  • 261. Data: 2015-09-21 14:33:06
    Temat: Re: imigranci
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 września 2015 11:36:23 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > No ale widzisz przyjezdnych zdrowych chlopow, rowniez tych bioracych za
    > parking w Catona? Przemytnicy to odrebny temat.

    https://www.facebook.com/PrzemyslawFicenes/videos/vb
    .933058883442794/935597673188915/?type=2&theater

    Sami starcy, kobiety i dzieci :))
    Ghoscik przypuszczam ze faktycznie ich tam widzi. Jak patrzysz na logo
    TVN to w mozgu przelacza sie pstryczek na "lemingoza on" i chloniesz wszystko,
    co mowi dziennikarz, nie myslac o tym, co widzisz :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 262. Data: 2015-09-21 14:37:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > miał znacznie słabszą to jest fakt. I skupił sie na innych celach niz gospodarka.
    Oni sobiew wymyslili ze gdy zlikwidują "układ" to gospodarka pozbedzie sie
    nieuczciwych "firm" i uwolniona gopodarka metodą rynkową sie rozkreci.

    miał dokładnie taką samą. Premiera i większość w koalicji.
    Co do gospodarki to nikt nie wie co sobie wymyślili bo skupili się na
    itycznym układzie. Swoją drogą jakoś szybko zapomnieli jak to przejęli
    Fundację Prasową Solidarności i stwrzyli zagmatwany ukłąd gospodarczy
    wokół Srebrnej. Ale nas układ jest dobry. to ich układ jest zły. Typowe
    myślenie komunistyczne.

    > Z powaznych spraw - załatwili sprawe WSI.

    znaczy chciałes powiedzieć rozpieprzył polski wywiad i kontrwywiad wraz
    z jego współpracownikami na świecie wstawiając w ich miejsce harcerzy

    > te ostatnie pomysły nie sa pod publiczke? :-)))

    mówimy o PiS. A ty ciagle usiłujesz uciekać

    czekają aby z g... ukrecic afere - patrz kompletnie od czapy ataki na dude. Ale jak
    widac -skuteczne.

    > Tak. Trzeba sie tej głupszej nie pokazywac, sama nie mysli i nie zweryfikuje
    medialnego przekazu.

    > Dobry przykład - chciałbym panstwa w którym to przestepca siedzi w pierdlu a nie
    szef biura który go chciał wsadzic.

    tylko to szef biura okazał się przestępcą. Ale pokazujesz typowe
    bolszewickie podejście. Ja mam władzę to ja pokazuję kto jest
    przestępcą.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 263. Data: 2015-09-21 14:41:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zapominasz albo nie chcesz wiedziec ze ci ludzie co obcinaja glowy to sa oni a nie
    my. To ich mezowie, dzieci obcinaja glowy w ich panstwie. Uciekaja przede wzzystkim
    mlodzo faceci. Z bolem opowiadaja jak to zostawili swoich rodzicow, zony i dzieci.
    Ale zaden nie mowil do tej pory ze przyjezdzaja bo chca stworzyc silna armie zeby
    wyzwolic swoj kraj.

  • 264. Data: 2015-09-21 15:08:56
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-09-21 o 10:49, Ergie pisze:
    > ROTFL
    Nie ma się z czego śmiać. To tylko pokazuje, że reforma sobie, a szkoła
    sobie.

    > Maja - mogą wybrać szkołę dla swojego dziecka a jak maja to gdzieś to ich
    > problem.
    A ile tych szkół mam po drodze sprawdzić, posyłając tam oczywiście
    dziecko, bo w żaden sensowny sposób nie sprawdzę szkoły wcześniej. Na
    "dniach otwartych" wszystko jest zgodne z doktryną ministerstwa, dopiero
    "w praniu" wszystko wychodzi.

    > Wyobraź sobie że są szkoły które do reformy się przygotowały i wszystko
    > działa tak jak powinno. Jeśli Twoja szkoła się nie przygotowała to miej
    > pretensje tylko i wyłącznie do szkoły i do siebie samego - że tego nie
    > dopilnowałeś.
    Wskażesz mi może sposób w jaki miałem tego dopilnować? Wybór szkół mam
    ograniczony niestety do okolicznych, bo nie mam warunków, żeby wozić
    dzieci na drugi koniec miasta.

