  • 71. Data: 2015-09-09 13:39:29
    Temat: Re: imigranci
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 9 września 2015 13:11:54 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Powiem więcej tam niczego nie ma.

    To dlaczego nie zatrzymali sie w Grecji, czy Wegrzech? To przeciez cywilizowane
    kraje, bez wojny. Dlaczego TAM nie zostali, tylko sila pakuja sie do pociagow
    i promow i jada tysiace kilometrow dalej, gdzie jest socjal?

    Skoro w Grecji i Wegrzech wedlug ciebie NIC NIE MA, to skad te nagrania, jak
    uchodzcy wyrzucaja zywnosc i wode, ktora dostarczaja im organizacje / policja?
    Tacy biedni, a kazdy z iphonem w kieszeni.

    W sumie nie wiem po co pytam - i tak twoja odpowiedz bedzie z dupy. Dla mnie
    EOT.

    --
    Adam Sz.

  • 72. Data: 2015-09-09 13:43:14
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

> [...]
    >pociagow
    >i promow i jada tysiace kilometrow dalej, gdzie jest socjal?

    Odpowiedź jest trywialna.

> [...]

    Odpowiedź jest trywialna.

    >W sumie nie wiem po co pytam - i tak twoja odpowiedz bedzie z dupy. Dla

    I dlatego odpowiedzi nie będzie :)

    Możesz spierdalać.

  • 73. Data: 2015-09-09 13:43:46
    Temat: imigranci
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Trzeba ich przyjmowac bo maja ciekawa terapie leczenia uzaleznien
    https://m.youtube.com/watch?v=CakBzDCCWmA

  • 74. Data: 2015-09-09 13:43:51
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 9 września 2015 13:19:17 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Mozna by zrozumiec jak by kobiety z dziecmi przyjechaly bo ich mezowie bija sie z
    panstwem islamskim. Z fatek i filmow wychodzi ze wsrod uchodzcow jedna kobieta ma z
    szesciu mezow. Panstwo Islamskie pokazalo mape Europy. Do 2020 przewidzieli granice
    Panstwa Islamskiego z Polska. Wszystko wskazuje ze moze im sie udac. Zeby sie nie
    okazalo ze do Rosji bedziemy spierdalac.

    Do tego przyglupa dopiero dotrze, ze to co sie obecnie dzieje to kolonizacja
    Europy - w dodatku wspierana przez naszych rdzennych obywateli i przy asyscie
    wladzy. Za pare/dziesiat lat obudzimy sie z reka w dupie i z glowa wiszaca
    na plocie. Do tego te glupki doprowadza.

    Francja juz jest stracona:

    https://www.youtube.com/watch?v=TWLqW7nGYJM

    A tu ciekawe wyjasnienie na czym polega islam:

    https://www.youtube.com/watch?v=eGgR6wp4Hg8

    --
    Adam Sz.

  • 75. Data: 2015-09-09 13:45:56
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >obudzimy sie z reka w dupie

    najs

  • 76. Data: 2015-09-09 13:51:02
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    > Nie było żadnych konkretów, w jakiej formie te JOWy by miały być, bo jest
    > ich przynajmniej kilka, dość zmieniających sytuację.

    Podobnie jak w przypadku ordynacji większościowej zmieniając tylko ordynację
    wyborczą a nie zmieniając konstytucji można sporo zmienić.
    Pytanie było o ideę a nie o konkretną implementację.

    W kampanii Kukiz (i inni którzy się "podpięli") też żadnej konkretnej
    implementacji nie proponowali.

    > A co do domniemanej niewinności - juz prof. Modzelewski (prawnik)
    > wyjaśniał, że to, co się wydaje przeciętnemu Kowalskiemu, że z tego
    > pytania wynika, nijak ma się do samego pytania. Bowiem pytanie było o
    > WYKŁADNIĘ, a nie o treść przepisów, a to dwie różne rzeczy.

    Zgoda ale obie powinny być na korzyść podatnika.

    No wszelkie "wątpliwości" zarówno co do przepisów jak i co do czynu powinny
    być rozstrzygane na korzyść obywatela.

    > Tyle, że na to mamy już ustawę, które weszła w życie (notabene akurat
    > poprawnie sformułowaną, w przeciwieństwie do pytania) i to pytanie w ogóle
    > było zbędne. Pomijając już fakt, że taka sprawa powinna być domyślnie
    > oczywista i pytanie o to jeszcze w referendum jest co najmniej żenujące.

    Tu zgoda - tego pytania nie powinno być - ale z tego co czytałem to nie dało
    się już zmienić referendum na dwu-pytaniowe i można było jedynie odwołać
    całość a takiej woli politycznej nie było.

