  • 411. Data: 2015-09-23 23:08:02
    Temat: Re: imigranci
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-23 o 22:35, Ghost pisze:

    > Słuchałeś opowieści Niemców o Polakach w latach 90-tych?

    No nie. To nie byl dla mnie czas na sluchanie takich rzeczy. Nie mniej
    jednak to co napisalem to nie sa jakies opowiesci tubylcow.

    > BTW wszyscy południowcy pracują wolniej i nie mają naszej
    > niecierpliwości - jest ku temu racjonalny powód

    Ja nie wiem na ile racjonalny. Mnie jak i innych z naszej szerokosci
    geograficznej dziwi np. strumien przez terminal na lotnisku w Grecji bo
    kibel sie zapchal a o godzinie 16 obsluga juz nie pracuje. Brak
    sniadania we Wloszech bo personel zaspal, sjesta i 40% ofichalne
    bezrobocie w Neapolu. Z drugiej strony zaskakuje mnie luz i wieksza
    grawitacja jesli chodzi czas. Jak by nie patrzyl jest cos takiego jak
    bogata polnoc i biedne poludnie. Im dluzej bywam na tzw. poludniu tym
    mniej mnie to dziwi.

    Pozdro.. TK

  • 412. Data: 2015-09-23 23:13:38
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 23 września 2015 23:03:07 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > No właśnie i wynika z nich wprost to co wynika. Z powodu politycznej
    > poprawności próbujesz się wycofać z tego co napisałeś, narodowy socjalisto.
    > Ale co napisałeś, to napisałeś.

    Poniewaz jestes glupi jak but powiem to jeszcze raz:

    Tak - wieszalbym wszystkich imigrantow wyslanych przez ISIS.
    Nie - nie wieszalbym wszystkich, ktorzy do nas przyjada.

    Poniewaz NIE DA sie odroznic jednych od drugich - nie powiesilbym nikogo,
    tylko wszystkich odeslal do swojego kraju pochodzenia. Niech sie staraja
    o azyl zgodnie z prawem.

    Dotarlo do tego orzeszka, ktorego masz miedzy uszami?

    --
    Adam Sz.

  • 413. Data: 2015-09-23 23:17:48
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >No nie. To nie byl dla mnie czas na sluchanie takich rzeczy.

    Może szkoda.

> [...]
    >chodzi czas. Jak by nie patrzyl jest cos takiego jak bogata polnoc i biedne
    >poludnie. Im dluzej bywam na tzw. poludniu tym mniej mnie to dziwi.

    Cóż, świat nas nieustannie rozczarowuje, ale jakiś poeta (zdaje się) kiedyś
    powiedział: śmierć jest największym rozczarowaniem w życiu człowieka, więc
    cieszmy się, że nasze rozczarowania są mniejsze :-)

  • 414. Data: 2015-09-23 23:21:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-23 o 23:01, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Adam Sz." napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Syndrom giertychowskiej matury.

    Niekoniecznie. Informacji o roznych krajach sa miliony. Slyszy sie i
    zapomina. Dopiero bedac tam zwraca sie uwage na to co czytalismy lata temu.

    Pozdro.. TK

  • 415. Data: 2015-09-23 23:22:58
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

> [...]

    >Niekoniecznie. Informacji o roznych krajach sa miliony. Slyszy sie i
    >zapomina. Dopiero bedac tam zwraca sie uwage na to co czytalismy lata temu.

    aić, są informacje i INFORMACJE

  • 416. Data: 2015-09-23 23:27:18
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-23 o 23:17, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Może szkoda.

    Szkoda czy nie, wiek rzadzi sie swoimi prawami.

    > Cóż, świat nas nieustannie rozczarowuje, ale jakiś poeta (zdaje się)
    > kiedyś powiedział: śmierć jest największym rozczarowaniem w życiu
    > człowieka, więc cieszmy się, że nasze rozczarowania są mniejsze :-)

    Ja nie jestem rozczarowany. Obserwuje swiat jaki jest.

    Pozdro.. TK

  • 417. Data: 2015-09-23 23:29:51
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Tak - wieszalbym wszystkich imigrantow wyslanych przez ISIS.
    >Nie - nie wieszalbym wszystkich, ktorzy do nas przyjada.

    No mowie, polityczna poprawność nakazała ci zmienić wypowiedz.

    Tak naprawdę zbytnio nie różnisz się od bojowników z ISIS. Nienawidzisz i
    tyle.

  • 418. Data: 2015-09-23 23:35:56
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Ja nie jestem rozczarowany.

    Odniosłem inne wrażenie. Bo jakoś tak snujesz opowieści o leniwych
    Somalijczykach, Grekach i Włochach gdy dyskusja dotyczy uciekających spod
    bomb Syryjczyków.

  • 419. Data: 2015-09-23 23:47:40
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 23 września 2015 23:03:07 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > poprawności próbujesz się wycofać z tego co napisałeś, narodowy socjalisto.

    Teraz dopiero doczytalem co ty tu odpierdoliles :D

    SOCJALISTO!?

    BUAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA :D ROTFL!
    Leze i kwicze. I moze juz zEOTuje bo chyba ci jakas wiewiorka tego orzeszka
    miedzy uszami mocno nadgryzla :D

    Wiec - narazie! Ubawiony lece spac :-)

    Facet ktory chce mi zabrac kase na socjal dla obcych nazywa mnie socjalista..
    No nie moge :)))

    --
    Adam Sz.

  • 420. Data: 2015-09-23 23:49:42
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 23 września 2015 23:36:03 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Odniosłem inne wrażenie. Bo jakoś tak snujesz opowieści o leniwych
    > Somalijczykach, Grekach i Włochach gdy dyskusja dotyczy uciekających spod
    > bomb Syryjczyków.

    Hehehehe. Wedlug opracowan UE tylko 5% uchodzcow to Syryjczycy :))
    No dobra, EOT, dyskusji z jelopem prowadzic sie nie da - tu cos utnie,
    tam dopowie, gorzej niz w przedszkolu :)

    --
    Adam Sz.