  • 1. Data: 2009-03-24 08:23:08
    Temat: ferro? Valvex?
    Od: "Robert" <r...@w...pl>

    Witam,
    Proszę o pomoc - zamierzam kupić armaturę firmy Ferro (lub Valvex) - polski
    producent, w sumie patrząc na innych (typo grohe, hansgrohe, paffoni) itp
    to jest niedrogi - natomiast nie wiem jak z jakością? Macie coś z armatury
    tegoż producenta? Jak sie sprawuje?
    Z góry dziekuje za pomoc
    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2009-03-24 08:39:10
    Temat: Re: ferro? Valvex?
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Proszę o pomoc - zamierzam kupić armaturę firmy Ferro
    > Jak sie sprawuje?

    Jak na razie od 4 lat działają bez problemu.

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2009-03-24 10:39:05
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Robert <r...@w...pl> wrote:
    > Witam,
    > Proszę o pomoc - zamierzam kupić armaturę firmy Ferro (lub
    > Valvex) -

    nie wiem, jak z armaturą, ale zaworki kulowe Valvex to w zasadzie
    powinniśmy eksportować gdzieś do ruskich w charakterze naszej zemsty
    za 50 lat PRLu :-) Większego g..na w tym temacie od valvexu chyba
    nie ma w sklepach.

    J.

  • 4. Data: 2009-03-24 15:20:19
    Od: Arek <a...@g...pl>

    > to jest niedrogi - natomiast nie wiem jak z jakością? Macie coś z armatury
    > tegoż producenta? Jak sie sprawuje?

    Bierz z Ferro, ja od nich kupuję armaturę do centralnego, klimy,
    grzejniki, baterie, panele prysznicowe itp. Mają w ofercie tysiące
    rzeczy. Nic z tych rzeczy które brałem nie trafiło do nich z
    reklamacją. Stosunek jakości do ceny jest naprawdę dobry, ale żeby nie
    było, że to wszystko jest nasze. Większość ich towaru pochodzi z
    zachodu, a reszta jak u innych producentów płynie z Chin.

  • 5. Data: 2009-03-24 16:35:10
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > paffoni) itp to jest niedrogi - natomiast nie wiem jak z jakością? Macie
    > coś z armatury tegoż producenta? Jak sie sprawuje?

    Valvex to chinszczyzna czystej wody
    unikaj jak ognia

    Andrzej
    www.hana.com.pl