    Osobiście uważam że referenda powinny być organizowane przy okazji wyborów
    bo wtedy problem z frekwencją znika, problem kosztów się minimalizuje i
    dochodzi aspekt "woli ludu". Jak ludzie w referendum przy okazji wyborów
    zechcą podatku liniowego to obojętnie kto uformuje większość parlamentarną
    powinien im ten podatek wprowadzić itd.

    Oczywiście nadal to nie będą konkrety (bo ciężko w referendum pytać o
    konkretne stawki procentowe i wysokość kwoty wolnej od podatku) ale idea
    będzie jasna i nawet najwięksi zaślepieni fanatycy będą widzieć czarno na
    biały czy obecny sejm realizuje wolę ludu czy nie.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 77. Data: 2015-09-09 14:42:21
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-09-09 o 13:17, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    tate-ISIS-Smuggler-THOUSANDS-Extremists-into-Europe-
    Refugees

    > Ok, koryguję: "Ty byś pewnie w czasie wojny odsyłał Żydów do Niemiec, bo
    > być może są wśród nich ukryci nazistowscy sabotażyści", teraz lepiej?
    >
    > Pomijam, że pohuj wysyłać gunmenów niepewną drogą, za to ze
    > stuprocentowa pewnością, że będą mieli zdjęte odciski palców itp. jak
    > mają kasę na zwykły transfer? Przecież to strachy dla frajerów. S T R A
    > C H !!! Się doskonale sprzedaje, terroryści handlują prawie wyłącznie
    > nim. Jak widac w tym wątku, sprzedali go bardzo wielu ludziom.

    Poczytaj i dowiedz się trochę więcej. Aktualnie większość tych
    imigrantów zaczęli wpuszczać właśnie bez jakiejkolwiek kontroli. I o to
    zapewne chodziło i na to ISIS liczył.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 78. Data: 2015-09-09 14:47:50
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-09-09 o 13:51, Ergie pisze:
    > Podobnie jak w przypadku ordynacji większościowej zmieniając tylko
    > ordynację wyborczą a nie zmieniając konstytucji można sporo zmienić.
    > Pytanie było o ideę a nie o konkretną implementację.

    No nie do końca moim zdaniem. Dlatego też oddałem w tym pytaniu głos
    nieważny, bo chciałbym systemu mieszanego, a takiej opcji do wyboru nie
    było.

    > W kampanii Kukiz (i inni którzy się "podpięli") też żadnej konkretnej
    > implementacji nie proponowali.

    Kukiz proponował konkretnie system brytyjski. Ale ogólnie zgadzam się,
    że on generalnie konkretów żadnych nie proponował a ludki i tak szły na
    niego głosować, bo pokrzyczał trochę...

    > Zgoda ale obie powinny być na korzyść podatnika.
    >
    > No wszelkie "wątpliwości" zarówno co do przepisów jak i co do czynu
    > powinny być rozstrzygane na korzyść obywatela.

    Tutaj, to w ogóle nie ma o czym mówić. Czy ustawa jest czy nie ma, to po
    prostu wszelkie sprawy, nie tylko podatkowe, z miejsca powinny być tak
    rozwiązywanie. Robienie na ten temat referendum, to jest w ogóle jakieś
    kuriozum.

> [...]
    > okazji wyborów zechcą podatku liniowego to obojętnie kto uformuje
    > większość parlamentarną powinien im ten podatek wprowadzić itd.

    Zgadzam się, tak by było najlepiej, bo 100 mln wydane bez sensu to
    trochę za duża kasa...

    Osobna kwestia, że ponoć nawet jakby referendum było wiążące, to i tak
    to nie gwarantuje, że rząd wprowadzi zmiany, o które był naród pytany.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 79. Data: 2015-09-09 14:49:48
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2015-09-09 o 13:17, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    >Poczytaj i dowiedz się trochę więcej. Aktualnie większość tych imigrantów
    >zaczęli wpuszczać właśnie bez jakiejkolwiek kontroli.

    I gdzie o tym piszą, w niezależnej od rozumu?

    >I o to zapewne chodziło i na to ISIS liczył.

    Taaaa, szatański wszechmocny ISIS wszystko przewidział i wyliczył,
    nojapierdolę.... Chłopie to jest zbieranina facetów w czerni, kacyków,
    gwałcących rabujących i mordujących. Zwykli prymitywni kryminaliści.

    BTW Żaden islam im nie przyświeca, tylko terror.

  • 80. Data: 2015-09-09 15:10:17
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-09-09 o 14:49, Ghost pisze:
    > I gdzie o tym piszą, w niezależnej od rozumu?

    Nie pomnę teraz, w którym medium to było niestety, bo z chęcią bym linka
    podesłał. W żadnym oszołomowym w każdym razie.

> [...]
    > gwałcących rabujących i mordujących. Zwykli prymitywni kryminaliści.
    >
    > BTW Żaden islam im nie przyświeca, tylko terror.

    A czy ja gdzieś twierdzę coś innego? Ale co to zmienia?

    Pzdr
    --
    /__/_* /