  • 191. Data: 2011-10-28 09:31:57
    Temat: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości
    news:j8drcb$ho$1@inews.gazeta.pl...

    > Rozumiem, że wątek długi i kilka aspektów mogło ci umknąć ale ktoś
    > napisał: "kolega spod budki z piwem dla pedałów, robiący doktorach 6 rok"
    > ? o gościu, którego jedyną winą jest bycie znajomym kikiego. Do tego się
    > odniosłem, ty zaś tego nie rozumiesz i tyle.

    Nic nie zrozumiales.
    Po pierwsze nie jest znajomym Kikiego a Macieja S.
    Po drugie ten ktos co to pisal to ja.
    Po trzecie czytajac co ten gosc wypisywal wcale nie mamy pewnosci, ze w
    ogole jakis znajomy istnieje, a my mamy sobie dmuchac klerykow na
    rozluznienie. To Cie jakos nie oburza. Dosc wybiorcza wrazliwosc spoleczna..
    Martwisz sie jakims cytowanym niby kolega a nie zwrocisz uwagi na rzeczy
    wypowiadane wprost.

    Pozdro.. TK

  • 192. Data: 2011-10-28 10:42:43
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Maniek4 napisał:
    > Użytkownik "rrr"<r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości

    > Nic nie zrozumiales.
    > Po pierwsze nie jest znajomym Kikiego a Macieja S.
    Sorki, to znaczy, że ja się pomyliłem. Chodziło mi o twoją wypowiedź pod
    adresem biednego doktora.

    > Po drugie ten ktos co to pisal to ja.

    właśnie dlatego to skomentowałem pisząc o katolickiej miłości bliźniego.
    > Po trzecie czytajac co ten gosc wypisywal wcale nie mamy pewnosci, ze w
    > ogole jakis znajomy istnieje,

    Co z tego, a jeśli istnieje to znaczy, że można go obrażać ?
    a my mamy sobie dmuchac klerykow na
    > rozluznienie. To Cie jakos nie oburza.
    Oburza, i co z tego. Możesz się bronić.

    Dosc wybiorcza wrazliwosc spoleczna..
    > Martwisz sie jakims cytowanym niby kolega a nie zwrocisz uwagi na rzeczy
    > wypowiadane wprost.

    Jesli ktoś jest konsekwentny w swoich wypowiedziach i kieruje je
    bezpośrednio to dlaczego mam się wtrącać ? To co kiki pisze do ciebie,
    czy ty do kikiego nie ma znaczenia.

    pozdrawiam
    rafał

  • 193. Data: 2011-10-28 11:04:58
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > właśnie dlatego to skomentowałem pisząc o katolickiej miłości bliźniego.
    >
    > Co z tego, a jeśli istnieje to znaczy, że można go obrażać ?

    To nie byla obraza dla kolegi. To bylo pietnowanie formy pisemnej.
    Sprowadzilem dyskusje do poziomu na jaki zasluguje rozumiesz?
    Dyskusja w barze dla pedalow po kilku dzojtach. Tyle sa warte slowa
    wypowiadane i podparte o zgrozo kolega przed doktoratem. Nie ja go uzylem by
    potwierdzic co kolwiek, nie majac wlasnej wiedzy. Czepiles sie wirtualnego
    kolegi, zeby udowodnic, ze tez mi sie nalezy. Nieistotne sprawy wyciagasz za
    uszy i preparujesz do doswiadczen. Powiem Ci, wiara nie czyni ze mnie
    egzotycznego dziwaka. Mam emocje i nie pozwole sobie sprowadzac mnie do roli
    pedofila, za co normalnie dostaje sie w patelnie, co jakos sprytnie Ci
    umyka.

    > a my mamy sobie dmuchac klerykow na
    > Oburza, i co z tego. Możesz się bronić.

    Toz sie bronie?
    Czemu Ty nie zajmiesz stanowiska?
    Nie przeszkadza Ci, ze Kiki wyzwal mnie od fanatyka i teraz nie moze znalezc
    slow na potwierdzenie tego?
    Chcesz z za winkla mianowac sie moderatorem jednej opcji? Przeszkadza Ci jak
    sie bronie?

