  • 161. Data: 2011-10-24 20:33:05
    Temat: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message
    news:j84b6v$uf4$1@news.onet.pl...

    > Poszukaj Kiki poszukaj. Jak nie znajdziesz to jestes zwykla gnida i wal.
    > Masz sporo czasu, wiec czekam na link. Jak nie znajdziesz to w realu
    > dostal bys lampe w leb, wiec ratuj honor o ile go w ogole masz.

    Grozisz mi pobiciem za wiarę hehehe :-) Nie ja się zastanawiam nad tym co ty
    :-)

    http://www.youtube.com/watch?v=aUYiNDgME8Y
    http://www.youtube.com/watch?v=slS8DMgHBqY
    http://www.youtube.com/watch?v=cIaZLXHUaG8
    http://www.youtube.com/watch?v=6l_YPhdKEWg

  • 162. Data: 2011-10-24 20:41:02
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    Fajna muza przy okazji :-)

    http://www.youtube.com/watch?v=YOXWeySc8gE&feature=f
    vwrel

  • 163. Data: 2011-10-24 21:05:49
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...ki> napisał w wiadomości

    > "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message
    >
    > CYTAT:-)

    Ale ten cytat tylko dowodzi, ze zjadasz straruszki i gwalcisz niemowleta w
    szpitalach. Albo na odwrot, wybierz sobie. Nie w nim nic o poswiecaniu
    wlasnych dzieci przez manka.

    P.S. jak sie dobrze wczytac widac tam jasno, ze lubisz podduszac swoje
    partnerki

  • 164. Data: 2011-10-24 21:08:30
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message
    >
    > Fajna muza przy okazji :-)

    Kiki, przyznaj, ze WOLNA WOLA NIE ISTNIEJE, masz na tyle jaj?

  • 165. Data: 2011-10-24 21:29:11
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > dzieci, nie licze na to, ze dziecko to zrozumie, bo to jakies bzdury.
    > Pytales to napisalem Ci jak jest, a wnioski sam wyciagnij. Nie chodzi
    > zreszta wylacznie o to, ze to Bog oddal syna na smierc. Jezus sam
    > swiadomie
    > poszedl na smierc z milosci do ludzi, ktorzy go zabili o ironio. Tak mialo
    > byc.
    > Wiesz co, poczytaj dla jaj Pismo Swiete, tam jest czarno na bialym. Ja nie
    > jestem ksiedzem i pisma na pamiec nie znam, ale z Twojej cynicznej lektury
    > moglo by wyjsc cos ciekawego dla Ciebie, oby. :-)

    ---

    No to masz w leb, bo nie pisalem, ze poswiecilbym wlasne dzieci
    manipulancie.
    Przestaje traktowac Cie powaznie, a ciagle mialem nadzieje.

    Pozdro.. TK

  • 166. Data: 2011-10-24 21:33:29
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > Grozisz mi pobiciem za wiarę hehehe :-) Nie ja się zastanawiam nad tym co
    > ty

    Nie za wiare, a za prawde.
    Piszesz bzdury wpychajac mi w usta slowa ktorych nie powiedzialem - tu
    napisalem a raczej nie napisalem.
    Nie widzisz nawet roznicy miedzy ocena wlasnej wartosci i odpowiedzialnosci
    za slowa, a jakimis urojeniami ktorymi nas tu karmisz.
    Wsadz sobie w tylek te swoje filmiki. Jestes niewiarygodny manipulant i tym
    milym akcentem koncze z Toba dyskusje w tematach wiary.

    TK

  • 167. Data: 2011-10-24 21:40:41
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    > No to masz w leb, bo nie pisalem, ze poswiecilbym wlasne dzieci
    > manipulancie.
    > Przestaje traktowac Cie powaznie, a ciagle mialem nadzieje.

    Przecież nie pamiętam dokładnie co pisałeś tylko przypominam sobie ten tekst
    :-)
    Ale samo gdybanie w tym poście jest wypowiedzią ciekawą :-)
    Wyciagam wnioski jak sam kazałeś :-)
    To ciebie trudno poważnie traktować :-) Nawet nie ciebie tylko posty od
    "Maniek4" :-)

  • 168. Data: 2011-10-24 21:41:39
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    > Użytkownik "kiki" <k...@k...ki> napisał w wiadomości

    > Nie za wiare, a za prawde.

    http://pl-pl.facebook.com/pages/SMOLE%C5%83SKIE-K%C5
    %81AMSTWO-%C5%BB%C4%84DAMY-PRAWDY/135712106455016

  • 169. Data: 2011-10-24 21:49:10
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Przecież nie pamiętam dokładnie co pisałeś tylko przypominam sobie ten
    > tekst :-)

    Buahahahah kiki, napisales ODWRoTNIE niz bylo.

    > To ciebie trudno poważnie traktować :-) Nawet nie ciebie tylko posty od
    > "Maniek4" :-)

    Przyznajesz, ze jestes debilem?

  • 170. Data: 2011-10-24 21:50:11
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>