  • 11. Data: 2011-03-24 08:55:50
    Temat: Re: co? pn?cego na ?cianę...
    Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl>

    Panslavista has brought this to us :
    > "Witek" <j...@p...p.lodz.pl> wrote in message

    > Maj?.

    O, szykuje sie rewolucja w botanice! ;-)
    Jakis konkretny przykład OWOCU u nagonasiennych?
    Witek

  • 12. Data: 2011-03-24 09:21:13
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Panslavista has brought this to us :

    > O, szykuje sie rewolucja w botanice! ;-)
    > Jakis konkretny przykład OWOCU u nagonasiennych?
    > Witek

    Szyszki - odpowiednik.

  • 13. Data: 2011-03-24 09:32:21
    Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl>

    Panslavista wrote on 2011-03-24 :
    > "Witek" <j...@p...p.lodz.pl> wrote in message

    > Szyszki - odpowiednik.
    No niestety, braki w wiedzy biologicznej z zakresu szkoły podstawowej!
    Równie dobrze mógłbyś napisać, że ryby mają skrzydła, to znaczy płytwy
    jako odpowiednik!
    A co do towojej pseudoanalogi,zwróć uwage jak i c czego powstaje owoc,
    to powinno Ci dac odpowiedź dlaczego szyszka nim nie jest.
    Witek

    Witek

  • 14. Data: 2011-03-24 10:04:18
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

> [...]
    > A co do towojej pseudoanalogi,zwróć uwage jak i c czego powstaje owoc, to
    > powinno Ci dac odpowiedź dlaczego szyszka nim nie jest.

    Nie braki a podpucha - już dziesięć lat w necie poniektórzy próbują innych
    egzaminować z wiedzy, która im bardzo ciężko przychodziła. Podstawowkę
    skończyłem w 1961 i zapewniam, że uczono dużo więcej niż obecnie.

  • 15. Data: 2011-03-24 11:41:57
    Temat: Re: coś pnącego na ścianę...
    Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl>

    s_13 pretended :

    > nie wiem, nie znam się... na obrazkach z linka owoce ma...
    >
    > pozdrawiam
    > s_13

    Xl ma rację, winobluszcz i winorośl to dwie różne rośliny. A z
    polecanej strony zwróc uwage na bluszcz pospolity.
    Witek

  • 16. Data: 2011-03-24 12:43:01
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 24 Mar 2011 10:32:21 +0100, Witek napisał(a):

> [...]
    > A co do towojej pseudoanalogi,zwróć uwage jak i c czego powstaje owoc,
    > to powinno Ci dac odpowiedź dlaczego szyszka nim nie jest.

    Coś Ci powiem: paru juz tutaj takich jest "naukowców" jak Ty, co się
    czepiają białka w mące i szyszek sosnowych, chcąc zastąpić braki w karierze
    popisywaniem się tutaj wiedzą biologiczną na poziomie niedoszłego
    magisterium czy doktoratu, ale akurat tutaj nie jest do tego dobre miejsce.
    Więc moze odpuść sobie elaboraty pesudonaukowe - mówi się tutaj o owocach w
    ujęciu potocznym, a jeśli Ci to nie pasuje, to spadaj na doktorat. Tam się
    wyżyjesz.

  • 17. Data: 2011-03-24 12:44:41
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 24 Mar 2011 12:41:57 +0100, Witek napisał(a):

    > s_13 pretended :

    > Xl ma rację, winobluszcz i winorośl to dwie różne rośliny. A z
    > polecanej strony zwróc uwage na bluszcz pospolity.
    > Witek

    Wobec uogólnionej niechęci Wątkodawcy do naturalnej chęci roślin do
    wytwarzania owoców i nasion, polecam raczej zakup sztucznych, plastikowych
    girland "made in China".
    :-/

  • 18. Data: 2011-03-24 12:57:31
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Wobec uogólnionej niechęci Wątkodawcy do naturalnej chęci roślin do
    > wytwarzania owoców i nasion, polecam raczej zakup sztucznych, plastikowych
    > girland "made in China".
    > :-/

    He...he, to amator jabłek.
    Ja go zażyłem na skojarzeniu owoc - płód.

  • 19. Data: 2011-03-24 15:40:19
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    e.googlegroups.com...
    mam taką gołą ścianę od południa:
    http://www.studioonline.pl/pliki/sciana.jpg
    chciałbym przyozdobić domek jakimś pnączem i to tak w całości pod
    kalenicę :-),

    Nie psuj tego. To przyzwiocie i naturalnie wygląda.
    Pozdrawiam spokojnie
    skryba

  • 20. Data: 2011-03-24 16:06:48
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 24 Mar 2011 16:40:19 +0100, skryba ogrodowy napisał(a):

> [...]
    > kalenicę :-),
    >
    > Nie psuj tego. To przyzwiocie i naturalnie wygląda.

    A ja bym dała tylko słoneczniki i malwy, u ich stóp inne, niskie rośliny.
    Na tle tej ściany taka rustykalna rabata wyglądałaby sielsko i urokliwie.
    Co nie znaczy, że na CZĘŚCI sciany nie mogłoby się piąć coś równie
    sielskiego, np. clematis. Cóż, skoro dzikie wino odpada (a byłoby
    najlepsze), to nie widzę innej kandydatury niż jednoroczne pnącza - groszek
    pachnący i ozdobne fasole. Zwykły trwały bluszcz sprawiałby przygnębiające
    wrażenie.