  • 71. Data: 2010-11-26 00:03:18
    Temat: Re: jak oszczedzic energie CWU z cyrkulacja
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    cinews:icmhgd$um3$1@news.onet.pl...

    > A teraz przeczytaj temat w tku.
    >
    > Gdzie ju widzia em podobny... Chodzi o o op acalno intalacji LPG w
    > Cayenne...

    Nie wiem do kogo pijesz ale pomieszales calkiem cytowanie. To nie
    Maniek napisal, tylko ja, a ja w zadnym watku dot. LPG do Cayenne
    udzialu nie bralem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 72. Data: 2010-11-26 00:22:51
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    .googlegroups.com...

    > Nie wiem do kogo pijesz ale pomieszales calkiem cytowanie. To nie
    > Maniek napisal, tylko ja, a ja w zadnym watku dot. LPG do Cayenne
    > udzialu nie bralem :)

    A co myslisz o zasilaniu 50 calowej plazmy z rowera stacjonarnego
    podlaczonego do pradnicy? Ile sie da zaoszczedzic?

    --
    Jan Werbinski O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/

  • 73. Data: 2010-11-26 01:12:09
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 26 Lis, 01:22, "Jan Werbinski" <j...@t...bez.maj.la> wrote:

    > A co myslisz o zasilaniu 50 calowej plazmy z rowera stacjonarnego
    > podlaczonego do pradnicy? Ile sie da zaoszczedzic?

    Mysle ze to durny pomysl. Pijesz nie do tej osoby co trzeba albo cos
    Ci sie pomieszalo. Ja z premedytacja wydaje wiecej, zeby miec komfort.
    Wiec nie traktuj mnie jak skapca :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 74. Data: 2010-11-26 01:51:56
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    .googlegroups.com...
> [...]

    Mysle ze to durny pomysl. Pijesz nie do tej osoby co trzeba albo cos
    Ci sie pomieszalo. Ja z premedytacja wydaje wiecej, zeby miec komfort.
    -----------------

    To co Ty robisz w tym watku o oszczedzaniu??????????????

  • 75. Data: 2010-11-26 08:34:57
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote:

> [...]
    > Wiec nie traktuj mnie jak skapca :)
    > To co Ty robisz w tym watku o oszczedzaniu??????????????

    Tak jest! nie-krakusów i nie-poznaniaków zapraszamy do stworzenia wlasnego
    watku o komforcie :-))))

    --
    Bartek

  • 76. Data: 2010-11-26 08:59:15
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > A teraz przeczytaj temat wątku.
    >
    > Gdzieś już widziałem podobny... Chodziło o opłacalność intalacji LPG w
    > Cayenne...

    Temat chyba nie do mnie, ale leciwe Cayenne staje sie dostepne nie dla tak
    znowu strasznie zamoznych ludzi. Ja w tym nic dziwnego nie widze.

    Pozdro.. TK

  • 77. Data: 2010-11-26 09:31:04
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    > znowu strasznie zamoznych ludzi. Ja w tym nic dziwnego nie widze.
    Na mobile.de Cayene mozna znależć w cenach od 50tys do ok1,5mlnzł;)

  • 78. Data: 2010-11-26 09:54:04
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 26 Lis, 02:51, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:
> [...]
    > Wiec nie traktuj mnie jak skapca :)
    > -----------------
    >
    > To co Ty robisz w tym watku o oszczedzaniu??????????????

    Dyskutuje, jak to na grupach dyskusyjnych - przeczytaj moje odpowiedzi
    w tym temacie i dowiesz sie, ze proponowalem "albo wylaczyc cyrkulacje
    calkowicie albo wlaczyc 24/h" - w watku o oszczedzaniu mozna chyba
    przekonywac, ze w tym wypadku oszczedzanie nie ma wiekszego sensu? ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 79. Data: 2010-11-26 10:56:33
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    d.googlegroups.com...

> [...]
    > calkowicie albo wlaczyc 24/h" - w watku o oszczedzaniu mozna chyba
    > przekonywac, ze w tym wypadku oszczedzanie nie ma wiekszego sensu? ;)

    No zgoda. :)
    Dlatego ja przekonuje ze brak cyrkulacji to same zalety.

    Maksymalne oszczednosci - chwil trzeba poczekac, ale wiadomo woda nie grzeje
    scian.

    Wysoki komfort - pozostawiamy minimalnie niedokrecony kran, zeby woda kapala
    lub w trójnik przed bateria montujemy kryze z odplywem bezposrednio do
    kanalizacji. Caly czas ciepla woda doplywa i ogrzewa rury. W ten sposób
    mozemy poczuc sie jak burzuje i doswiadczyc komfortu cyrkulacji bez wielkich
    wydatków.

    Wysoki komfort + oszczednosci - odplyw umywalki (do którego ciagle kapie
    ciepla woda) podlaczamy do kaloryfera lub rekuperatora w celu odebrania
    ciepla, a zimna woda zostaje skierowana do ogrodowej fontanny z krasnalem.

  • 80. Data: 2010-11-26 11:05:03
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 26 Lis, 11:56, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:
    > No zgoda. :)
    > Dlatego ja przekonuje ze brak cyrkulacji to same zalety.
    >
    > Maksymalne oszczednosci - chwil trzeba poczekac, ale wiadomo woda nie grzeje
    > scian.

    Maksymalne oszczednosci to sa jak odpalimy cyrkulacje 24/h ale pod
    warunkiem, ze cala instalacja CWU i powrot rurki cyrkulacyjnej bedzie
    SUPER zaizolowana (minimum klocek 10cm styropianu i w nim dziurka na
    rure :) Otuliny grubosci 1cm troche pomagaja ale slabo.. W przeciwnym
    wypadku wypuszczamy niepotrzebnie wode i placimy za jej odplyw do
    kanalizy / szamba, a dodatkowo mamy nizszy komfort bo szambo trzeba
    czesciej wywozic :)

> [...]
    > mozemy poczuc sie jak burzuje i doswiadczyc komfortu cyrkulacji bez wielkich

    W ten sposob oprocz tego ze tracimy tyle samo ciepla co w zwyklej
    cyrkulacji (bo rury przeciez dalej oddaja cieplo) to jeszcze tracimy
    mnostwo wody i zapelniamy szambo w trymigi. Pozatym obawiam sie, ze
    przeplyw tej wody musialby byc stosunkowo duzy (watpie ze powolne
    kapanie by wystarczylo), zeby woda nie zdarzyla w rurze CWU sie
    schlodzic.

> [...]
    > ciepla, a zimna woda zostaje skierowana do ogrodowej fontanny z krasnalem.

    Ale to jest umywalka! Tam sie myje. Tam sie wiecznie wyciaga wlosy.
    Tam sie niejednokrotnie uzywa roznych chemikaliow do mycia /
    czyszczenia. Chcesz to wszystko wprowadzac do ogrodowej fontanny ? :D

    Dziwne pomysly :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.