  • 1. Data: 2010-10-18 11:07:28
    Temat: czy ktoś z Was używa steroniwka TANGO do kotła ?
    Od: "Tomemk" <S...@g...pl>

    Czy ktos z Was używa sterownika TANGO?

    czy podłączaliście do niego pokojowy regulator temp?
    Czy regulator tylko wyłącza obieg pompy czy steruje też
    nadmuchem?

    pozdrawiam
    Tomemk

  • 2. Data: 2010-10-18 12:24:07
    Temat: Re: czy ktoś z Was używa steroniwka TANGO do kotła ?
    Od: QbaB <q...@g...com>

    On 18 Paź, 13:07, "Tomemk" <S...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > czy podłączaliście do niego pokojowy regulator temp?
    > Czy regulator tylko wyłącza obieg pompy czy steruje też

    Mam inny sterownik ale wątpie żeby w którymkolwiek ssterowniku była
    możliwośc wpływu sterownikiem pokojowym na pracę dmuchawy.
    Dmuchawa jest po to żeby utrzymać spalania i żeby dostarczyć tlen do
    spalania w trybie pracy. Generalnie jest (między innymi) po to żeby
    KOCIOŁ utrzymał zadaną temperaturę. Sterownik pokojowy ma utrzymac
    temperaturę w pomieszczeniu więc raczej zawsze będzie wpływał tylko na
    pompę lub lepiej na jakiś zawór (3D lub 4D).

  • 3. Data: 2010-10-19 23:11:59
    Od: "Marek" <d...@t...orange.pl>

    Użytkownik "Tomemk" <S...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > czy podłączaliście do niego pokojowy regulator temp?
    > Czy regulator tylko wyłącza obieg pompy czy steruje też

    Pokojowy regulator temperatury? Masz na mysli termostat?
    Sam sprawdź.
    http://papa-wroc.pl/userfiles/Instrukcja%20Tango_ver
    _%207_48web.pdf
    Pośrednio steruje nadmuchem w tym sensie, że w zależności od wybranego
    algorytmu może wprowadzić regulator w nadzór. Wtedy dmuchawa jest włączana
    okresowo aby kocioł nie wygasł.

    Marek