  • 1. Data: 2009-03-23 21:09:39
    Temat: Płyta OSB a kafelki?
    Od: belgrano <a...@g...net.pl>

    Witam.
    Mam proste pytanie czym przyklejac kafelki do płyty OSB aby nie było
    kłopotow? Czy mozna zwykłym klejem do fliz?
    Dziękuje.

  • 2. Data: 2009-03-23 21:28:06
    Temat: Re: Płyta OSB a kafelki?
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Na osb albo gotowy soudala jest to jakas zywica
    albo No.1 jeden jak i drugi okropnie drogie
    soudal 84zł
    No.1 67 zł

  • 3. Data: 2009-03-24 11:23:33
    Od: "Renart F." <h...@a...pl>

    Użytkownik "belgrano" <a...@g...net.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Witam.
    Mam proste pytanie czym przyklejac kafelki do płyty OSB aby nie było
    kłopotow? Czy mozna zwykłym klejem do fliz?
    Dziękuje.

    Cześć,
    Są jeszcze - trzyma juz ósmy rok, na włazie do piwnicy - kleje polimerowe,
    za znacznie mniejsze pieniadze ale trzeba uważać na wysokości. Tego kleju
    nie dasz 5 mm.

    --
    pozdrawiam,
    Renart Flądro

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 090323-0, 2009-03-23
    Przetestowano na: 09-03-24 12:23:34

  • 4. Data: 2009-03-24 12:47:30
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    A może pamietasz cenę tych klejów polimerowych ?

  • 5. Data: 2009-03-24 18:40:42
    Od: "Renart F." <h...@a...pl>

    Użytkownik "Szumek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    >A może pamietasz cenę tych klejów polimerowych ?
    Hi,
    w sumie to grosze jakieś były, klej dość znanej firmy ze stylizowanym
    smokiem jako logo ;o)

    --
    pozdrawiam,
    Renart Flądro

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 090323-0, 2009-03-23
    Przetestowano na: 09-03-24 22:52:01

  • 6. Data: 2009-03-24 20:11:28
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

> [...]
    > Mam proste pytanie czym przyklejac kafelki do płyty OSB aby nie było
    > kłopotow? Czy mozna zwykłym klejem do fliz?

    Przykrec plyte g-k do plyty OSB /plyta moze byc ciensza zielona - sufitowa/,
    bedzie lepiej sie kafla trzymala

  • 7. Data: 2009-03-24 23:17:46
    Od: "byku" <m...@n...pl>

    > Przykrec plyte g-k do plyty OSB /plyta moze byc ciensza zielona -
    > sufitowa/, bedzie lepiej sie kafla trzymala

    ale na podłoge????