  • 191. Data: 2009-09-14 06:51:31
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8jge9$drd$1@inews.gazeta.pl...

    > Się zapytam: jakim autem jeździsz?

    15 letnim Fordem Mondeo.
    A do czego Tobie ta wiedza że się zapytam?

    Krzysiek

  • 192. Data: 2009-09-14 06:59:57
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8igt4$ncp$1@inews.gazeta.pl...

    > Tajemnica niskich cen (w kazdym razie ich sporej części) na Allegro jest
    > banalna.
    > Lewy paragon.
    > Niby kupujesz z vatem a kupujesz netto.
    > Policz ile można zaoszczędzić:
    > 135 zł / 1,22 = 110 zł
    > 100 zł * 0,81 = 89,60 zł
    > Czyli i tak przepłaciłeś.

    Niby jak przepłaciłem- płacąc 100zł zamiast 135?

    Ty kilka razy pisałes w tym wątku że jesteś oczerniany ze oszczerstwa pod
    Twoim adresem padaja.
    A sam robisz dokładnie to samo. Zakładasz że towary kupowane w sklepach
    internetowych są na lewych paragonach. Powiem Tobie tak- kupuje zawsze w
    duzych sklepach netowtych, najczęąściej dostaję fakturę. Myślę że nikt na
    dużą skale nie zdecydował by się wystawuiac lewych faktur.
    Wyzsze ceny u lokalnych sprzedawców wynikaja z tego ze mają wyzsze marże.
    Cudów tu nie ma. Sprzedawca w necie ma nizsze koszty wiec sprzedaje taniej.

    Krzysiek

  • 193. Data: 2009-09-14 07:07:37
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:h8fskk$jsp$1@news.onet.pl...

    > tylko niektórych ważniejszych składników.

    I to mi starczy.
    Po co mi szczegółowe zestawienie materiałów z wyliczeniem ilosci metrów itp.
    Przychodzisz do mnie na budowe i pokazuje Tobie- tu chę mieć gniazdko tu
    wyłacznik tu lampe itp.
    Prosze Ciebie o wycenę robocizny za całość.
    Podajesz cenę X
    Podajesz tez cene za ile jesteś w stanie sprzedac mi materiały.
    Czyli mówisz mam kabel po 1,5 za mkw a puszki za 50grosz
    I nic wiecej mi nie potzreba.
    Jeśli mam możliwość kupić ten sam przewód w hurtowni czy na allegro za 1,3zł
    to oczywiśćie kupuje tam.
    Gdzie tu widzisz problem?
    Podając cene robocizny przeciez oszacowałeś ja ucziwie, uwzględniłes
    wszystki swoje koszty i podałeś taką cene aby zysk dla Ciebie był
    odpowiedni.
    A soprzedaz materiałów to inna działka jest.

    Krzysiek

  • 194. Data: 2009-09-14 07:08:26
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8g557$jg$1@inews.gazeta.pl...

    > A ta Twoja instytucja finansowa to skąd ma pieniądze na Twoją pensję?

    A co to ma do rzeczy?

    Krzysiek

  • 195. Data: 2009-09-14 07:09:54
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8jgsh$g31$1@inews.gazeta.pl...
    > Maniek4 <b...@w...pl> napisał(a):
    >

    > Pomimo tzw. kryzysu sytuacja na rynku usług budowlanych jest jaka, że jak
    > ktoś
    > zarabia marnie to raczej marny jest po prostu. Normalny, nie pijący (zbyt
    > wiele i nie w pracy), z jakąkolwiek praktyką w zawodzie zarabia >2kpln.

    Czyli tygodniowo 500zł.
    Więc za dwie tygodniówki to lodówki nie kupi na gotówke.
    Bo ma przeważnie jeszcze rodzine na utrzymaniu

    Krzysiek

  • 196. Data: 2009-09-14 07:24:23
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8jifa$o3c$1@inews.gazeta.pl...

    > Proszę o maila w takim razie.
    > Oraz imię, nazwisko, adres, bo anonimom nic nie będę wysyłał.

    Może jednak publicznie pokaż gdzie zarabia sie tygodniowo 2000zł
    Nie wiem co masz na mysli pod pojeciem "luksusowa lodówka" ale myślę ze
    lodówka w cenie 4000zł tu sie łapie

    > Łżesz.
    > I tchórz zwykły jesteś bo anonimowo.

    Sam napisałeś że płacisz Zus najmniejszy z możliwych i że nic złego w tym ze
    pracownik jest zatrudniony na najnizszą krajową.
    Wiec zapewne wiesz że w razie wypadku taki ktoś dostanie chorobowe w
    okolicach najniższej krajowej.
    Gdzie tu łagarstwo?

