    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 21 Sep 2015 06:18:50 -0700 (PDT)
    <d...@g...com>
    <msu1k8$mf6$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <msudat$fl7$1@node2.news.atman.pl> <mtnead$lg2$1@node1.news.atman.pl>
    <mtogbh$mp3$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <55ffcd2b$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <mtonus$7pe$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <mtosd6$c62$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: imigranci
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 września 2015 14:15:35 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Nie chce mi się. Skoro nawet filmiki potrafisz interpretować po swojemu to i
    > cytaty będziesz przekręcał.

    to niech ci sie zachce -kiedys byłes bardzo czuły na punkcie dbałosci o opinie o
    innych - co prawda chodziło wtedy o ubeków, zapewne ubekom dajemy kredyt zaufania -
    zatem nazwanie prezydenta chamem to powazna sprawa i trzeba by miec jakies dowody.

    też i co?

    > Pożegnał się w "swoim gronie" i poszedł. Jak obrażone dziecko w piaskownicy.

    Dokładnie jak i cała ekipa kopaczowej- oni sie ignorowali wzajemnie. Czy ona tez jest
    chamem? A wlasciwie kto powinien podejsc do kogo- zdaje sie ze prezydent stoi wyzej i
    to kopaczowa powinna podejsc jesli juz? Nie ma to jak wystrugac z g... problem.

    tu poczytaj:
    "Tytuły typu "Duda na Westerplatte nie podał ręki Kopacz" mówią same za siebie. Gdyby
    jednak znajomość protokołu, zasad precedencji i biznesowego savoir-vivre'u była wśród
    części dyskutantów choć trochę wyższa - to uniknęliby oni okazji do ośmieszania się"
    http://www.proto.pl/aktualnosci/prezydent-nie-podal-
    reki-ewie-kopacz-raczej-media-popelnily-faux-pas

    > Jest wiele do czego można się przyczepić - ot choćby blokowania etatu na
    > uczelni.

    wez zacznij samodzielnie myslec i dowiedz sie o co chodzi. Ale g... sie przykleiło
    -duda jest nieuczciwy bo blokuje etat - a to ze ma do tego prawo, i robią tak wszyscy
    bo to zwykła i dobra praktyka jest - jakie to ma znaczenie.
    Latal samolotem -afera. Jak zwykle wystrugana z g...
    Mozna opluć...

    b.