  • 131. Data: 2011-10-23 09:51:11
    Temat: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:j7vaqg$t6i$1@news.onet.pl...

    > Nie jestem ateistą tylko panteistą. Niby dlaczego mam łykać tylko waszą
    > bajkę o Jezusku naktórej przez lata dorobiliście się majątków,zwykle
    > kosztem śmierci tysięcy niewinnych ludzi?

    Rodzac sie w 20 wieku rzeczywiscie mozna dorobic sie fortuny kosztem
    tysiecy, co tam milionow ludzi, chodzac do kosciola w swieta i w niedziele.

    > Mam znajomego - robi doktorat z języków starożytnych, specjalizuje się w
    > łacinie z okresu "chrystusa"
    > Pracował również dla bajkopisarzy z watykanu.

    To Ty mlody jestes jeszcze i stad te problemy z emocjami. :-) Wow, znajomy
    robiacy doktorat, pewnie starszy znajomy?
    Pytam retorycznie, bo my doktoraty to juz dawno mamy i nie kolegow a wlasne.

    > To co mi mówił to przechodzi ludzkie pojęcie - jak całe tezy wiary KK są
    > zmyślone i przekłamane przez lata na potrzeby katabasów. W to wierzę, a
    > nie w waszą demagogię

    A kogo to obchodzi w co Ty tam sobie wierzysz?

    TK

  • 132. Data: 2011-10-23 09:53:50
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Gadasz z panteista-glupkiem, wiec ostroznie, nie zapedz sie - mozesz mu
    > jakies bustwo (korekta: nie poprawiac) obrazic.

    Kolege spod bufetu w barze dla pedalow co to doktorat robi juz szosty rok.
    :-DD

    TK

  • 133. Data: 2011-10-23 10:01:19
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Dokładnie tak, ale kiki -szkoda gadać. Biskupodupcolizom argumentami nie
    > wytłumaczysz.

    Jak tak czytam twoje argumenty w dyskusji o koledze co to doktorat robi, to
    naprawde nabieram wieszej pewnosci co do oceny wlasnej wartosci.
    Tak, dla reszty populacji kretyni sa potrzebni, zeby bylo wiadomo kto nie
    jest glupkiem. U mnie masz dziesiec punktow za wyznaczenie dolnej skali, do
    pary z papa smerfem czy jak mu tam. Od ciebie liczymy poziom idiotyzmu
    uczestnikow grupy.
    Jak tak patrze przekrojowo wspominajac pare lat wstecz to predko konkurencji
    nie bedziesz mial.
    W sumie gratuluje, wybiles sie.

    TK

  • 134. Data: 2011-10-23 10:09:20
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Tylko pod krzyżem, tylko pod tym znakiem...
    > Kolejny psychiczny katotalib, pewnie góral :)
    > Czy indoktrynujecie mnie na siłę? Non stop jak patrzę na kźyź w sejmie.

    Masz przciez wybor, zreszta jaki wybor? Ty nawet nie wiesz co to jest sejm.
    Szczekaj dalej to co ci kaza niby tolerancyjny bo nie sekciarski pajacu.
    Szkoda na ciebie klawiatury i tak nic nie zrozumiesz.

    TK

  • 135. Data: 2011-10-23 10:12:01
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...ki> napisał w wiadomości

    > Z tego powodu ja zabraniam pokazywać dziecku symboli religijnych. Samo
    > patrzenie i prezenty z łańcuszków z krzyżykami robią spustoszenie w
    > głowie.

    Kiki, nie ma wiekszego spustoszenia w glowie dziecka jak posiadanie ojca
    tekiego jak Ty.
    Stary wyluzuj. Skoro jakos jeszcze zyja normalnie, to i tak nic gorszego je
    nie czeka w sprawach ogolnych wartosci.

    Pozdro.. TK

  • 136. Data: 2011-10-24 08:12:03
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Maniek4 napisał:
    > Użytkownik "Ghost"<g...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Kolege spod bufetu w barze dla pedalow co to doktorat robi juz szosty rok.
    > :-DD
    >
    > TK

    Ech ta tradycyjna katolicka miłość bliźniego.

    pzdr.
    rafał

  • 137. Data: 2011-10-24 08:20:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości

    > Ech ta tradycyjna katolicka miłość bliźniego.

    A co, w Twoim swiecie emocje sa zarezrowane tylko dla Twoich? Katoliskie
    wszy nie maja prawa do ludzkich odruchow, tak?

  • 138. Data: 2011-10-24 08:23:07
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > A tak powaznie, to skonczyles juz 14 lat, czy jestes z jakiego
    > zapomnianego regionu, gdzie cywilizacja nie dociera? A moze jedno i
    > drugie?
    > W sumie co za roznica, bycie glupkiem jak widac moze byc przyjemne, wiec
    > ciesz sie ile mozesz..

    Ja mysle, ze on sie raczej cale zycie meczy. Trudne tematy to dla niego
    sztuczki i raczej unika ich rozpatrywania, w ogole. W sumie po co -
    wystarczy zrec, pic i jakas samice co jakis czas zaliczyc. A potem do
    piachu, a swiat o nim szybko zapomni.

  • 139. Data: 2011-10-24 08:41:46
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Ja mysle, ze on sie raczej cale zycie meczy. Trudne tematy to dla niego
    >sztuczki i raczej unika ich rozpatrywania, w ogole. W sumie po co -
    >wystarczy zrec, pic i jakas samice co jakis czas zaliczyc.

    Nie dyskryminuj. Można przecież tez zaliczyć samca.

    >A potem do piachu, a swiat o nim szybko zapomni.

    A to fakt, i raczej nie podlega dyskusji

  • 140. Data: 2011-10-24 08:56:25
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Ghost napisał:

    > Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości

    > A co, w Twoim swiecie emocje sa zarezrowane tylko dla Twoich? Katoliskie
    > wszy nie maja prawa do ludzkich odruchow, tak?

    Jeśli tak twierdzisz. Zauważam jedynie rozdźwięk między głoszonym
    poglądem a zachowaniem.

    pzdr.
    rafał