    Maciek

  • 265. Data: 2015-09-21 15:18:50
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 września 2015 14:15:35 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Nie chce mi się. Skoro nawet filmiki potrafisz interpretować po swojemu to i
    > cytaty będziesz przekręcał.

    to niech ci sie zachce -kiedys byłes bardzo czuły na punkcie dbałosci o opinie o
    innych - co prawda chodziło wtedy o ubeków, zapewne ubekom dajemy kredyt zaufania -
    zatem nazwanie prezydenta chamem to powazna sprawa i trzeba by miec jakies dowody.

    też i co?

    > Pożegnał się w "swoim gronie" i poszedł. Jak obrażone dziecko w piaskownicy.

    Dokładnie jak i cała ekipa kopaczowej- oni sie ignorowali wzajemnie. Czy ona tez jest
    chamem? A wlasciwie kto powinien podejsc do kogo- zdaje sie ze prezydent stoi wyzej i
    to kopaczowa powinna podejsc jesli juz? Nie ma to jak wystrugac z g... problem.

    tu poczytaj:
    "Tytuły typu "Duda na Westerplatte nie podał ręki Kopacz" mówią same za siebie. Gdyby
    jednak znajomość protokołu, zasad precedencji i biznesowego savoir-vivre'u była wśród
    części dyskutantów choć trochę wyższa - to uniknęliby oni okazji do ośmieszania się"
    http://www.proto.pl/aktualnosci/prezydent-nie-podal-
    reki-ewie-kopacz-raczej-media-popelnily-faux-pas

    > Jest wiele do czego można się przyczepić - ot choćby blokowania etatu na
    > uczelni.

    wez zacznij samodzielnie myslec i dowiedz sie o co chodzi. Ale g... sie przykleiło
    -duda jest nieuczciwy bo blokuje etat - a to ze ma do tego prawo, i robią tak wszyscy
    bo to zwykła i dobra praktyka jest - jakie to ma znaczenie.
    Latal samolotem -afera. Jak zwykle wystrugana z g...
    Mozna opluć...

    b.

  • 266. Data: 2015-09-21 15:20:50
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-09-21 o 08:19, Piotrek pisze:
    > Tak sobie czytam te Twoje posty i szczęka mi opada ...
    > Moje dzieci rozpoczynały naukę w szkole ze dwadzieścia lat temu i
    > później miałem niewielką styczność ze szkolnictwem podstawom.
    > Dlatego już nie wiem czy to szkoła aż tak zeszła na psy? Czy to raczej
    > dzisiejsi rodzice są jacyś tacy - za przeproszeniem - cipowaci i nie
    > potrafią właściwie ustawić relacji rodzic-dziecko-szkoła ...
    Nie ukrywam, że może to zależeć od szkoły. W "mojej" panuje akurat
    zamordyzm, czyli chętnie wyciąga się rękę po kasę (w modzie stały się
    mikropłatności, czyli tu 5zł na sponsorowanie zwierzątka, tam 7zł na
    dzieci w Afryce, tu 13zł na wykonanie prezentów na dzień babci i
    dziadka, tam stówka na nowy sprzęt nagłaśniający), a jak się coś nie
    podoba, to wyp*, bo szkoła przepełniona. Większość rodziców jest jak
    zauważyłeś cipowata, dużo się nagadają w szatni, ale żeby coś zmienić,
    czytaj: pójść i zażądać jakiejś zmiany, to chętnych nie ma, "bo przecież
    potem będą ci się na dziecku mścili". Trudno być jedną z niewielu osób
    czegoś wymagających, bo jeśli w całej szkole zbierze się takich nawet
    kilka, to są automatycznie spuszczane na drzewo.

    Maciek

  • 267. Data: 2015-09-21 15:32:07
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-09-21 o 12:06, Ergie pisze:
    > Nie, no bez jaj - Ty i takie pytania?
    > Szkołami zarządzają gminy - władze gminy wybierają mieszkańcy.
    I? Stanowisko dyrektora szkoły jest praktycznie dożywotnie, a dobry
    dyrektor to taki, który realizuje cele gminy, a niekoniecznie rodziców.
    Spróbuj dokonać jakiejś zmiany w szkole poprzez odpowiednie głosowanie w
    wyborach samorządowych. Powodzenia :->

    Maciek

  • 268. Data: 2015-09-21 15:35:11
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-09-21 o 12:06, Ergie pisze:
    > Ale to NIE jest argument! Jakiś zły nauczyciel NIE jest argumentem przeciw
    > szkole w ogólności tak samo jak zła przedszkolanka NIE jest argumentem
    > przeciw przedszkolu w ogólności.
    Ale to jest argument za tym, że rodzice powinni mieć wybór. Mają w
    okolicy dobrą szkołę - poślą tam 6-latki bez zmrużenia powiek, mają
    "średnią", to się zastanowią - może przez rok szkoła się dostosuje, a
    jak nie, to starsze dziecko będzie bardziej odporne na idiotów.