    > Dosc wybiorcza wrazliwosc spoleczna..
    >
    > Jesli ktoś jest konsekwentny w swoich wypowiedziach i kieruje je
    > bezpośrednio to dlaczego mam się wtrącać ? To co kiki pisze do ciebie, czy
    > ty do kikiego nie ma znaczenia.

    No to czad znaczy sie.
    Nie zauwazaj zatem to co pisze o jego kolegach, bo kompletnie nie rozumiem o
    co Ci chodzi.

    Pozdro.. TK

  • 194. Data: 2011-10-28 11:38:01
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

> [...]
    > uszy i preparujesz do doswiadczen. Powiem Ci, wiara nie czyni ze mnie

    Jak ma się wiara przez ciebie głoszona do stosunku (uuups) do innych
    ludzi ? Jak rozumiem jest to wiara nakazująca nielubić pedałów ? Gdyby
    była bardziej popularna wiele kościołów świeciłoby pustkami.

    Mam emocje i nie pozwole sobie sprowadzac mnie do roli
    > pedofila, za co normalnie dostaje sie w patelnie, co jakos sprytnie Ci
    > umyka.

    W tym wieku zostać proboszczem ? Bez sensu.

    > Toz sie bronie?
    > Czemu Ty nie zajmiesz stanowiska?
    > Nie przeszkadza Ci, ze Kiki wyzwal mnie od fanatyka i teraz nie moze znalezc
    > slow na potwierdzenie tego?

    Napisz mu, że jest debilem i tyle. A co do potwierdzenia cytuję: "
    Dyskusja w barze dla pedalow po kilku dzojtach." Dyskryminujesz osoby
    homoseksualne i palące jointy. W czymże oni są gorsi od innych ?

    > Chcesz z za winkla mianowac sie moderatorem jednej opcji? Przeszkadza Ci jak
    > sie bronie?

    Absolutnie.

    Ale co cię obraża ?

    > No to czad znaczy sie.
    > Nie zauwazaj zatem to co pisze o jego kolegach, bo kompletnie nie rozumiem o
    > co Ci chodzi.

    Ciężko wytłumaczyć.
    > Pozdro.. TK

    pozdrawiam
    rafał

  • 195. Data: 2011-10-28 12:11:23
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Jak ma się wiara przez ciebie głoszona do stosunku (uuups) do innych ludzi
    > ? Jak rozumiem jest to wiara nakazująca nielubić pedałów ? Gdyby była
    > bardziej popularna wiele kościołów świeciłoby pustkami.

    A wiesz co? Nie czytasz uwaznie dyskusji, albo manipulujesz.
    Pedaly to pochodna dyskusji. Przywolany przyklad, jak to ludzie noszacy
    koszulki z napisem "jestem gejem" glosza, ze wiara jest zbyt intymna i nie
    zycza sobie krzyzy w miejscach publicznych. To tylko tyle. Osobiscie nic do
    pedalow nie mam. Nie przeszkadzaja mi zoofile i cala reszta wsadzajaca sobie
    rozne rzeczy tu i tam. Warunek jest jeden wlasciwie, nie musza mi tego mowic
    na sile i tym bardziej pokazywac.

    > Napisz mu, że jest debilem i tyle. A co do potwierdzenia cytuję: "
    > Dyskusja w barze dla pedalow po kilku dzojtach." Dyskryminujesz osoby
    > homoseksualne i palące jointy. W czymże oni są gorsi od innych ?

    W niczym.
    Ciekawa jest po prostu hipokryzja. Rozumiesz, wiara jest intymna a to ze
    dwoch facetow sobie juz nie. Ot taki new age.

    > Absolutnie.

    > Ale co cię obraża?