    Krzysiek

  • 197. Data: 2009-09-14 07:26:01
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8jkre$5t9$1@inews.gazeta.pl...
    > Wiesz, na krakowskiej regionalnej też był jeden cwaniak, którym wszystkim
    > ubliżał puki nie został spersonalizowany.
    > Mnie się tropić nie chce, bo i po co.
    > Skoro nie chcesz ujawnić Twoich personaliów to mnie to wystarczy.

    Prosze napisz w którym momencie Tobie lub komuś konkretnemu ubliżyłem?

    Krzysiek

  • 198. Data: 2009-09-14 07:40:59
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8jh98$hpg$1@inews.gazeta.pl...

    > Sprzedawane np. bez faktury, nie ma w tym żadnych czarów.

    Ktoś tu pisał o oszczerstwach;)))

    Otóz powiem Tobie ze sprzedawane są z faktura.
    W przypadku przewodów było tak:
    We wszystkich lokalnych hurtowniach kosztowały one X zł za metr
    Na Allegro TE SAME przewody kosztowały 60%X
    Więc ja wydruk z akllegro w ręke i jeździłem po hurtowniach. Mówie krótko-
    sprzedacie mi w podobnej cenie to biorę, nie to kupuje z allegro.
    W dwóch zaproponowali wtedy spore upusty ale jednak zbyt małe jak dla mnie.
    W trzeciej właścicel po namysle sprzedał mi w podobnej cenie jak na allegro.
    Wystawił fakturę, raczej nie lipną bo wiedział ze dołącze ją do US do
    deklaracji VZM-1
    Na fakturze rabat był chyba 69% ale to w sumie bez znaczenia bo liczy się
    kwota zakupu.
    Ostateczna cena był chyba 5% większa jak ceny z Allegro. Jak widać z
    powyższego jak handlowiec chce to może konkurować z Allegro.
    Popatrz na ceny wełny mineralniej. Oficjalnie w hurtowniach wełna jest w
    cenach sugerowanych przez producenta. Ale jak zaczniesz negocjowac z
    właścicelem to dostaniesz nawet 50% rabatu od cen sugerowanych
    To samo z dachówką(ja kupowałem Brassa)- ceny dostałem sporo niższe jak w
    katalogch producenta. To samo z oknami Fakro. itp
    I wszystko z fakturami.
    Są tu jakieś czary?

    Krzysiek

  • 199. Data: 2009-09-14 09:19:17
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > elementami. Jednym z tych elementów jest uziemienie instalacji ochronnej,
    > a drugim jest instalacja Co, która styka się ze ścianami, a poprzez te
    > ściany także z ziemią.
    > Inną przyczyną może być indukowanie się potencjału na masie laptopa na
    > skutek istniejących pojemności elektrycznych w zasilaczu.

    Musze przyznac, ze dales mi do myslenia. We wtyczce laptopa sa chyba tylko
    "dwie blaszki" w uproszczeniu. To jack z dziurka, wiec obwodu ochronnego to
    ja tu oddzielnego nie widze. Nie widze, nie znaczy ze nie ma. Ciekawe jest
    to co napisales.

    Pozdro.. TK

  • 200. Data: 2009-09-14 09:28:59
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Oczywiście pojawi się potencjał, ale on się pojawi także taki sam na
    > wszystkich instalacjach CO i hydraulicznych. Aby prąd mógł kogokolwiek
    > porazić to musi wystąpić różnica potencjałów, któa spowoduje przepływ
    > prądu. Jeżeli potencjał pojawi się lokalnie na wszystkich elementach

    No coz, racja.

    > ochronnym, a elementami uziemionymi w domu pojawia się różnica
    > potencjałów. Jest tym ona wieksza im jest większa wartość przepływającego
    > w ziemi prądu oraz tym wieksza im większa jest odległość pomiędzy domem, a
    > przyłączem.

    U mnie jest tak: kabel przylaczeniowy od skrzynki do rozdzielni ma
    kilkadziesiat metrow, ale sama skrzynka od domu oddalona jest o jakeies 7-8m
    w lini prostej do najblizszego naroznika. Myslisz ze moze byc, czy raczej
    powinienem szukac jakichs opcji uziemienia tego dodatkowo? Nie chetnie, bo
    po tynkach i posadzkach, praktycznie po ptakach.

    > Proste pytanie o to co będzie robione podczas tych pomiarów i ile czasu
    > zajmie, weryfikuje nieuczciwych pomiarowców.
    > Jeżeli usłyszysz odpowiedz "góra godzinę lub dwie" to należy takiemu
    > podziękować, ponieważ fizycznie jest to niemożliwe.

    I biedny inwestor ma to wszystko wiedziec pamietajac, ze to jedna z
    instalacji ktora mozna w dosc ograniczony chyba sposob spieprzyc z watpliwa
    mozliwoscia naprawy. Pozniej przyjdzie hydraulik i polozy beznadziejna
    podlogowke zalana betonem, a przed tym wszystkim sa jeszcze murarze i
    zbrojarze. Nic tylko sie budowac. :-)

    Pozdro.. TK