  • 31. Data: 2011-07-24 20:20:03
    Temat: Re: bateria z teromstatem
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    news:4e2bbe11$1@news.home.net.pl...

    > Ależ wszystko jasne, luksus kosztuje i szybko się do niego przyzwyczajamy.
    > Pomijam snobizm.
    > Postawiles bardzo dobre pytanie - co dla kogo jest wazne.
    > Ale tez - ile jest to dla niego warte.
    > Ja z wiekiem kommpletnie trace zainteresowanie wszelkimi duperelami.
    > Z Twojego przykladu - wole wydac na impreze niz na opadajaca deske.

    Duperelami to i ja trace zainteresowanie. Cos jak w tym kawale o dwoch
    pijacych wodke. Noc z niedzieli na poniedzialek i wypili juz wszystko co
    mieli, ale ciagle by cos jeszcze wypili. Sklepy pozamykane, meliny
    pozamykane i jeden wpada na pomysl, ze na bocznicy kolejowej stoi cysterna z
    metylem. Pojdziemy nakapiemy troche i bedzie git. Na to drugi - Ty Zenek,
    ale my od tego oslepniemy. Co tam Zdzichu i tak juz wszystko widzielismy...

    A opadajaca deska? Prawde mowiac nie wiem czy do mojego kibla byla inna
    opcja. Z wczesniejszego przykladu stracilem zainteresowanie wszelkiego
    rodzaju Cersanitami po niesplywajacym papierze i peknieciu nie wiadomo od
    czego w miejscu gdzie nie powinno pekac. Mam tez spokoj z dzieciakami, bo
    nie napierdzielaja decha az szyby drza i kibel zawsze zamkniety. Niestety u
    sasiadow napierdzielaja, bo zapomnialy jak to bywa z kiblami. Generalnie
    odzalowalem jedna impreze wiedzac, ze bedzie jeszcze pare co najmniej.
    Pozalowalem za to na deske podlogowa kupujac panele i niestety to co pisalem
    pare miesiecy temu o uprzedzeniach do tego substytutu podlogi. Shit, shit i
    jeszcze raz shit. Podklad dobry, panel ponoc dobry 10mm AC4 i ciagle shit.
    Ale niestety to nie byla kwestia jednej czy kilku odzalowanych imprez.

    Pozdro.. TK

  • 32. Data: 2011-07-24 20:25:18
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Już jednak deska myjąca i masująca odbyt nie jest czym głupim.

    Masujaca odbyt??? Jakas wersja klozet gay construction?

    Pozdro.. TK

  • 33. Data: 2011-07-25 04:13:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:

    > Masujaca odbyt??? Jakas wersja klozet gay construction?

    ha ha ha :)

    zapobiega rozwojowi hemoroidów :)

  • 34. Data: 2011-07-25 08:01:01
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > przez cale dotychczasowe zycie jak sie okazalo. Dopiero teraz wiem czym
    > jest szuflada. W praktyce prawie nie mam szafek z drzwiami, bo talerze,
    > garnki i reszte klamotow spokojnie mozna trzymac w szufladach szerokosci
    > 90cm ktore wysuwaja sie cale do tylnej scianki. Taka szuflada to pol
    > szafki na wysokosci kolan do ktorej ma sie dostep w calej jej powierzchni
    > podstawy. Nie siegam rekoma w zapadle czeluscie by wyjac to co mnie
    > interesuje w drugim rzedzie, tylko mam on-line. By zamknac pchne lekko
    > kolanem i nawet nie sprawdzam czy sie zamknelo.

    To fakt. Też nie mam 3 głebokie szuflady i jest to super rozwiązanie.
    Ale nie widziałem sensu przepłacac za bluma. Szuflady też mam tzw tandemboxy
    ale nie z bluma. I prawdę mówiac różnicy nie widzę. Też się zamykają
    otwierajją itp.
    A całe meble kosztowały mnie ok 3500zł
    Zrezygnowałem jednak z cargo bo to wtedy ponad 1000zł było

    >To naprawde nie jest snobizm. To samo Cargo,
    > cala szafa na wierzchu. Na dobra sprawe mozna zrobic kuchnie z samych
    > Cargo i paru szuflad. Uzytkowo nic wiecej nie potrzeba. Pytanie co dla
    > kogo jest wazne?

    Nie wiem jak tereaz ale gdy ja meble robiłem to cargo kosztowało ponad
    1000zł wiec zrezygnowałem z tego. Kuchnia użytkowana już 3 rok i nie
    odczuwamy braku cargo.
    Tak samo wysuwane kontakty
    http://www.dacter.pl/powerport.htm
    Rzecz praktyczna zapewne lecz ceny zaporowe jak na razie

    > A deska kiblowa? No jest nieco drozsza, moze wiecej jak nieco, ale pykne
    > palcem i wiem, ze zamkniete. Wbrew pozorom nie robi sie tego dla sasiadow
    > tylko dla siebie. Po jednym dniu korzystania docenia sie te z pozoru
    > zbytki laski. Po roku doswiadczen nie chce czegos innego. Te dwie stowy
    > wyda sie na byle impreze przy grillu i nie szkoda, a deska na kiblu to
    > buractwo. Wole byc burakiem.

