  • 91. Data: 2011-10-17 23:13:46
    Temat: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Od: "Tornad" <w...@a...com>

    > A kobietom jako, że nie są ludźmi, lub są ludźmi ale nieczystymi należy

    > wyrżnąć łecghtaczkę, wargi sromowe, zaszyć pochwę i wsadzić słomkę :-)

    > Wszystko w imię religii.

    > Czarnoskóry poseł też broni krzyża jako, że jest duchownym. Czy aby to nie w

    > jego kraju pochodzenia zabija się murzyńskich albinosów i wytwarza amulety -

    > oczywiście w imię religii?

    > http://wiadomosci.onet.pl/kiosk/swiat/rzez-albinosow
    ,1,3329467,wiadomosc.html

    > Do tego prowadzi zażarta religijność, bez względu na jej rodzaj :-)

    Na te tematy w odroznieniu od budowlanych masz szeroka wiedze. Tyle, ze nie
    tylko mnie ale i wiekszosc te sprawy nie interesuja. Wiec rzeczywiscie
    wyluzuj. Ale z ciekawosci; jak taki amulet z wycietej lechtaczki czy wargi
    dolnej wyglada. Masz jakies foty? To sie zasusza czy wypycha? I gdzie sie to
    nosi bo chyba nie na szei.
    Tornad

  • 92. Data: 2011-10-18 06:37:09
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...ki> napisał w wiadomości
    > Czy trzeba się z tego spowiadać ? To tylko różnica w chromosomach XX lub
    > XY ale dogmat mówi, że noe wolno marnować nasienia.

    kiki, weź przyjmij za pewnik ze o dogmatach jak to ująłeś (bo to akurat nie
    były dogmaty) znasz sie mniej niz ci których dotyczą. I czy trzeba sie
    spowiadac czy nie to nie jest twój problem - na pewno trzeba jesli w
    imprezie brały udzial tylko meskie chromosomy, niekoniecznie jesli męskie i
    żeńskie. Ale niekoniecznie to nie znaczy ze nie - ty to strasznie spłycasz,
    a my w tym widzimy duzo wiekszą wartosc niz pykanko na imprezie w kiblu.

    b.

  • 93. Data: 2011-10-18 07:06:46
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Czarnoskóry poseł też broni krzyża jako, że jest duchownym. Czy aby to nie
    > w jego kraju pochodzenia zabija się murzyńskich albinosów i wytwarza
    > amulety - oczywiście w imię religii?

    Co robilo sie w imie ateizmu podczas rewolucji francuskiej?

    Kiki z Toba jest dokladnie taki sam klopot jak z wiekszoscia nadaktywnych
    idiotow wierzacych, ze powtarzajac po innych jakies bzdety pokaza, ze sa
    lepsi/madrzejsi niz sa na prawde.

    Pozytywnym aspektem tego, jest fakt, ze wystarcza dwa sensowne pytania i
    wymiekacie.

  • 94. Data: 2011-10-18 07:08:40
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...ki> napisał w wiadomości

    > Czy trzeba się z tego spowiadać ?

    To jak kiki, gdzie w czlowieku zamieszkuje wolna wola?

  • 95. Data: 2011-10-18 07:19:38
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "kiki" napisał w wiadomości grup

    >Znaczy się nosić pod ubraniem mogą sobie co chcą ale niech im nie wystają
    >medaliony z symbolami religijnymi, niech te łańcuszki będą pod ubraniem.

    A jak jedziesz z córką do "miasta" to jak mijasz kościół/krzyż to jej oczy
    zakrywasz/odwrócić się nakazujesz czy może wybierasz takie trasy aby nie
    mijać symboli religijnych??

    -- Pozdrawiam

    Kris

  • 96. Data: 2011-10-18 18:21:49
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Ale chodzi o klonowanie człowiczych komórek lub o inżynierię genetyczną na
    > docelowych embrionach dawców. Gdzie wg. was dusza już tam siedzi jak
    > przebije sie plemnik.
    > Amerykanie i inne nowoczesne narody po cichu to już robią, bojąc sie
    > sprzeciwu religijnych przywódców chcrześcijańskich.

    Taak, te nowoczesne narody usankcjonowaly tez adoptowanie dzieci przez
    pedalow i eutanazje. Poczekaj troche to ci mlodzi i nowoczesni dadza Ci
    zastrzyk, bo uchwala sobie, ze emerytur staruchom placic mlodziez nie
    bedzie. Lepiej na dziwki chodzic.
    Jestes glupi jezeli wierzysz w nieomylnosc ludzi i te jak to nazywasz
    nowoczesne narody. Wartosci jakie glosi religia sa niezmienne od tysiecy
    lat. Chronia wszystkich bez wyjatku, sa ponadczasowe i zadna tam dzisiejsza
    nowoczesnosc a za dziesiec lat staroczesnosc tego nie zmieni.

    Pozdro.. TK

  • 97. Data: 2011-10-19 06:35:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...ki> napisał w wiadomości

    > Amerykanie i inne nowoczesne narody po cichu to już robią, bojąc sie
    > sprzeciwu religijnych przywódców chcrześcijańskich.

    Kiki, nawet tu sie mylisz - Amerykanie en masse sa bardziej
    religijny/chrzesijanscy (a niektorzy niezle na tympunkcie rabnieci) niz
    Polacy.

    > U nas będzie ciemnota, zacofanie

    Zgadza sie, takiej ciemnoty i zacofania jak miedzy piewcami agresywnego
    ateizmu nigdzie poza Polska nie spotkasz.

  • 98. Data: 2011-10-19 08:33:53
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik kiki napisał:

    > A kobieta może łykać spermę albo przyjmować prącie w odbyt?

    Myślę, że powinna, ale nie każda chce :(

    pzdr.
    rafał

  • 99. Data: 2011-10-19 10:27:51
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości

    > Myślę, że powinna, ale nie każda chce :(

    NTG

  • 100. Data: 2011-10-19 12:50:21
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "rrr" <r...@o...rrr.pl> wrote in message

    > Myślę, że powinna, ale nie każda chce :(

    :-)
    Ale z religijnego czy teologicznego punktu widzenia ? Jest to grzech czy
    nie? Onanizowanie jest grzechem, a to tylko różnica kto to prącie trzyma w
    chwili wutrysku i gdzie jest skierowane :-)