  • 1. Data: 2010-04-28 10:42:30
    Temat: Działka z domkiem
    Od: Arnold <n...@p...pl>

    Przepiękna działka z domem drewnianym.

    http://www.najra.x.pl/

    Zapraszam.

    Arnold

  • 2. Data: 2010-04-28 17:19:10
    Temat: Re: Działka z domkiem
    Od: "Abecadło" <a...@h...com>

    > Przepiękna działka z domem drewnianym.

    A mój pogląd jest taki.
    Wynajem dobrego domku na 1 dzień w sezonie - 350 zł (niezłe miejsce i dobry
    standard).
    Za 350 tys. mogę więc wynając domek na
    1000 dni = 142 tygodnie
    Czyli na 36 lat, jeśli będę chciał wyjechać na cztery tygodnie w roku.

    Nie kupując mam dodatkowo:
    - brak utrzymania domku
    - brak kradzieży, ubezpieczenia, ryzyka spalenia
    - brak sprzątania po rodzinie która mi tam się zwali i nigdy nie doprowadiz
    do stanu jaki chciałabym
    - brak odsetek rocznych od 350tys - min 17 tys rocznie
    - mogę pojechać w każdym roku w inne miejsce

    ale też nie mam:
    - działki na 2,8 tys m2
    - swojego domku.

    W sumie - przed emeryturą nie kupię działki.

  • 3. Data: 2010-04-29 00:17:55
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 28 Apr 2010 03:42:30 -0700 (PDT), Arnold napisał(a):

    > Przepiękna działka z domem drewnianym.
    >
    > http://www.najra.x.pl/

    Kolejny chciałbym-być-milionerem?

    Szybkie sprawdzenie okolicy pod kątem działek na taki dom:
    http://www.oferty.net/dzialka-na-sprzedaz-gilowice-z
    ywiecki,z3523512
    Pewnie bez problemu do stargowania na 50k. W pełni budowlane za 90k.

    I za 300k chcesz sprzedać potencjalnie przegniły dom, z wyposażeniem
    prosto z akademika, który można postawić w jeden sezon? Puknij się.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2010-04-29 12:06:19
    Od: mal <m...@g...com>

    On 28 Kwi, 12:42, Arnold <n...@p...pl> wrote:
    > Przepiękna działka z domem drewnianym.
    >
    > http://www.najra.x.pl/
    >
    > Zapraszam.
    >
    > Arnold

    Dom nowy kosztuje w stanie deweloperskim ok. 100000. Działka 60000,
    czyli mamy sporą rezerwę...
    Stanowczo za drogo.

    mal

  • 5. Data: 2010-05-06 09:51:46
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Abecadło pisze:

> [...]
    > Za 350 tys. mogę więc wynając domek na
    > 1000 dni = 142 tygodnie
    > Czyli na 36 lat, jeśli będę chciał wyjechać na cztery tygodnie w roku.

    nie liczysz wartosci dzialki (i ew. domu jesli dalej bedzie cos wart) za
    te 36 lat od dzis.

    KJ

  • 6. Data: 2010-05-06 10:50:43
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 06 May 2010 11:51:46 +0200, KJ Siła Słów napisał(a):

    > nie liczysz wartosci dzialki (i ew. domu jesli dalej bedzie cos wart) za
    > te 36 lat od dzis.

    A Ty nie liczysz wzrostu jego zarobków...

    Zaś domek pewnie już dawno będzie do rozbiórki.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl