > pozdrawiam
    > pluton

    W takich temperaturach szybko wino dojrzewa wiec trzeba je szybko pic

    Pozdrawiam
    Dy

  • 17. Data: 2009-04-01 19:35:17
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Grzeję słabiej dla komfortu psychicznego i z powodu tego że nad i obok są
    > pomieszczenia. Sufit ocieplony ściany też od środka garażu.
    > Garaż jest częśćią mieszkania jakby więc trzymam w nim te 15st.

    Ty masz z boku i z gory czesc mieszkalna, ja mam czesc niemieszkalna.
    Troche szkoda tego ciepla.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 18. Data: 2009-04-01 19:36:54
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Koza plus długa rura dymowa
    > U mnie rura biegnie przez całą długość garażu przy ścianie i wychodzi
    > okienkiem

    Jak to koza? Zostawiasz rozpalona koze w garazu?

    Pozdrawiam
    Dy

  • 19. Data: 2009-04-01 19:38:24
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Mam nadzieje ze to nie prima aprilisowe odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 20. Data: 2009-04-01 20:56:13
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Dy pisze:

    > Czy ktos ma patent na zimno w zimie w garazu?

    Ja mam patent:

    1) poważne prace w garażu robię w weekend
    2) mam taryfę G12w
    3) grzeję się "farelką"

    W tygodniu wracam z pracy i poświęcam się rodzinie. To dużo lepsza
    koncepcja na wykorzystanie niewielkiej ilości czasu jaki pozostaje
    pomiędzy końcem pracy a początkiem snu ;) Za to w sobotę rano wstaję i
    działam caaały dzień dla domu ;) Wiecie - pomysł, narzędzia, piwko i
    pieśń na ustach... :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio