  • 401. Data: 2015-09-23 22:19:00
    Temat: Re: imigranci
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 23 września 2015 22:16:17 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Bo to cza na dluzej panie, a nie jak przemytnik na jeden dzien i uznac,
    > ze sie bylo i widzialo..

    8 dni bylem - wystarczy :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 402. Data: 2015-09-23 22:27:00
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-23 o 22:19, Adam Sz. pisze:

    > 8 dni bylem - wystarczy :-)

    A no chyba ze..

    I co tam na Cyprze slychac po kryzysie?

    Pozdro.. TK

  • 403. Data: 2015-09-23 22:35:31
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2015-09-23 o 21:09, Ghost pisze:

> [...]
    >zmienia. Mniejsza o to co te statki tam robia. Z opowiesci tych ludzi
    >rysuje sie taki obraz, ze murzyn afrykanski pracuje tyle ile mu potrzeba
    >zeby przezyc. Pozniej siedzi pod palma i sie gapi.
    >Swego czasu w Somalii przyjechal transport humanitarny. O dziwo nie bylo
    >ludzi zeby to rozladowac. Ci do ktorych transport byl adresowany siedzieli
    >pod plotem i sie patrzyli co sie bedzie dzialo. O zadnym rozladunku nie
    >bylo mowy dopoki nie zgodnieja.
    >Ja nigdy tam nie bylem, ale to co sie slyszy tu i owdzie potwierdza dziwna

    Słuchałeś opowieści Niemców o Polakach w latach 90-tych?

    BTW wszyscy południowcy pracują wolniej i nie mają naszej niecierpliwości -
    jest ku temu racjonalny powód

  • 404. Data: 2015-09-23 22:37:10
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu środa, 23 września 2015 21:56:38 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    >Nie, ja bym ich po prostu nie wpuszczal. A tych co sie przedostali odsylal
    >do domu. Nie wciskaj mi slow, ktorych nie powiedzialem / napisalem.

    To nie twoje słowa: "Niestety przez takich cepow jak ty - nie tylko nie beda
    wisiec ale beda mieli
    dodatkowe prawa i beda pod ochrona. Polityczna poprawnosc psia mac. TFUU!"?

  • 405. Data: 2015-09-23 22:42:30
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    W dniu .09.2015 o 22:03 Ghost <g...@e...com> pisze:

    >Czyli to co Ci się nie przytrafiło/nie byłeś światkiem, się nie liczy?
    >Spoko, to sporo wyjaśnia.

    Ty naprawdę jesteś aż tak głupi, że nie chwytasz hiper trywialnej ironii. No
    kontrolują, ihuj - to jakaś nowość?

    >Nie zabieraj zdania w dyskusjach, gdy Dorośli rozmawiają.

    Przecież juz był EOT, co się wpierdalasz z dużym D?

  • 406. Data: 2015-09-23 22:44:20
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 23 września 2015 22:37:17 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > To nie twoje słowa: "Niestety przez takich cepow jak ty - nie tylko nie beda
    > wisiec ale beda mieli
    > dodatkowe prawa i beda pod ochrona. Polityczna poprawnosc psia mac. TFUU!"?

    Moje. Ale czy tu pisze o wszystkich? Mi chodzi o terrorystow z ISIS. A takze
    islamistow-ekstremistow. Bedzie ich pelno. Nie da sie ich odfiltrowac, wiec
    nie nalezy wpuszczac NIKOGO.

    --
    Adam Sz.

  • 407. Data: 2015-09-23 22:53:44
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 23 września 2015 22:26:58 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > I co tam na Cyprze slychac po kryzysie?

    Nie wiem czy, co i jak sie zmienilo, bo bylem tam pierwszy raz ale oznak
    kryzysu zdecydowanie nie stwierdzilem :) Sporo tam angoli na emeryturkach
    mieszkajacych na stale - rajska pogoda (chociaz dla mnie za cieplo),
    bardzo przyjazni ludzie, powolne zycie. Zaciekawila mnie jednak historia
    tego miejsca, ktora wczesniej znalem bardzo pobieznie - podzial na czesc
    Turecka i Grecka, a najbardziej (o ironio!) miejsce zwane Ghost Town,
    o ktorym pierwszy raz tam uslyszalem. Ciekawa sprawa :) Ale to nie watek
    o tym :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 408. Data: 2015-09-23 23:01:12
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Zaciekawila mnie jednak historia
    >tego miejsca, ktora wczesniej znalem bardzo pobieznie - podzial na czesc
    >Turecka i Grecka

    Syndrom giertychowskiej matury.

  • 409. Data: 2015-09-23 23:02:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > Nie umiesz czytac ze zrozumieniem? To nie bierz sie lepiej za dyskusje.

    piszemy Lenin, mówimy Partia?
    żałosnie uciekasz. pa, pa

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 410. Data: 2015-09-23 23:03:02
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Moje.

    No właśnie i wynika z nich wprost to co wynika. Z powodu politycznej
    poprawności próbujesz się wycofać z tego co napisałeś, narodowy socjalisto.
    Ale co napisałeś, to napisałeś.