  • 91. Data: 2009-09-12 12:39:50
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl>

    kris <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > sam kupie(bo moge je kupic 20% taniej)
    > I wtedy sie zaczyna kręcenie: Panie nie to mi sie nie opłaca.
    > Wycenili swoja robote uczciiwie czy nie?
    > Rozumiem że przy usłudze z materiałem można doliczyć marże na materiał(bo
    > trzeba gozamówić, czasami przywieżć itp)
    > Ale jak chce fachowców pozbawić tych dodatkowych kłopotliwych czynności typu
    > zamawianie przywózka materiału itp.
    > Przecież dzieki temu mają więcej czasu na robote i nie zawracaja sobie głowy
    > zakupem materiału.
    > a pomimo tego że ja tak im che ułatwić pracę to się krzywia i czasami

    Nie interesują mnie Twoje przygody.
    W tym wątku nie to jest dyskutowane.
    Nie dodawaj okoliczności, bo zaraz się okazuje że najpierw piszesz A a potem B.
    Jest oferta, tam są ceny za jedno i za drugie. Więc nie wiem w czy problem.
    Inwestor niech sobie kupuje co chce. Jak jest osobno wyszczególnione co i ile
    za co to jaki widzisz problem? bo ja nie widzę?

    > Jak sam kupuje materiał to kupuje materiał dobrej jakosci
    > Jak akble beda miały przebicie to zareklamuje je u producenta. Jak te same
    > kable Ty spiepszysz bo przybijesz np gwożdziami do sciany to nie zapłacę
    > Tobie za robocizne i jeszcze domagał sie bede zwrotu za materiał.

    Już widzę jak mierzysz stan izolacji w markecie ;)

    > Brakuje argumentów to sie wyzwiska i głupie odzywki zaczynaja.

    Jak narazie to raczej Ty unikasz argumentów, a na pewno tak gdzie o to proszę?
    Obrażam? a dlaczego wziąłeś tak to do siebie?

    > Srata tata. Jak chce kogoś na pół dnia aby mi zasznurował rozdzielnie to nie
    > bede przetargu ogłaszał.
    > Dzwonie do osób z polecenia i pytam o cene. i tyle
    > Jak szukałem pomiarówca to w necie znalazłem kontakty do kilku firm, telefon
    > w ręke i pytałem.

    Ja nie wyceniam "na telefon".
    Kiepski jestem.
    I drogi.
    I jak już ustaliliśmy jestem oszustem i pedofilem.

    > Dlaczego uważasz że jest nierzetelny

    Nic nie uważam.
    Pytam tylko dlaczego Ty uważasz że jest rzetelny.

    > Dokładnie tak jak piszesz. Nie ma sensu bulić1000-1500zł skoro nie mozna
    > zweryfikowac fachowości protokołu i pomiarowca

    Dla Ciebie nie ma.

    > I pomimo tej masy "ciał" kontrolujacej piekarnie i ciastkarnie podejrzewam
    > że więcej osób rocznie umiera/choruje w wyniku zatrucia, salmoneli itp niż w
    > wyniku sfałszowanych pomiarów.
    > Widocznie pomiarówka to dziedzina tak mało ryzykowna że nie trzeba jej
    > obejmowac dodatkowymi kontrolami.
    > Na szczęśćie urzednicy zaniechali ten temat bo wprowadzili by koncesje
    > limity itp i za pomiary faktycznie trzeba by było płacić ten 1000zł.
    > Tak miało byc z certyfikatami ale sie nie udalo.

    Mniej wiecej tak to działa.
    Wazne są pozory.
    I ludzie na to idą. W każdej dziedzinie.
    Dlatego nie bedziemy nigdy mieli w Polsce autostrad, szkolnictwa z prawdziwego
    zdarzenia, systemu opieki zdrowotnej czy emerytur.
    Powiem tam: nakładanie obowiązku na coś co jest nieegzekwowalne nie tylko
    niepotrzebnie obciąża ludzi (czasowo, finansowo) ale też ich demoralizuje.
    Powinno się pozwolić ludziom na dowolność np. w temacie "prądu". Zabije? Twoja
    sprawa. Jedynie co to sprawdzałbym z punktu widzenia sieci czy nie ma
    bezpośrednich zagrożeń dla samych sieci (spadki napięć, asymetrie, tg fi,
    wyższe harmonicznie). Po przekroczeniu jakiegoś parametru (określonego w
    umowie) - odcinałbym bezlitośnie. Po jakimś czasie ludzie by się nauczyli, tak
    jak sie nauczyli że się nie leje benzyny do dizla, a jak wogóle nie zatankują
    to nie pojada. No ale w socjaliźmie to nie jest możliwe.

    pzdr., PB

  • 92. Data: 2009-09-12 12:45:27
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl>

    kris <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:h8g00u$5in$1@inews.gazeta.pl...

