  • 1. Data: 2010-04-28 10:33:12
    Temat: [gdzie] Ogłoszenia typu: oddam za darmo.
    Od: "marmarq" <r...@o...pl>

    Proszę o podpowiedź gdzie znajdę nawięcej ogłoszeń o oddawanych rzeczach za
    friko. Gumtree przejrzałem i gratyzchaty też. Zależy mi na przyjęciu
    sprawnych mebli (duża szafa, jakieś 2/3 fotele, duża wersalka, może jakieś
    szafki kuchenne, lustra) - potrzebuję niezamożnej rodzinie wyposażyć
    mieszkanie w podstawowe sprzęty.

    Tylko Wrocław - nie mam mozliwości transportu na dalsze odległości.

    tia

    marq

  • 2. Data: 2010-04-28 21:33:54
    Temat: Re: [gdzie] Ogłoszenia typu: oddam za darmo.
    Od: "non.ens" <n...@o...pl>

    Np. http://www.za0.pl

  • 3. Data: 2010-04-30 19:29:07
    Od: magia <m...@w...gazeta.pl>

    W dniu 2010-04-28 12:33, marmarq pisze:
    > Tylko Wrocław - nie mam mozliwości transportu na dalsze odległości.

    Sprobuj tu:
    http://www.kupsprzedaj.pl/

    m.