  • Data: 2009-04-07 07:42:17
    Temat: kontener mieszkalny - koszta i prawo
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzien dobry.
    Planuje ustawienie kontenerow mieszkalnych
    (sanitarny+mieszkalny+pracowniczy) na potrzeby warsztatu.
    interesuje mnie jak do tego podejsc od 'prawnej' strony, tzn:

    -jakie potrzebuje papiery w kontekscie posiadania gruntu?
    grunt bedzie zakupowany/dzierzawiony osobno, jednak nie chce zadnych
    niespodzianek (np. jesli bedzie potrzeba przestawic kontenery, dostawic
    kolejne, etc.

    -uzbrojenie/media. jak wygladaja koszty i procedura podlaczania elektryki,
    wody, kanalizacji? gazu ze wzgledow bezp. nie bedzie.

    -adres i telekomunikacja - 'firma' bedzie musiala miec adres i telefon :)

    zgaduje ze sa to pytania dosc 'podstawowe', tak wiec mile widziane sa strony
    www/literatura . bardzo zalezy mi na oszacowaniu (realnych) kosztow.

    z gory dziekuje za pomoc