  • 1. Data: 2009-05-07 14:02:56
    Temat: jak przymocować stalowe słupki do betonu
    Od: maciek23i <maciej.kosiarski@nospam_gmail.com>

    Szanowni,

    Na części ogrodzenia podczas budowy zrobiłem betonową podmurówkę z myślą
    wykonania w przyszłości klinkieru. Jak to często bywa nie starczyło mi
    pieniędzy i zakopałem przy podmurówce słupki oraz rozciągnąłem na nich
    prowizorycznie siatkę. Pieniędzy nadal nie mam ale chciałbym to
    uporządkować.
    Chciałbym do podmurówki przykręcić te słupki częściowo je skracając i
    między nimi rozciągnąć linkę stalową a następnie powiesić siatkę.

    Mam zatem następujące pytanie. Jak to zrobić? Znalazłem takie stalowe
    elementy używane do łączenia drewna z betonem (np stawiania pergoli na
    betonowym podłożu -
    http://www.koelner.pl/c?lang=pl&mod=products&c=produ
    ct&p1=451) ale mają
    one wymiar aż 71/71 mm. a słupek ma tylko 50 mm. Czy nie wiecie gdzie
    mogę kupić coś podobnego w mniejszym wymiarze.

    Maciek

  • 2. Data: 2009-05-08 20:22:24
    Temat: Re: jak przymocować stalowe słupki do betonu
    Od: Igus' <t...@p...onet.pl>

    maciek23i pisze:
> [...]
    > one wymiar aż 71/71 mm. a słupek ma tylko 50 mm. Czy nie wiecie gdzie
    > mogę kupić coś podobnego w mniejszym wymiarze.

    A nie możesz wywiercić dziur w podmurówce ?
    Ew wziąć powycinać z grubej blachy kwadraty, przyspawać do nich słupki i
    przykręcić do podmurówki na kołki.

    BR
    Igus'