    Dymanie kleryka dla rozluznienia, nazywanie mnie fanatykiem i wciskanie, ze
    niby cos gdzies pisalem i pare innych rzeczy wypowiedzianych w tej dyskusji.
    Tylko, ze wiesz, nas to mozna obraza, bo my to inni jestesmy.

    Pozdro.. TK

  • 196. Data: 2011-10-28 12:52:10
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości

    > Nieadekwatne.
    Adekwantne.

    > Denerwujesz się, bo robisz literówki, czy nie uważałeś na lekcjach ?

    Wclae nie denerwuje sie z powodu robienia litrówek.

    Chyba Ci sie snilo, ze sie odnosiles.

  • 197. Data: 2011-10-28 12:54:04
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości

    > A wiesz co? Nie czytasz uwaznie dyskusji, albo manipulujesz.

    Jawnie to drugie. I tu nalezaloby zakonczyc dyskusje.

  • 198. Data: 2011-10-28 12:57:58
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Jawnie to drugie. I tu nalezaloby zakonczyc dyskusje.

    Ja ciagle mam nadzieje. :-)

    Pozdro.. TK

  • 199. Data: 2011-10-28 16:29:44
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

> [...]
    > dyskusji.
    > Tylko, ze wiesz, nas to mozna obraza, bo my to inni jestesmy.

    Ty przeczytaj jeszcze raz swoje posty z 2009 :-)

  • 200. Data: 2011-10-28 16:40:15
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > Ciekawa jest po prostu hipokryzja. Rozumiesz, wiara jest intymna a to ze
    > dwoch facetow sobie juz nie. Ot taki new age.

    To jest ta intymność :-)
    http://www.vismaya-maitreya.pl/zakryte_zagadki_rytua
    l_zabijania_ludzi_cz4.html

    Ale w porównaniu do twojego tekstu
    "By to sobie uzmyslowic mozna by sie zastanowic w jakiej sytuacji dali bysmy
    zabic wlasne dziecko"

    i faktu, że grozisz pobiciem :-) nie bez powodu określiłem twoją osobę jako
    fanatyka :-)

    Zresztą przeczytaj sam co piszesz :-) To jest najlepszy tekst jaki
    kiedykolwiek napisałeś :-)
    Ja nie chcę komentować poszczególnych wersetów, niech zrobi to każdy
    czytelnik we własnym sumieniu, intymnie :-)

    CYTAT
    Te zwloki to Jezus, ktory dal sie zabic by nas zbawic. Ogladanie tego ma nam
    uzmyslowic co zrobil Bog poswiecajac wlasnego syna dla nas. Taka jest jego
    milosc do ludzi, ze za nas oddal wlasnego syna. By to sobie uzmyslowic mozna
    by sie zastanowic w jakiej sytuacji dali bysmy zabic wlasne dziecko. Dalej,
    zwloki Jezusa leza dwa dni, a trzeciego dnia zmartwychwstal pokazujac
    jednoczesnie, ze smierc jest niczym, dla nas elementem zycia. Po smierci nic
    sie nie konczy. Niewierny Tomasz wkladal palce w rany Jezusa by uwierzyc ze
    to na pewno on. Jezus wtedy powiedzial, blogoslawieni ci ktorzy nie widzieli
    a uwierzyli. Ci wierzacy i niewidzacy to my. Wy to to tacy my, tylko nie
    widzieli i nie uwierzyli. :-)) Taki mniej wiecej jest sens tych zwlok. To
    nie jakas tam egzekucja, a jakby kwintesencja wiary. Dla czego wierzymy, ze
    Jezus jest synem Boga to juz inny temat. Znana jest np. przypowiesc o
    przemianie wody w wino na weselu, kiedy jest czas na zabawe. Wiara to nie
    tylko chodzenie do kosciola i sluchanie nudnych kazan, ale tez imprezy. :-))
    Sorry za ten tekst, ale sam pytales. Wiem, ze dla Ciebie to sciema, ale ja
    akurat w to wierze.
    Mysle, ze lepiej bedzie jak to bedzie jedyny tak religijny tekst na tej
    grupie.
    KONIEC CYTATU