  • 301. Data: 2015-09-22 13:57:49
    Temat: Re: imigranci
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    czas sie zegnac. Prezydent nawet w strone ekipy kopacz sie odwrócił ale czlonek tej
    ekipy w tej chwili sie od niego odwrocił - chcesz chama? No to własnie ten. To
    prezydent zostal zignorowany i jesli jest jakies chamstwo to nie po jego stronie.

    podesłałem - ale nie znalazlem eksperta opisujacego to zachowanie jako chamstwo. Jest
    jedna ktora mowi ze to prezydent pierwszy podaje reke - pod warunkiem ze ma komu
    podac zapewne :)

    > nooo - tak twierdze. Reka zwykle ma mniej niz 2metry. I podajesz ja komus kto jest
    do ciebie zwrocony.

    czyli potwierdzasz, że to Prezydent nie podał jej ręki.
    A widzisz. Nie było takie trudne. Zrobienie kroku przerastało jego
    możliwości?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 302. Data: 2015-09-22 13:58:29
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    > 13 ewidentnie od prezydenta odwraca sie czlowiek ekipy premier - chcesz
    > chama to wlasnie on
    > 14 prezydent widzi ze kompletnie w dupie ma go ekipa premier- wszyscy do
    > niego plecami- a zgodnie z protokolem premier powinna czekac na niego

    > zatem sekunda 14 jest kluczowa - co wg ciebie powinien zrobic prezydent,
    > przebijac sie do premier by pierwszy wyciagnac reke, czy stac grzecznie w
    > kolejce bo w koncu by do niego doszła zegnajac kolejnych? Tu nie było złej
    > woli i chamstwa - a ze dobrego wyjscia z dyplomatycznej wpadki premier tez

    Nie, nie 14. jest kluczowa, a 3.

    Chce jechać podchodzi do Kopacz i się żegna. Proste? Nie oczekujesz chyba że
    jak prezydent ją olał i zaczął się żegnać ze swoją ekipą to ona będzie się
    temu przyglądać?

    > no dokładnie tak - i stoja plecami, film ogladaj :)

    "Podszedł"? Gdzie niby? Odwrócił się i popatrzył.

    > nie zdarza mi sie - natomiast tobie latwo przychodzi nazwac kogos chamem
    > badz klamcą.

    Tak, nazywania chamstwa chamstwem, albo kłamstwa kłamstwem przychodzi mi
    łatwo. Napisałeś że ja go nazywam chamem "bezpodstawnie" - to jest
    _kłamstwo_. Mam co najmniej jedną podstawę.

    > czego w slowach "przede wszystkim" nie rozumiesz?

    Rozumiem, po prostu oczekuję rozwinięcia - stąd pytanie. Skoro chamstwo Ci
    nie przeszkadza, kłamstwa Ci nie przeszkadzają, opluwanie własnego kraju Ci
    nie przeszkadza to zastanawiam się czego od prezydenta oczekujesz _oprócz_
    uczciwości.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 303. Data: 2015-09-22 14:03:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moga nie pozwolic zabrac sobie zasilki poswiecajac w tym celu jednego ze swoich i
    stu z tych co ich przyjeli. Historia zna takie i podobne przypadki. Z ich punktu
    widzenia bedzie to postepowanie sluszne i jedyne. Na dodatek nikomu ze swoich nie
    wyrzadzi szkody. Bo ich bohater w trybie przyspieszonym bedzie mial pozytywnie
    rozpatrzone podanie o przyznanie w Niebie miejsca dla VIPow.

  • 304. Data: 2015-09-22 14:12:45
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-09-22 o 13:22, Budyń pisze:
> [...]
    wyjscia z dyplomatycznej wpadki premier tez nie było to nie jego wina.
    > Ale to pek zrobila błąd - nie chamstwo - ino niezrecznosc.
    Wiesz, pomijając kwestie protokołu, który przecież został stworzony
    przez ludzi dla ludzi i moim skromnym zdaniem, ważny jest przede
    wszystkim w spotkaniach międzynarodowych, zwłaszcza przy kontaktach
    różnych kultur, to popatrz tak obiektywnie na wypisane przez Ciebie
    czasy. Poczekał dokładnie 1s, czyli nie dał Kopaczowej szans, żeby
    (gdyby nawet zdążyła to zauważyć), oderwała się od osób, z którymi się
    żegna i podeszła pożegnać się z nim. Gdyby postał chociaż te 5, czy 10s,
    a ekipa Kopacz go ignorowała, Twoje wynurzenia byłyby moim zdaniem słuszne.
    Inna sprawa, że nie widać dobrej woli u żadnej ze stron. Prezydent
    szybko się zmywa, premier nie zaczyna pożegnania od głowy państwa. Dziwi
    tylko fakt, że taka afera w mediach się zrobiła, no ale widać jakie
    media takie afery :->

    Maciek

  • 305. Data: 2015-09-22 14:27:47
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-22 o 12:06, Kris pisze:
    > Na pewno ten sam film oglądaliście?
    > Bo wnioski dość odmienne wyciągacie;)
    >
    > Ps.
    > Nie ogadałem filmu.

