  • Data: 2011-10-15 15:48:18
    Temat: jak się cyklinuje podłogę?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    JEst podłoga z desek, które mają blisko 10 lat. mało używana ta podłoga.
    deski nigdy nie były malowane, były jedynie pastowane. przez ten cały
    czas pastowane i pastowane. Są jednorodnie pokryte - jakby najlepszym
    lakierem, wyślizgane, mają kolor buraka, i... krzywe każda deska to
    "górka" dodatkowo w pokojach były piece kaflowe - wiec każdy usunięty
    piec ujawnił depresje.

    Zastanawiam się nad cyklinowaniem takiej podłogi. O ile wiem cykliniarki
    ( takie tylko widziałem) szlifują deski papierem sciernym w zapętlonej
    taśmie. Boję sie że owa taśma "zatka" się - (tak samo jak zatykają sie
    krążki na wiertarkę gdy szlifuję farbę z drzwi) Widziałem jednak
    strugi(heblownice) ręczne które mają walec z 2 nożami. Takie coś chyba
    by było lepsze - bo niema sie co zatkać!. Jak to jest z prawdziwymi
    cykliniarkami? Może niepotrzebnie sie martwię o zatkanie?

    Pozdrawiam
    ToMasz