    > Zeskanuj jakiś dokument na poparcie tych bzdur które piszesz.

    Których konkretnie bzdur?
    Że w branży elektrycznej trzeba dać 2 tys na rękę na okresie próbnym a potem
    dużo dużo więcej i to wcale nie orłom?
    Zapraszam na rozmowę kwalifikacyjną, dowiesz się ile proponuję.

    > Ja nie musze bo na chorobowym dostane wynagrodzenie podobne do tego co
    > normalnie a Twoi pracownicy nie dostana nic albo najniższą krajową.

    A ta Twoja instytucja finansowa to skąd ma pieniądze na Twoją pensję?

    pzdr., PB

  • 93. Data: 2009-09-12 12:46:18
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8fof4$t6l$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja bym wezwał (pisemnie) to ZE do bezzwłocznego usunięcia przeszkód
    > uniemożliwiających realizację umowy.

    To bylo juz pare lat temu, spawarka nie moja, wiec nie ma o czym gadac. Dzis
    jest OK i tylko raz roznicowka zadzialala, wlasnie przy lutownicy.

    > jest tylko jedno ale: trzeba być wtedy zupełnie pewnym swojego, gdyż w
    > takich
    > sytuacjach lubią przysłać kogoś skrupulatnego. Np. czy spawarka miała CE?
    > czasem niestety nie warto iść na udry, takie "dobrodziejstwo inwentarza"
    > (oni
    > s anie do końca w porządka al enie czepiają się że ja też nie mam
    > wszystkiego
    > w porządku. W zasadzie cała Polska jedzie na tej zasadzie.

    Dla mnie sa w porzadku, nie czepiaja sie, nie chcieli zadnych pomiarow i
    gniazdek na scianach podpisujac docelowa umowe.

    Pozdro.. TK

  • 94. Data: 2009-09-12 12:49:16
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8g4qm$s9k$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > ile
    > za co to jaki widzisz problem? bo ja nie widzę?

    Tak to faktycznie bez problemu.
    W wiekszości przypadków jednak tak nie jest. Zaniżana jest cena robocizny bo
    na materiale planują pózniej dorobić.

    > Już widzę jak mierzysz stan izolacji w markecie ;)
    > Market sprzedaje podobne rzeczy co lokalna hurtownia tylko czasami taniej
    > Ja nie wyceniam "na telefon".
    > Kiepski jestem.
    > I drogi.
    > I jak już ustaliliśmy jestem oszustem i pedofilem.

    Ale pływasz w tej metnej wodzie

> [...]

    > zatankują
    > to nie pojada. No ale w socjaliźmie to nie jest możliwe.

    Po raz pierwszy 100% zgoda z Tobą.

    Krzysiek

  • 95. Data: 2009-09-12 12:54:29
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8ftg7$mtk$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie znam się za dobrze na tych zagadnieniach, ale coś jest u Ciebie
    > niedokończone wg mnie.
    > Nie ma prawa być różnicy potencjału pomiędzy kaloryferem a "bolcem
    > ochronnym"
    > w gniazdku.

    Pralka nie jest stara, zreszta przy starej tez tak bylo. Co jest nie tak nie
    mam pojecia. Nie bede tego sprawdzal, bo nie pomieszkam tu juz zbyt dlugo.
    Dla mnie uziemianie wszystkiego w kolo to wprowadzanie dodatkowego
    niebezpieczenstwa i tu podzielam zdanie dr Edwarda Musiala wypowiadajacego
    sie dosc krytycznie na temat polaczen wyrownawczych. Byla o tym dyskusja juz
    chyba ze dwa razy.

