  • Data: 2009-01-27 13:17:19
    Temat: jak zrobić ocieplenie
    Od: kesser <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam mieszkanie w domku z lat 60-70 takie kartony z płaskim dachem.
    Budynek został poddany przebudowie: dobudowano 3 piętro i klatkę
    zewnętrzną (powstały 3 odrębne lokale na każdym piętrze). Moje jest na
    I piętrze i pod łazienką od strony klatki jest wnęka po starej klatce
    wewnętrznej. W łazience ewidentnie kafle są chłodniejsze w tym miejscu
    i wydaje mi się, że przez to wychładza się mocno łazienka.
    Czym to ocieplić przynajmniej na teraz? Czy wystarczyłoby przykleić
    tam styropian jeśli tak to jaki gruby?