    Jest na swiecie miliony ciekawszych rzeczy do roboty zamiast skupiania
    sie nad takimi frazesami. A im sie jeszcze chce.. :-)

    Pozdro.. TK

  • 306. Data: 2015-09-22 15:14:16
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup

    > Dziwi
    > tylko fakt, że taka afera w mediach się zrobiła, no ale widać jakie
    > media takie afery :->

    Ale jaka znowu "afera"? Ot fakt jakich wiele. Ktoś to zauważył i opisał i
    tyle. Nie pierwszy i nie ostatni taki przypadek. Ot żeby chociaż przypomnieć
    Wałęsę mówiącego że Kwaśniewskiemu może "co najwyżej nogę podać".

    Różnica jest taka że Wałęsa miał wyborców a Duda ma wyznawców więc zasada,
    że z faktami się nie dyskutuje nie działa i piewcy jego kultu będą jeszcze
    długie tygodnie na łamach swoich szmatławców udowadniać że Duda zachował się
    nawet bardziej honorowo niż powinien.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 307. Data: 2015-09-22 15:18:57
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    > ze swoich nie wyrzadzi szkody. Bo ich bohater w trybie przyspieszonym
    > bedzie mial pozytywnie rozpatrzone podanie o przyznanie w Niebie miejsca

    Czym takie zachowanie różnic się od górników czy rolników?

    Co za różnica czy jakiś muzułmanin się wysadzi i zabije 10 postronnych osób
    Czy górnicy wywalczą miliardy z kasy których następnie braknie na ratowanie
    czyjegoś życia. Efekt jest ten sam. Niewinni cierpią a grupka dostaje co
    chce.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 308. Data: 2015-09-22 16:30:14
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-22 o 15:18, Ergie pisze:

    > Co za różnica czy jakiś muzułmanin się wysadzi i zabije 10 postronnych
    > osób Czy górnicy wywalczą miliardy z kasy których następnie braknie na
    > ratowanie czyjegoś życia. Efekt jest ten sam.

    Ktos mi podpowie czy tak wyglada intelektualne dno, czy warto jeszcze
    poczekac?

    TK

  • 309. Data: 2015-09-22 16:35:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Troche sie rozni. Smierc tych dziesieciu przez gornikow jest rozlozona w czasie i na
    powierzchni calej Polski. Arab zabije jednorazowo duzo wiecej ludzi i jeszcze wiecej
    okaleczy fizycznie. A wszystkich okaleczy psychicznie. Ludze beda sie bali wychodzic
    z domow. Z gornikami i ich zadaniami mozna sobie poradzic w przeciagu kilkudziesieciu
    lat. Akcja przerobienia przemyslu wydobywczego jest od dluzszego czasu w trakcie
    realizacji. W prywatnych kopalniach problem na ktory zwrociles uwage nie istnieje. Za
    kilka kilkanascie lat nikt nie umrze z powodu ktory wymieniles. Z Arabami bedzie
    odwrotnie. Jesli bedzie ich dostatecznie duzo to pomimo ze procentowo bedzie ich
    bardzo malo przez zastraszenie faktycznie moga przejac wladze. Bo jak podejda do
    Ciebie na ulicy i kaza wyskoczyc z kurteczki a przechodzacy obok policjanci odwroca
    glowy to bedzie znak ze oni rzadza. Jak widzisz roznica pomiedzy zadaniami gornikow a
    Arabow jest taka ze gornicy nie zawsze dostaja co chca i z czasem beda dostawali
    coraz mniej. Islamisci za to beda dostawali coraz wiecej. Jak Ci taki scenariusz
    odpowiada to pomagaj ze wszystkich swoich sil biednym Arabom. Ja jesli mialbym wybor
    komu pomoc to wybral bym gornikow.

  • 310. Data: 2015-09-22 16:52:19
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Troche sie rozni.

    To była ironia :-)

    Zakładałem że różnica jest większa niż "trochę".

> [...]
    > sobie
    > poradzic w przeciagu kilkudziesieciu lat.

    Z Muzułmanami w ogólności nie mamy problemu. Mieszkają ich w Polsce
    dziesiątki tysięcy i to nie tylko "naszych" Tatarów ale też np. tysiące
    Czeczenów. Czy słyszałeś aby jakiś Czeczen w Polsce się wysadził?

    A przypominam że mówimy o uchodźcach - oni _chcą_ normalnie żyć w tym też
    pracować.

    Pozdrawiam
    Ergie