    Maciek

  • 269. Data: 2015-09-21 15:40:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maciek wrote:

> [...]
    > "średnią", to się zastanowią - może przez rok szkoła się dostosuje, a
    > jak nie, to starsze dziecko będzie bardziej odporne na idiotów.

    to tylko pokazuje jak bardzo niektórzy rodzice robią idiotów z własnych
    dzieci. Bo same dzieci z tym problemu nie mają.

  • 270. Data: 2015-09-21 16:23:36
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    > opinie o innych - co prawda chodziło wtedy o ubeków, zapewne ubekom dajemy
    > kredyt zaufania - zatem nazwanie prezydenta chamem to powazna sprawa i

    Widziałeś film, więc o co Ci chodzi?

> [...]
    > ze > prezydent stoi wyzej i to kopaczowa powinna podejsc jesli juz? Nie ma

    ROTFL - po raz kolejny nie wiesz o czym piszesz. Z góry zakładasz niewinność
    Dudy i jak ktoś go nazywa chamem to twierdzisz że został zmanipulowany przez
    media. Jak nie znasz zasad dobrego wychowania to sobie p[oczytaj protokół
    dyplomatyczny:

    Zasada ogólna jest prosta: Im ktoś wyżej w "drabince" tym później przychodzi
    i wcześniej wychodzi. Przychodzą podaje rękę tym co na niego czekają a
    odchodząc podaje rękę tym co jeszcze chwilę pozostają.

    Prezydent jest pierwszą osobą w państwie, marszałek sejmu drugą, marszałek
    senatu trzecią, a premier czwartą.

> [...]
    > uniknęliby oni okazji do ośmieszania się"
    > http://www.proto.pl/aktualnosci/prezydent-nie-podal-
    reki-ewie-kopacz-raczej-media-popelnily-faux-pas

    Co to za bełkot? Z tego "tekstu" wynika że premier powinna _zgadnąć_ kiedy
    prezydent chce odjechać i szybko wcześniej podejść by mógł jej podać rękę?
    Serio tak to widzisz?

    Ja wiem, że internet jest szeroki jak ocean i można znaleźć wypowiedź
    potwierdzającą dowolną tezę ale ta jest absurdalna.

    Prezydent jak chce jechać to powinien podejść po kolei względem
    "starszeństwa" do pozostałych. Przy czym wcale nie musi podawać ręki
    wszystkim obecnym tylko do któregoś tam szczebla "drabinki". No ale premier
    czy ministrowie są w tej grupie którym rękę podać powinien.

    Fakt pozostaje faktem że Duda zachował się niezgodnie z protokołem - możemy
    dyskutować czy to już powód by go nazywać chamem czy nie, ale bez jaj, nie
    udawajmy że było inaczej niż było.

> [...]
    > przykleiło -duda jest nieuczciwy bo blokuje etat - a to ze ma do tego
    > prawo, i robią > tak wszyscy bo to zwykła i dobra praktyka jest - jakie to

    Czy ja piszę że nieuczciwy? Czy ja go nazywam oszustem? Ty jak zwykle ze
    skrajności w skrajność. Mam gdzieś co piszą media dla _mnie_ takie działanie
    jest nieetyczne i tyle - Ty masz inną moralność i Tobie może nie
    przeszkadzać ale mi przeszkadza - ale jak pisałem ja to odciąłem - co robił
    Duda jako pan Duda to robił jako pan Duda, jak został prezydentem Duda to
    dla mnie miał czyste konto. Jestem przeciwny wypominaniu komuś kto ma 30 lat
    jakiegoś postępku z czasów gdy miał lat 20 tylko po to by się doczepić. (W
    USA to "modne" wobec polityków - łącznie z tym że szukają kolegów ze studiów
    by opowiadali o imprezach).

    > Latal samolotem -afera. Jak zwykle wystrugana z g...
    > Mozna opluć...

    Nie wiem, o co chodzi, ale nie śledzę szczegółowo jego poczynań - ładna
    pogoda to i czas spędzam z rodziną
    Pozdrawiam
    Ergie