    > Tak więc jeśli kopie Cię pralka to na stówę coś jest spartolone, albo w
    > projekcie, albo w wykonawstwie albo masz stan awaryjny, który należy
    > rozpoznać.
    > Z zasilaczami komputerów (i innymi elektronicznymi) to już inna sprawa.
    > Podsumuję to tak, to jest problem z zasilaczami a nie z kaloryferem. To
    > jest
    > generalny problem braku separacji galwanicznej, temat często dyskutowany.

    Jak by nie bylo, dotykanie uziemianych rzeczy moze byc niebezpieczne i dla
    tego szczerze powatpiewam w sens takich polaczen.

    Pozdro.. TK

  • 96. Data: 2009-09-12 12:57:23
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8fndq$pae$1@inews.gazeta.pl...

    > Chciałbys może pogadać o tym z moimi pracownikami?
    > Albo ze mnę? bo sam płacę zus najniższy z możliwych.
    > No więc ja nie okradam sam siebie tylko ratuję część pieniędzy przed
    > chciwością i marnowstwem system.
    > Uważasz że zus za trzydzieści lat zapewniłby mi cokolwiek? otóż nie, bo
    > prawdopodobni ja nie dożyję emerytury, cięzko pacuję i nie chodzę na
    > manifestacje na wiejska w sprawie pomostówek i wcześniejszych.

    Ja bym byl ostrozny z pisaniem takich rzeczy na publicznej grupie.

    Pozdro.. TK

  • 97. Data: 2009-09-12 13:01:21
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8fmlv$mf2$1@inews.gazeta.pl...

    > Masz faktury na kazdą usługę związaną z Twoją inwestycją?
    > Prędkości dozwolonej na ulicy też nigdy nie przekraczasz?
    > To ze jest to "przestępstwo skarbowe" to wiem, pytałem czy jest w tym coś
    > złego.

    Ja nie tworze prawa tylko musze sie do niego stosowac. Patrzac na ew. skutki
    takiego postepowania powinienes sam sobie odpowiedziec na to pytanie. Innymi
    slowy g.. interesuje US, UKS czy NSA Twoja interpretacja. :-)
    A predkosc przekraczam i owszem, za co ostatnio zaliczylem 6pkt. i 200zl.
    Nie dyskutowalem z oprawcami, bo i o czym?

    Pozdro.. TK

  • 98. Data: 2009-09-12 13:05:25
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8fp88$3al$1@inews.gazeta.pl...

    > napisz teraz jeszcze, że jestem karłowatym obleśnym pedofilem i śmierdzi
    > mi z
    > gęby.

    To, to tylko andrzej tfu lawa preferuje, ale z nim nie gadamy. :-)

    Pozdro.. TK

  • 99. Data: 2009-09-12 13:08:18
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl>

    Maniek4 <b...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > takiego postepowania powinienes sam sobie odpowiedziec na to pytanie.

    Skutek jest taki, że jak wpłacam 1000zł do "systemu" to w majestacie prawa
    otrzymam z niego 800 zł.
    Niektórym tak jak i mnie to przeszkadza.

    Innymi
    > slowy g.. interesuje US, UKS czy NSA Twoja interpretacja. :-)
    > A predkosc przekraczam i owszem, za co ostatnio zaliczylem 6pkt. i 200zl.
    > Nie dyskutowalem z oprawcami, bo i o czym?

    No i to to chodzi, nie masz poczucia "przestępstwa".
    Jakim więc prawem osądzasz innych?

    pzdr., PB

  • 100. Data: 2009-09-12 13:14:19
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl>

    Maniek4 <b...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > sie dosc krytycznie na temat polaczen wyrownawczych. Byla o tym dyskusja juz

    Mylisz dwie rzeczy: 1. ekwipotencjalizację z 2. wprowadzaniem potencjału ziemi
    tam gdzie tego się nie powinno się robić.
    Nie powołuj się na Musiała, bo wybacz, ale nie jesteś w stanie pojąć nawet 5%
    poruszanych zagadnień.

    > Jak by nie bylo, dotykanie uziemianych rzeczy moze byc niebezpieczne i dla
    > tego szczerze powatpiewam w sens takich polaczen.

    Jeśli wszystkie są uziemione to absolutnie się mylisz.
    Problemem jest jeśli pojawia się(z jakichś przyczyn) jakiś inny potencjał na
    obudowach. Ale on się nie pojawia poprzez "wyciąganie go z ziemi".
    jeśli się pojawia to znaczy że po prostu coś jest spieprzone i tyle w tym
    temacie ;)

    pzdr., PB