  • Data: 2009-07-07 14:36:54
    Temat: kabina prysznicowa - szukam
    Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie

    Szukam kabiny prysznicowej o budowie zamknietej tak jak np kabiny z
    hydromasazami i sauną ale bez tych bajerów tj zwykly prysznic ewentualnei z
    panelem ale bez radia, sauny i innych cudów. Góra kabiny tez nie musi być
    pełna - ważne by ściany boczne stanowiły całość. Musze taki prysznic ustawic
    w firmie gdzie nie bardzo pasuje mi skuwac stary sypiacy sie tynk, potem to
    plytkowac (odpowiednio porzadnie) by dostawic normalna kabine-brodzik+drzwi.
    Szukam takiej pełnej, gotowca. Wstawiam i mam. Moze ktos cos polecic ?

    W najgorszym razie bedzie to chinczyk z hydromasazem i innymi cudami - ma
    ktos doswiadczenia z takimi tanimi kabinami np z allegro ?

    Pozdrawiam

    Kane