  • 1. Data: 2010-11-03 20:33:14
    Temat: klej do rur pe i pcv
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    Czy złapie też ABS? Nie miałem w ręku takiego kleju i nawet nie wiem jak
    pachnie :-)

  • 2. Data: 2010-11-04 02:50:02
    Temat: Re: klej do rur pe i pcv
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Czy zĹ&#65533;apie teĹź ABS? Nie miaĹ&#65533;em w rÄ&#65533;ku takiego kleju i
    nawet nie wiem jak
    > pachnie :-)

    Do polietylenu jeszcze nie wymyślili kleju do powszechnego użycia. Klej do PCV
    będzie zbyt agresywny. Jak coś się odłamało i chcesz przykleić. A jesteś w
    stanie w przeciągu kilu sekund bezbłędnie złożyć i przytrzymać to klej typu
    kropelka. W każdym innym klej do polistyrenu.