  • 1. Data: 2009-03-23 20:06:02
    Temat: strop z GK podwieszany.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zastanawiam sie czy podwieszać strop z GK do belek na kórych leży podłoga
    strychu (belki te dość mocno pracują gdy sie chodzi po strychu. Czy lepiej
    zrobić strop w układzie samonośnym nie powiązany z tym co nad nim.

    boję sie że w pierwszej wersji strop GK może mi pękać od ruchów zawiesi.

  • 2. Data: 2009-03-23 20:18:20
    Temat: Re: strop z GK podwieszany.
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Marek Dyjor napisał(a):
    > Zastanawiam sie czy podwieszać strop z GK do belek na kórych leży
    > podłoga strychu (belki te dość mocno pracują gdy sie chodzi po strychu.

    To ty dawales zdjecia do swojego salonu i kominka i dachu z odwrotnym
    pokryciem? :)

    > Czy lepiej zrobić strop w układzie samonośnym nie powiązany z tym co nad
    > nim.
    > boję sie że w pierwszej wersji strop GK może mi pękać od ruchów zawiesi.

    Ja sobie zrobilem sufit z KG pomiedzy belkami nosnymi stropu. Tak sobie
    wymyslilem i tak mi sie podoba.
    Pierwszy taki sufit zrobilem chyba z 5 lat temu i zadnych pekan nie
    zaobserwowalem. Mozna powiedziec, ze na belkach stropu istnieja
    naturalne dylatacje, ktore umozliwiaja klawiszowanie plyt sufitu.

  • 3. Data: 2009-03-23 20:43:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    zbigi wrote:

    > To ty dawales zdjecia do swojego salonu i kominka i dachu z odwrotnym
    > pokryciem? :)

    tak to ja ale tam nie będzie stropu, :)

    strop będzie w części prywatnej.

> [...]
    > zaobserwowalem. Mozna powiedziec, ze na belkach stropu istnieja
    > naturalne dylatacje, ktore umozliwiaja klawiszowanie plyt sufitu.

    tam takiej opcji nie ma :)

    deskowanie struchu leży na kleszczach kóre są sporo wyżej.

  • 4. Data: 2009-03-24 05:36:37
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Marek Dyjor napisał(a):

    > tak to ja ale tam nie będzie stropu, :)
    > strop będzie w części prywatnej.

    Ale belki sa takie same jak w saloonie?

    > tam takiej opcji nie ma :)
    > deskowanie struchu leży na kleszczach kóre są sporo wyżej.

    A tego nie kumam - belki maja byc w przestrzeni zamknietej ponizej
    pelnym sufitem z KG, a powyzej deskowaniem podlogi strychu?
    Nie staram sie przekonywac do swojego rozwiazania - po prostu nie wiem,
    czy sie rozumiemy :)