  • 41. Data: 2018-06-08 15:27:44
    Temat: Re: Źle wykonane ławy fundamentowe - prośba o poradę
    Od: m...@g...com

    W dniu czwartek, 7 czerwca 2018 18:34:55 UTC+2 użytkownik n...@a...pl napisał:

    > ah. Zapomniałem że mogą być wewnątrz jeszcze ściany nośne - które należy
    > doliczyć do powierzchni. więc ile pewnie ze <=4t wyjdzie

    dom ma dwa stropy ŻB i około 240 m2 ( góra + dół ) ławy 45 x 70 i około 90 m w sumie
    ( zewnętrzna i wewnętrzna ) głównie piasek, jeden zewnętrzny odcinek stoi na glinie

  • 42. Data: 2018-06-08 21:26:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przy wibrowaniu mieszanina zaczyna sie rozwarstwiac ze wzgledu na rozny ciezar
    wlasciwy skladnikow. W warunkach domowych raczej trudno bedzie przekroczyc jakis
    magiczny czas wibrowania. Z mojego skromnego doswiadczenia wychodzi ze powinno sie
    przestac jak przestaje z mieszanki wychodzic powietrze i na powierzchni utworzyla sie
    cienka warstwa wody. Pojecia dlugie wibrowanie czy cienka warstwa wody to pojecia
    wzgledne. Za krotki czas to taki jak widzialem na filmie na yt. Wsadzil w w wylana
    lawe wibrator i za 2 sekundy wyjal i wsadzil metr dalej. I dumny pokazuje ze poziom
    sie zaczal wyrownywac. Zaczal ale nie skonczyl. Na dobrze wylanej i zageszczonej
    wibratorem lawie powinno dac sie wzorcowac poziomice. A tutaj pisza ze kilka
    centymetrow roznicy. Tak samo powinno sie robic, czyli poprawnie wibrowac, z lanymi
    stropami, schodami itp.

  • 43. Data: 2018-07-03 23:57:49
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 07.06.2018 14:51, m...@g...com wrote:

    > hej,
    > jak to Ci się skończyło ?
    > mój kuzyn ma podobny problem daj znać
    > pzdr

    Ja lałem ławy od nowa jedne na drugich kiedyś i później o tym trąbiłem
    latami jak nie dopuścić do takiego syfu.