    Gdy ja kupowałwem zestawy kibli to nawet nie wiedziałem o deskach
    wolnoopadających i mam zwykłe. Czy teraz brałbym wolnoopadające? Kwestia
    ceny.
    Aktualnie nie mam żadnych problemów z zamykaniem standardowych desek czy
    szuflad. Zresztą drzwi też mam bez domykaczy;))
    To samo z baterią termostatyczną do prysznica. Kwestia ceny. za 1500 na
    pewno bym nie kupił ale za ok 200-300zł to juz bym przemyślał temat
    Z powodu braku takiej bateri teraz nie odczuwam dyskomfortu ale też nie
    uważam jej za element zbyteczny

    Krzysiek

  • 35. Data: 2011-07-25 09:09:59
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Nie wiem jak tereaz ale gdy ja meble robiłem to cargo kosztowało ponad
    > 1000zł wiec zrezygnowałem z tego. Kuchnia użytkowana już 3 rok i nie
    > odczuwamy braku cargo.

    Ja tez nie odczuwalem dopoki nie mialem. Cena niestety nie zacheca jak ktos
    chce taniej, ale zdecydowanie lepiej jest kiedy cala szafa z zawartoscia
    wyjezdza niz szukanie czegos w glebokich szafkach, do tego na gornych
    polkach. Czy warto za to zaplacic? Bo ja wiem? Mozna tak i mozna inaczej
    rownie skutecznie. Ale jak dla mnie to najlepsze rozwiazanie na szafke
    kuchenna.
    No i mam przemyslenia co do zmywarki. Dzis kupilbym dwie. Z jednej wiecznie
    sie cos wyciaga i wklada. Umyje sie, trzeba rozkladac po polkach by pozniej
    znow wkladac i tak w kolko. A tak druga zmywarka jak szafka. Z jednej
    wyjmujemy i po uzyciu wkladamy do drugiej. Codzienne naczynia nie potrzebuja
    stania na polkach. Cenowo druga - niewypasiona zmywarka nie bedzie drozsza
    od szafki z duzymi szufladami.

    > Tak samo wysuwane kontakty
    > http://www.dacter.pl/powerport.htm
    > Rzecz praktyczna zapewne lecz ceny zaporowe jak na razie

    Dobre kiedy nie da sie stosowac standardowych rozwiazan. Przy tej cenie nie
    widze sensu.

    Pozdro.. TK

  • 36. Data: 2011-07-25 14:28:25
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "Piotr" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > Kup naszą krakowską. Mam już dwa lata przy wannie/prysznicu. Rewelacja! I
    > nie daj sobie wmówić że to ma sens tylko gdy masz boiler czy co tam. Masz
    > komfort nastawienia sobie ulubionej temperatury i jeśli ktoś w domu
    > odkręci zimną/ciepłą wodę gdzieś indziej to conajwyżej poczujesz leciutkie
    > wahnięcie temperatury. Komfort jest nie do porównania. I naprawdę nie ma
    > co wydawać kasy na jakieś zagraniczne hgw co, nasza z KFA jest równie
    > dobra a o wiele tańsza.

    Użytkuję baterię tej firmy od 7 lat. Kosztowała wtedy kilkaset złotych, na
    pewno poniżej 500. Sprawuje się dobrze, ogromna wygoda i nie wyobrażam sobie
    zwykłej baterii pod prysznicem. Szczególnie jest to wygodne w przypadku
    dzieci - brak ryzyka poparzenia.

    Czas ustabilizowania temperatury - u mnie długi, bo trzeba długo czekać aż
    napłynie gorąca woda.

  • 37. Data: 2011-07-25 20:51:22
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > System elektrycznego wspomagania otwierania szuflad. Bardzo sympatyczne,
    > acz nietanie.

    A jak działa, na klaśnięcie? Przecież nowoczesne prowadnice wyciągają się
    małym palcem, to po co jeszcze wspomagać?

    MS

  • 38. Data: 2011-07-25 20:56:52
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Mon, 25 Jul 2011 22:51:22 +0200, Maciej S. napisał(a):

    > A jak działa, na klaśnięcie? Przecież nowoczesne prowadnice wyciągają się
    > małym palcem, to po co jeszcze wspomagać?

    Na klaśnięcie pewnie na zamówienie ;-)
    http://www.blum.com/pl/pl/01/30/60/index.php
    Działa miodnie, a różnica jak dla mnie to przede wszystkim aksamitność
    zamykania.

    --
    ŁC
    Małżeństwo to bardzo sprawiedliwe urządzenie: żona musi codziennie

  • 39. Data: 2011-07-25 20:57:04
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > KFA to kiedyś moż ei było dobre teraz to kompletny chiński szajs

    Mam KFA pod prysznicem - dla mnie taka bateria to podstawa. Ale ta firma to
    szajs. Bateria jużsię rozregulowała.

    MS

  • 40. Data: 2011-07-25 22:38:14
    Od: mirek <f...@w...pl>

    W dniu 2011-07-23 11:43, LUKAS pisze:
> [...]
    > do 800 , no gora 1000 z?
    >
    > Tylko pytanie jak to dziala i czy potrzebne kiedy mieszkam sam...., dzieci
    > nie mam
    >
    > Czy jesli temp. wody ustawiona jest na np. na 35 stopni to w momencie
    > otworzenia kranu leci od razu taka woda czy zajmuje to np 1,2 czy 15 s ,
    > zanim termostat ustawi sie tak , aby zmieszac odp. wode zimn? z ciepl? , aby
    > uzyskac te 35 stopni
    > Chodzi mi glownie o czas.., bo jesli dlugo to szybciej ga?k? od kranu
    > ustawie sobie odp. temperatur?...
    >
    > Co s?dzici? o takich bateriach, warto doplacac par? st?w?

    Zawór termostatyczny możesz kupic luzem , cena juz od 120 zł