  • 311. Data: 2015-09-22 16:52:51
    Temat: Re: imigranci
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 września 2015 22:15:43 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Z dupy to ci niedlugo bedzie testosteron kapal od murzajow i ciapatych.
    > Szykuj otwor!
    >
    > Ide spac wiec bez odbioru.
    Za parę lat być może Twoje dziecko będzie to czytać.
    Weźcie się z Ghostem w realu umówcie i po gębach się poklepcie albo piwo wypijcie.
    Tworzycie ostatnio taką parę jak ze dwa lata temu nijaki Płaszczyca z piszącym tu do
    dzisiaj pod różnymi nickami Plumpim. Lawy jeszcze do kompletu brakuje.

  • 312. Data: 2015-09-22 17:19:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przed 1939 rokiem w Polsce zylo kilka milionow Niemcow. Czy doczytales gdzies ze
    wtedy budowali w Polsce obozy koncentracyjne?Ale ok jestes za przyjmowaniem uchodzcow
    bo Ci ich szkoda. Masz prawo uwazac ze podprzadkuja sie prawom jakie tutaj
    obowiazuja. Beda pracowali i placili podatki. Rozne zrodla roznie podaja ilosci
    arbskich uchodzcow. Jedne ze pol milona inne ze milion. W przyszlym roku moze ich byc
    dwa razy wiecej. Tam jest do przesiedlenia do europy kilkadziesiat milionow ludzi.
    Jesli jestes dzisiaj za udzielaniem pomocy to i wterdy tez bedziesz im chcial pomagac
    jak przyplyna.

  • 313. Data: 2015-09-22 17:38:56
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2015 o 16:30 Maniek4 <r...@s...won> pisze:

    > Ktos mi podpowie czy tak wyglada intelektualne dno, czy warto jeszcze
    > poczekac?

    A myślałem, że tylko ja to widzę. Przy każdym kolejnym jego poście coraz
    bardziej opadała mi szczęka, aż w końcu wylądowała na ziemi.
    Całkowicie oderwany od rzeczywistości człowiek.

    TG

  • 314. Data: 2015-09-22 17:42:54
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2015 o 16:52 Ergie <e...@s...pl> pisze:

    > A przypominam że mówimy o uchodźcach - oni _chcą_ normalnie żyć w tym
    > też pracować.

    Cały problem w tym, że my zupełnie nie mówimy o uchodźcach.
    To, że media i politycy ich tak nazywają zupełnie tu nie ma znaczenia.
    Nie mamy żadnego wpływu na to kto do nas przyjdzie, nikt nie ma nad tym
    już teraz kontroli a będzie jeszcze gorzej.

    TG

  • 315. Data: 2015-09-22 18:23:41
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 września 2015 16:52:53 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Za parę lat być może Twoje dziecko będzie to czytać.

    Niech czyta - dziecko ghoscika najwyzej sie go wyrzeknie, widzac jaki
    "porzadek" osoby o jego pogladach sprowadzily do naszego kraju.

    > Weźcie się z Ghostem w realu umówcie i po gębach się poklepcie albo piwo wypijcie.

    Z lewakiem? W zyciu. Ani jedno, ani drugie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 316. Data: 2015-09-22 19:33:07
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 22 września 2015 13:58:31 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Nie, nie 14. jest kluczowa, a 3.
    >
    > Chce jechać podchodzi do Kopacz i się żegna. Proste?

    nie, nie proste -zauwazyles ze obowiazuje zasada precedencji - to pomniejsi rangą
    czekają az wyzsza ranga zaszczyci ja swoja uwagą.
    Porównaj z tym
    https://www.youtube.com/watch?v=hBNbZhcSdls
    https://www.youtube.com/watch?v=7TV6zBqAu1M
    i znajdz roznice w postawie osób wobec prezydenta z naszym przypadkiem.
    To kopaczowa zrobila bład w ceremoniale i tyle.
    Zatem wykazujesz sie skrajna nieobiektywnoscia nazywajac go chamem.

    >Nie oczekujesz chyba że
    > jak prezydent ją olał i zaczął się żegnać ze swoją ekipą to ona będzie się
    > temu przyglądać?

    No dokładnie tak przewiduje procedura, powinna czekac, zdziwiony?

    > Rozumiem, po prostu oczekuję rozwinięcia - stąd pytanie. Skoro chamstwo Ci
    > nie przeszkadza,

    przeszkadza - bezpodstawne jak juz wskazalem opluwanie prezydenta jest chamstwem i mi
    przeszkadza

    > kłamstwa Ci nie przeszkadzają,

    przeszkadzają, a jakze...

    > opluwanie własnego kraju Ci

    a tu miales sie wykazac jakims linkiem - nie masz? to bezpodstawnie opluwasz

    b.

  • 317. Data: 2015-09-22 19:44:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 22 Sep 2015 14:12:45 +0200, Maciek

    > Prezydent szybko się zmywa, premier nie
    > zaczyna pożegnania od głowy państwa.

    Precedencja stanowisk jest następująca:
    - prezydent RP
    - marszałek Sejmu
    - marszałek Senatu
    - prezes Rady Ministrów
    - ...

    Zawsze wyższy stanowiskiem wychodzi z inicjatywą powitania/pożegnania jako
    _pierwszy_, bo to on "decyduje" z kim chce/musi się witać/żegnać. Ergo, to
    prezydent podbija do (wybranych) podległych, a nie czeka na nich.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 318. Data: 2015-09-22 19:49:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 22 Sep 2015 10:33:07 -0700 (PDT), Budyń

    > Porównaj z tym

    Porównujesz uporządkowane z góry powitanie do pożegnania.
    Jak już się silisz, to daj chociaż adekwatny przykład.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 319. Data: 2015-09-22 20:09:27
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 22 września 2015 19:47:50 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Tue, 22 Sep 2015 10:33:07 -0700 (PDT), Budyń

    > Porównujesz uporządkowane z góry powitanie do pożegnania.

    a to wtedy zasady juz nie obowiazują? jakas nowosc...

    b.

  • 320. Data: 2015-09-22 20:14:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > a to wtedy zasady juz nie obowiazują? jakas nowosc...

    mówisz, że jednak PAD się nie zastosował do zasad?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?